Zidore schreef:ja, ik ben zelf 1,80 en heb de xxxl en die is lang zat!Miriam91 schreef:Weet iemand of die leggings ook voor lange mensen zijn (1.85 m)?
Maar flubbert die dan nergens?[/quote]
Nee hoor ze zijn superstretch
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Westerntrail schreef:Ik koop vaak de Dove bij de Action die is daar een stuk goedkoper dan bij anderen. En deo, en van die karnemelkhandzeep.
Laatst nog een hempje en een Fleecevest gekocht.
Ook ga ik er heen voor van die zakjes om uit te delen op school met snoepgoed natuurlijk.
Mag graag in de Action Shoppen.
Zinia schreef:Westerntrail schreef:Ik koop vaak de Dove bij de Action die is daar een stuk goedkoper dan bij anderen. En deo, en van die karnemelkhandzeep.
Laatst nog een hempje en een Fleecevest gekocht.
Ook ga ik er heen voor van die zakjes om uit te delen op school met snoepgoed natuurlijk.
Mag graag in de Action Shoppen.
Die fleecevesten zijn chill en getailleerd dus ze staan ook best leuk. Ik denk alleen steeds dat er op de mouw 'Equiwear' staat in sierletters, maar er staat Easy WearHet is wel mijn paardrij-vest....
Miriam91 schreef:... anti-klit spray,...
Pebblesther schreef:Bij ons zit een hele grote Action, dus wel een groot assortiment, das wel fijn.
Hij zit in het pand waar vroeger de Aldi zat dus de Action is ter grote van een supermarkt.
Succubi schreef:Action RULES!!![]()
Ik heb momenteel een action fleece deken "in de maak"
Hij zou voor een paard maat 185 nét uit 1 deken kunnen (mits het dier een niet al te dikke pens heeft)
Ik heb 2 dekens gebruikt. Zo kon ik hem evt nog voeren of bijwerken etc.
Qua sluitingen haal ik meestal de buiksingels van een oude deken (of van iemand die zijn deken weggooit)
Maar om in de "action sfeer" te blijven heb ik daar een keer klittenband én hele mooie riemen gehaald met een hele gave buckle die heel mooi als voorsluiting kan dienen
Hier een voorbeeldje van de deken, hij is nog in de maak en is niet voor dit paard bedoeld! (bij haar is het net een badjasmaar mijn jonge hengst staat in de opfok en die hengsten vreten steeds de deken van zijn rug waardoor ik hem niet goed kan afpassen
)
En toen ze nog parelkettingen en armbanden hadden kocht ik ze allemaal op (0,62 cent per ketting!!) en maakte ik daar kettingen, armbanden, frontriem en een borsttuig voor mijn pony van
(helaas hebben ze hier geen parelkettingen meer)