[Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:32

Vind het zo raar dat ipod zulke dure dingen verkoopt zonder de must haves die ik heb en ik denk andere gebruikers ook graag willen zien.

Ik heb als telefoon samsung jet. Heb je een radio functie op werkt perfect, en als je iets op de radio hoort leuk liedje ofzo kun je op record drukken en dan neemt ie t op. Vet handig als je niet in staat bent snel het liedje te downloaden. Ik ga 3 maanden naar t buitenland en kan dan niet even limewire op een pc op school downloaden (ik heb geen laptop). Dus vind ik t super handig om van de radio liedjes te kunnen opnemen.

Ook vind ik t handig om zelf je afspeellijsten op je mp3 speler te kunnen maken. Kan k op mn telefoon nu ook. Nieuwe afspeellijst --> tracks toevoegen --> tracks verwijderen. Alles kan.

En vind een fm transmitter ook wel fijn. Dat heeft de archus bijvoorbeeld. Dan kun je gewoon je liedjes bijv op de auto radio laten afspelen. Of de radio in je kamer. Als je even geen zin hebt om thuis via je oordopjes te luisteren. Nu zit ik voor in de auto steeds cdtjes te branden :+

Nu heb je al deze dingen zitten op mp3 spelers van rond de 80 euro. Nu heeft alleen geen 1 mp3 speler alle dingen die ik wil op 1 speler.

Nu heb je op veel mp3 spelers en ipods wel weer dingen die niets met muziek luister comfort te maken hebben. Zoals een camera, een stappenteller, spelletjes en noem het op. Maar je koopt een mp3 speler toch voor muziek te luisteren. Fotos maken doe je wel met een echte camara, ed...
Maarja blijkbaar denk k er als enige zo over }:0 Want ik ben nogsteeds hopeloos opzoek naar een mp3 speler die voldoet aan mijn wensen.

(en als je nu denkt maar waarom hou je je telefoon dan niet als mp3 speler als die zo perfect is; omdat er maar uit 1 oortje muziek komt, het deel waar je je uitgang van je oortjes op inplugt is stuk ofzo, en reparatie heeft weinig zin, schijnt dan zo weer stuk te zijn, en reparatie al bijna zo veel als n nieuwe mp3 speler kost)

Peperkroket

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:21

Olaa ik heb een vraagje over iTunes.. ik wil een gebrande CD in iTunes zetten en ik hoorde dat je ergens een programmaatje kan downloaden waardoor de namen van de liedjes en de artiesten automatisch in iTunes worden gezet. Bij normale cd's is dat al zo maar niet bij gebrande..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:13

Ik heb daar geen problemen mee met gebrande CD's?

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:32

Als ik ze importeer krijg ik 'onbekende artiest' 'track 01, track 02, etc..'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:33

Als ik al een cd brand, dan doe ik dat met iTunes.. Misschien daarom? :+

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 18:01

Tja ik heb de cd's niet uit mn eigen iTunes gebrand, anders zou het ook een beetje suf zijn om ze weer terug te branden :')

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 15:16

Ik heb mijn ipod bij een van onze computers gesynchroniseerd, maar nou wil ik hem aan een andere computer binden, zodat die andere computer zeg maar het 'hoofd station' van mijn ipod word. normaal word dit altijd gevraagd in I-tunes zodra je hem aan een nieuwe computer koppelt, maar ik heb hem al vaker gekoppelt aan die computer, dus nu geeft hij dat schermpje niet meer. Weet iemand hoe ik dat moet doen?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:12

Wie o wie weet of er ook een iTunes achtig iets is maar dan voor Android???????

Ik heb een ipod touch met iTunes en daarop heb ik een abo op een aantal podcasts van bv 538 en veronica. Die heb ik vaak aanstaan als ik ga hardlopen.

Inmiddels ben ik ook in het bezit van de Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro dat werkt met Android. Allemaal leuke apps maar ik wil gewoon een simpel programma waar je zoals in itunes diverse podcasts kunt downloaden.

Iemand enig idee wat de mogelijkheden zijn? Behalve de podcasts downloaden via mijn laptop en dan overzetten op mijn mobiel? Of lopen met mijn ipod wat ik niet wil omdat ik daar geen gps op heb zitten.

