Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirtje27 schreef:Ik heb interesse om de i-pad te gaan kopen. Wie kan mij tips geven over welke ik het beste kan kopen. Nr 1 of 2 en hoeveel gb ik het beste kan doen.
Ook andere tips zijn welkom welke komt kijken bij het aanschaffen.
Alvast bedankt...
Mirjam
mirtje27 schreef:Mijn laptop gaat het zo begeven. Kan de ipad de laptop vervangen. Ik mail en internet op mijn laptop en wil graag mijn foto's erop hebben.
Kan dat?.
Mirjam
Citaat:Geschikt voor tal van bestandsstructuren
In Pages op iPad kun je Pages- en Microsoft Word-bestanden openen. Andersom kan ook: de bestanden die je in Pages op je iPad maakt, kun je versturen als Pages-, Word- of pdf-bestand. Dus of je nu een Mac of een pc hebt, in alle gevallen kun je uit de voeten met de bestanden die je op je iPad hebt gemaakt.
mirtje27 schreef:Mijn laptop gaat het zo begeven. Kan de ipad de laptop vervangen. Ik mail en internet op mijn laptop en wil graag mijn foto's erop hebben.
Kan dat?.
Mirjam
_lauraaa_ schreef:hoi, even een vraagdje. ik heb een ipod touch 4g (jailbreak) en sinds kort verwijderd hij alle betaalde apps als ik hem aansluit op de computer.
enig idee hoe dat kan ?
Aulaantje_x schreef:Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje, en ik hoopte eigenlijk dat iemand van jullie me even hiermee kon helpen.
Wij hebben hier namelijk thuis drie iPhone's, en laatst probeerde ik de iPhone van mn moeder aan te sluiten die ineens aan gaf dat hij contacten ging synchroniseren, terwijl ik dat nooit opgegeven heb. Toen heb ik dat uitgezet, maar nu heeft mijn vader hetzelfde probleem en is hij meer dan de helft van zijn contacten kwijt. Heeft iemand enig idee hoe het kan dat deze instellingen steeds uit zichzelf teruggaan naar het synchroniseren van contacten? Want mijn eigen iPhone doet dat nooit en ook nooit problemen mee gehad. Zou het kunnen dat dat in iTunes zelf zit of zou het echt iets van de iPhone zijn?
alvast bedankt!
Lisanne -Aulaantje_x
Dispar_Vulgo schreef:Ik heb een vraag over de ipad 2.
Ik wil er graag een aanschaffen, maar ik zit erover in of ik wel word bestanden kan openen en bewerken op de ipad.
Ik kwam tegen het volgende tegen op de apple site over het tekstprogramma Pages:Citaat:Geschikt voor tal van bestandsstructuren
In Pages op iPad kun je Pages- en Microsoft Word-bestanden openen. Andersom kan ook: de bestanden die je in Pages op je iPad maakt, kun je versturen als Pages-, Word- of pdf-bestand. Dus of je nu een Mac of een pc hebt, in alle gevallen kun je uit de voeten met de bestanden die je op je iPad hebt gemaakt.
Maar daaruit maak ik op dat je alleen Pages- of Microsoft Word-bestanden kan openen, en dus geen Windows Word bestanden?
Heeft iemand een ipad en dit programma, die me duidelijkheid kan geven hierover?
LoveBodin schreef:mirtje27 schreef:Mijn laptop gaat het zo begeven. Kan de ipad de laptop vervangen. Ik mail en internet op mijn laptop en wil graag mijn foto's erop hebben.
Kan dat?.
Mirjam
Het kan in princiepe wel, maar het toetsenbord is heel anders. Je kan erook een apart toetsenbord voor kopen.
Verder is het eigenlijk een soort touchscreencomputer.
Suus__ schreef:_lauraaa_ schreef:hoi, even een vraagdje. ik heb een ipod touch 4g (jailbreak) en sinds kort verwijderd hij alle betaalde apps als ik hem aansluit op de computer.
enig idee hoe dat kan ?
Klinkt eigenlijk als een fout in iTunes of je iPod, bel Apple anders even.
Je hebt geen garantie met een jailbreak meer.
Suus__ schreef:Suus__ schreef:Hoe zet ik mijn Itunes weer in het Nederlands? Hij staat nu Engels na een update.