Ik heb als telefoon samsung jet. Heb je een radio functie op werkt perfect, en als je iets op de radio hoort leuk liedje ofzo kun je op record drukken en dan neemt ie t op. Vet handig als je niet in staat bent snel het liedje te downloaden. Ik ga 3 maanden naar t buitenland en kan dan niet even limewire op een pc op school downloaden (ik heb geen laptop). Dus vind ik t super handig om van de radio liedjes te kunnen opnemen.
Ook vind ik t handig om zelf je afspeellijsten op je mp3 speler te kunnen maken. Kan k op mn telefoon nu ook. Nieuwe afspeellijst --> tracks toevoegen --> tracks verwijderen. Alles kan.
En vind een fm transmitter ook wel fijn. Dat heeft de archus bijvoorbeeld. Dan kun je gewoon je liedjes bijv op de auto radio laten afspelen. Of de radio in je kamer. Als je even geen zin hebt om thuis via je oordopjes te luisteren. Nu zit ik voor in de auto steeds cdtjes te branden

Nu heb je al deze dingen zitten op mp3 spelers van rond de 80 euro. Nu heeft alleen geen 1 mp3 speler alle dingen die ik wil op 1 speler.
Nu heb je op veel mp3 spelers en ipods wel weer dingen die niets met muziek luister comfort te maken hebben. Zoals een camera, een stappenteller, spelletjes en noem het op. Maar je koopt een mp3 speler toch voor muziek te luisteren. Fotos maken doe je wel met een echte camara, ed...
Maarja blijkbaar denk k er als enige zo over

(en als je nu denkt maar waarom hou je je telefoon dan niet als mp3 speler als die zo perfect is; omdat er maar uit 1 oortje muziek komt, het deel waar je je uitgang van je oortjes op inplugt is stuk ofzo, en reparatie heeft weinig zin, schijnt dan zo weer stuk te zijn, en reparatie al bijna zo veel als n nieuwe mp3 speler kost)