Dank dank alvast!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 21:37

Ik heb een probleem. :+

Kan ik een e-reader vinden voor mijn iPod via de app store waarmee ik pdf'jes kan afspelen enzo en lezen op mijn iPod?
Enige nadeel is dat internet niet werkt thuis op mijn iPod dankzij die stomme router van ons. :\

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:55

Alle gedownloade apps op mijn iPod doen het sinds een week ineens niet meer.
Wie weet wat ik hier aan kan doen? Ik heb hem al een paar keer aan en uit gehad, alleen dat werkte ook niet..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 11:08

Moderatoropmerking:
Er zijn een aantal berichten verwijderd die betrekking hebben op het illegaal downloaden van muziek met programma's als Limewire etc. Willen jullie er op letten dat het niet is toegestaan om het hier op bokt over te hebben? Zie ook de regels: [HTT] Downloaden: Wat mag wel en wat mag niet? 22-01-2008

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 11:10

Ik wil een aantal nummers hebben, die staan op een cd die alleen verkrijgbaar is in US en UK Itunes. Op youtube staan ze niet, ergens anders (lees: niet nader te noemen programma's :+ ) kan ik ze ook niet downloaden. Help, hoe kom ik toch aan die nummers? Bedankt :)

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:06

Ik heb net een Ipod gekregen, ik snap er alleen niet zo veel van. :+
Als je zo'n app (?) van bokt op je scherm hebt, hoe haal je die dan weer weg? Hij staat er nu namelijk 3 keer.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:07

Harvest_Moon schreef:
Ik wil een aantal nummers hebben, die staan op een cd die alleen verkrijgbaar is in US en UK Itunes. Op youtube staan ze niet, ergens anders (lees: niet nader te noemen programma's :+ ) kan ik ze ook niet downloaden. Help, hoe kom ik toch aan die nummers? Bedankt :)

cd kopen op ebay :+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:08

Mies schreef:
Als je zo'n app (?) van bokt op je scherm hebt, hoe haal je die dan weer weg? Hij staat er nu namelijk 3 keer.

lang ingedrukt houden, dat icoontje, dan vershcijnt er een kruisje in de linkerbovenhoek. druk daarop en je verwijdert de app

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:08

emjam schreef:
Alle gedownloade apps op mijn iPod doen het sinds een week ineens niet meer.
Wie weet wat ik hier aan kan doen? Ik heb hem al een paar keer aan en uit gehad, alleen dat werkte ook niet..

al aangesloten op itunes op de computer? ff backup maken en synchroniseren. wellicht dat ze het dan wel weer doen.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:10

Ariebombarie schreef:
Mies schreef:

lang ingedrukt houden, dat icoontje, dan vershcijnt er een kruisje in de linkerbovenhoek. druk daarop en je verwijdert de app

Dankje! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:24

iemand ervaringen over de ipod touch 4g ? die nieuwste :P is die makkelijk in gebruik en wat kan je er allemaal mee? ik wil hem gaan kopen zodra ik centjes heb :P dus nog even sparen

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:26

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:30

ja weet ik :+ maar ik hoor het liever van mensen die hem ook echt hebben :+ dat heb ik wel al gelezen :)

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:03

Ariebombarie schreef:
Harvest_Moon schreef:

cd kopen op ebay :+

Daar staat 'ie niet... Maar ik wil hem zo graag _-:(

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:35

_lauraaa_ schreef:
iemand ervaringen over de ipod touch 4g ? die nieuwste :P is die makkelijk in gebruik en wat kan je er allemaal mee? ik wil hem gaan kopen zodra ik centjes heb :P dus nog even sparen

Heb een nagenoeg ongebruikte 5g (met camera) te koop :)
Is voor mijn oma gekocht, maar die krijgt m niet aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:38

helaas heb ik nog lang niet de centen :P en m'n ouders vinden dat ik hem maar in de winkel moet kopen :P

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:08

Ik heb een vraagje, ik heb in februari een ipod touch gekocht in de apple store, ik heb nu mijn ipod laten vallen, er zitten n een paar barsten in het scherm, valt dit ook onder de garantie? ik ben benieuwd..

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:14

elias schreef:
Ik heb een vraagje, ik heb in februari een ipod touch gekocht in de apple store, ik heb nu mijn ipod laten vallen, er zitten n een paar barsten in het scherm, valt dit ook onder de garantie? ik ben benieuwd..

Nou zou je kunnen aanvoeren dat de producent hem te glibberig heeft gemaakt maar ik vrees dat ze toch zeggen dat het geen fabricage fout is :+ en dat je hem ietsteviger vast had moeten houden . Tenzij je een extra verzekering hebt afgesloten natuurlijk dan kan het daaronder vallen.