[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roomz

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 09:23

Sinds gisteren ben ik erachter gekomen hoe dat werkt met Apps. Een vriendin zou er even 3 opzetten, maar nu staat daaronder wachten. Kunnen deze worden verwijderd? want ze doen helemaal niets. Anderen willen wel gewoon laden, maar die 3 niet.

mirtje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:39

Ik heb interesse om de i-pad te gaan kopen. Wie kan mij tips geven over welke ik het beste kan kopen. Nr 1 of 2 en hoeveel gb ik het beste kan doen.

Ook andere tips zijn welkom welke komt kijken bij het aanschaffen.

Alvast bedankt...

Mirjam

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:15

mirtje27 schreef:
Ik heb interesse om de i-pad te gaan kopen. Wie kan mij tips geven over welke ik het beste kan kopen. Nr 1 of 2 en hoeveel gb ik het beste kan doen.

Ook andere tips zijn welkom welke komt kijken bij het aanschaffen.

Alvast bedankt...

Mirjam

bij een ipad zou ik best wel veel gb nemen, omdat je waarschijnlijk meer doeleinden hebt dan alleen bv. muziek... de ipad 2 is volgens mij lichter, dunner en je kunt video-chatten (weet niet of dit met de '1' ook kan)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:48

ipad1 kan dat niet nee. dus dan zou ik absoluut 2 nemen. en zoveel mogelijk gb :P

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 15:33

Hoe zet ik mijn Itunes weer in het Nederlands? Hij staat nu Engels na een update.

mirtje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 16:24

Mijn laptop gaat het zo begeven. Kan de ipad de laptop vervangen. Ik mail en internet op mijn laptop en wil graag mijn foto's erop hebben.

Kan dat?.

Mirjam

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 20:56

Hoi hoi ,

Vraagje..

Wie van jullie zit bij HI , en heeft een Iphone 4 met abbo daar?

Ik mag binnenkort verlengen, en wil dan zowiezo de 4.
Maar nou zit ik met de Data. Hoeveel verbruik je ongeveer per maand eraan.

Ik sms met whatsapp, twitter een enkele keer, check je mail, en doe een keer een spelletje?
heb je dan genoeg aan 1 G per maand?

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 18:15

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje, en ik hoopte eigenlijk dat iemand van jullie me even hiermee kon helpen.
Wij hebben hier namelijk thuis drie iPhone's, en laatst probeerde ik de iPhone van mn moeder aan te sluiten die ineens aan gaf dat hij contacten ging synchroniseren, terwijl ik dat nooit opgegeven heb. Toen heb ik dat uitgezet, maar nu heeft mijn vader hetzelfde probleem en is hij meer dan de helft van zijn contacten kwijt. Heeft iemand enig idee hoe het kan dat deze instellingen steeds uit zichzelf teruggaan naar het synchroniseren van contacten? Want mijn eigen iPhone doet dat nooit en ook nooit problemen mee gehad. Zou het kunnen dat dat in iTunes zelf zit of zou het echt iets van de iPhone zijn?

alvast bedankt!
Lisanne -Aulaantje_x

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:01

mirtje27 schreef:
Mijn laptop gaat het zo begeven. Kan de ipad de laptop vervangen. Ik mail en internet op mijn laptop en wil graag mijn foto's erop hebben.

Kan dat?.

Mirjam

Het kan in princiepe wel, maar het toetsenbord is heel anders. Je kan erook een apart toetsenbord voor kopen.
Verder is het eigenlijk een soort touchscreencomputer.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 13:25

Als je nu voor 699 euro aan kleren koopt bij mc Gregor, krijg je een iPad cadeau. Je kunt het ook andersom zien, als je een iPad koopt bij mc Gregor, krijg je er voor 699 euro aan kleren bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:29

hoi, even een vraagdje. ik heb een ipod touch 4g (jailbreak) en sinds kort verwijderd hij alle betaalde apps als ik hem aansluit op de computer.
enig idee hoe dat kan ?

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:33

Ik heb een vraag over de ipad 2.

Ik wil er graag een aanschaffen, maar ik zit erover in of ik wel word bestanden kan openen en bewerken op de ipad.
Ik kwam tegen het volgende tegen op de apple site over het tekstprogramma Pages:
Citaat:
Geschikt voor tal van bestandsstructuren
In Pages op iPad kun je Pages- en Microsoft Word-bestanden openen. Andersom kan ook: de bestanden die je in Pages op je iPad maakt, kun je versturen als Pages-, Word- of pdf-bestand. Dus of je nu een Mac of een pc hebt, in alle gevallen kun je uit de voeten met de bestanden die je op je iPad hebt gemaakt.

