Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lau4lau schreef:ik heb sinds kort een samsung galaxy apollo
had van te voren een vraag in dit topic neergezet maar er wordt over heen gelezen ofzo..
Hij is heel fijn in gebruik.Mooi uiterlijk ook. Swype is ook erg fijn! je moet het wel even door hebben, maar na 1 dag kon ik al heel snel typen! Camera is 3 MP, niet heel veel maar daar merk ik niks van hoor! Internet doet ie ook goed en snel.
Hij heeft ook heel gevoelig touchscreen {warmte gevoelig volgens mij want hij reageert niet op nagel}.
(mijn vriendin heeft een samsung omnia, en mijne is fijner)
Dit is mijn 1e smartphone, dus heb weinig ervaring gehad met andere. Maar ik vind het echt een aanrader hoor!
veel zeggen dat hij heel erg lijkt op de galaxy S.
Ik heb wel een beschermhoes erbij gekocht omdat ik bang ben dat er snel krassen opkomen.
edit: @ Henrieke
lau4lau schreef:ik heb sinds kort een samsung galaxy apollo
had van te voren een vraag in dit topic neergezet maar er wordt over heen gelezen ofzo..
Hij is heel fijn in gebruik.Mooi uiterlijk ook. Swype is ook erg fijn! je moet het wel even door hebben, maar na 1 dag kon ik al heel snel typen! Camera is 3 MP, niet heel veel maar daar merk ik niks van hoor! Internet doet ie ook goed en snel.
Hij heeft ook heel gevoelig touchscreen {warmte gevoelig volgens mij want hij reageert niet op nagel}.
(mijn vriendin heeft een samsung omnia, en mijne is fijner)
Dit is mijn 1e smartphone, dus heb weinig ervaring gehad met andere. Maar ik vind het echt een aanrader hoor!
veel zeggen dat hij heel erg lijkt op de galaxy S.
Ik heb wel een beschermhoes erbij gekocht omdat ik bang ben dat er snel krassen opkomen.
edit: @ Henrieke
GaitMonster schreef:De apolla is de kleine versieDe galaxy is heel groot
fionaa schreef:GaitMonster schreef:De apolla is de kleine versieDe galaxy is heel groot
Hebben ze dan beide de zelfde mogelijkheden enzo? Of zijn die 2 ook nog verschillend?
En ik hoorde dat je met die samsung ook whats up heb en daarmee ook kan praten (gratis?) met de gene die een blackberry hebben?
Ga vandaag even kijken, ben benieuwdVind de nieuwe bb torch er wel mooi uit zien
De samsung galaxy ook wel gezien, inderdaad groot. Apollo nog niet gezien