Maar daaruit maak ik op dat je alleen Pages- of Microsoft Word-bestanden kan openen, en dus geen Windows Word bestanden?

Heeft iemand een ipad en dit programma, die me duidelijkheid kan geven hierover?

maaike2800

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 16:07

kom hier ook even binnenvallen. Heb net een nieuwe i phone en het voornemen deze telefoon nou eens heel te houden (nog nooit gelukt met vorige toestellen), wat zijn de beste beschermers voor de i phone 4?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 16:42

mirtje27 schreef:

Kan dat?.

Mirjam

Ik zou niet een iPad een laptop laten vervangen, het zijn 2 behoorlijke verschillende apparaten.

Op de iPad kan je bijvoorbeeld geen foto's vanaf je camera op zetten.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 16:44

_lauraaa_ schreef:
hoi, even een vraagdje. ik heb een ipod touch 4g (jailbreak) en sinds kort verwijderd hij alle betaalde apps als ik hem aansluit op de computer.
enig idee hoe dat kan ?

Klinkt eigenlijk als een fout in iTunes of je iPod, bel Apple anders even.
Je hebt geen garantie met een jailbreak meer.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 16:46

Aulaantje_x schreef:
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje, en ik hoopte eigenlijk dat iemand van jullie me even hiermee kon helpen.
Wij hebben hier namelijk thuis drie iPhone's, en laatst probeerde ik de iPhone van mn moeder aan te sluiten die ineens aan gaf dat hij contacten ging synchroniseren, terwijl ik dat nooit opgegeven heb. Toen heb ik dat uitgezet, maar nu heeft mijn vader hetzelfde probleem en is hij meer dan de helft van zijn contacten kwijt. Heeft iemand enig idee hoe het kan dat deze instellingen steeds uit zichzelf teruggaan naar het synchroniseren van contacten? Want mijn eigen iPhone doet dat nooit en ook nooit problemen mee gehad. Zou het kunnen dat dat in iTunes zelf zit of zou het echt iets van de iPhone zijn?

alvast bedankt!
Lisanne -Aulaantje_x

Even een Iphone op de laptop aansluiten, dan in het scherm waar de Iphone afgebeeld staat kan je het ergens aanvinken.
En aparte bibliotheken maken ;)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 21:42

Dispar_Vulgo schreef:
Ik heb een vraag over de ipad 2.

Ik wil er graag een aanschaffen, maar ik zit erover in of ik wel word bestanden kan openen en bewerken op de ipad.
Ik kwam tegen het volgende tegen op de apple site over het tekstprogramma Pages:
Citaat:
Geschikt voor tal van bestandsstructuren
In Pages op iPad kun je Pages- en Microsoft Word-bestanden openen. Andersom kan ook: de bestanden die je in Pages op je iPad maakt, kun je versturen als Pages-, Word- of pdf-bestand. Dus of je nu een Mac of een pc hebt, in alle gevallen kun je uit de voeten met de bestanden die je op je iPad hebt gemaakt.

Maar daaruit maak ik op dat je alleen Pages- of Microsoft Word-bestanden kan openen, en dus geen Windows Word bestanden?

Heeft iemand een ipad en dit programma, die me duidelijkheid kan geven hierover?

Die vraag had ik dus ook (heb m overigens al wel besteld :P ) en de jongen bij iFactors zei dat je gewoon alle documenten kan openen en bewerken.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:09

LoveBodin schreef:
mirtje27 schreef:

Kan dat?.

Mirjam

Het kan in princiepe wel, maar het toetsenbord is heel anders. Je kan erook een apart toetsenbord voor kopen.
Verder is het eigenlijk een soort touchscreencomputer.

het is een grote ipod waar je ook de macversie van office op kan draaien. ik persoonlijk vind het geen vervanging voor een laptop.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:11

Miseria schreef:
Die vraag had ik dus ook (heb m overigens al wel besteld :P ) en de jongen bij iFactors zei dat je gewoon alle documenten kan openen en bewerken.

ja, als je de Office for MAc hebt ;)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:14

Yes dat dan weer wel :+ Maar tis mogelijk haha

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 23:10

tuurlijk is het mogelijk, tegen betaling ;)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 23:10

Suus__ schreef:
_lauraaa_ schreef:
enig idee hoe dat kan ?

Klinkt eigenlijk als een fout in iTunes of je iPod, bel Apple anders even.
Je hebt geen garantie met een jailbreak meer.

apple ondersteunt geen gejailbreakte toestellen

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:52

Suus__ schreef:
Hoe zet ik mijn Itunes weer in het Nederlands? Hij staat nu Engels na een update.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:43

Is het mogelijk, om via een app, met bluetooth bestanden naar een gewone telefoon te sturen?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 20:29