Ik volg je topic even, ben benieuwd naar je foto's
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
Daar mogen we de paardjes gratis laten lopen tot het van ons klaar is.. echt geweldig aardig van die mensen! Morgen ga ik er heen om foto's te maken, dan zet ik ze ook direct erop

dan zijn we ook niet afhankelijk van wanneer de stallen af zijn..
Mijn kamer word vooral zwart met wit en veel dieren printjes! 
maar niks kunnen vinden.. 
elkee schreef:Geld heb ik nog niet om samen met mijn vriend te gaan wonen, hij ook niet. Arme student haha! Dus dit is eigenlijk ideaal: paarden aan huis, m'n eigen plekje met douche en een wc om de hoek, lekker mijn eigen plekje maken daarMijn kamer word vooral zwart met wit en veel dieren printjes!
wij waren op vakantie in wanroy en op een gegeven moment stukkie rijden. toen zag ik een soortgelijk huis als dit waar ze aan t verbouwen waren en zei ik tegen mijn man "he zal dat het huis van bokt zijn
" ( wist niet meer waar dat was) besloot thuis te kijken maar natuurlijk helemaal vergeten tot nu... en wat blijkt t was idd in mill
dus heb ik t gezien
cool huis hoor
Ariebombarie schreef:elkee schreef:Geld heb ik nog niet om samen met mijn vriend te gaan wonen, hij ook niet. Arme student haha! Dus dit is eigenlijk ideaal: paarden aan huis, m'n eigen plekje met douche en een wc om de hoek, lekker mijn eigen plekje maken daarMijn kamer word vooral zwart met wit en veel dieren printjes!
dus terug brengen naar de oude staat?
Nee de kamers waren vooral rood, goud en rood pluis haha.. heel kitscherig en fout!
Dat van mij word knus, gezellig en beetje modern haha (zoals het in mijn hoofd zit in ieder geval)
elkee schreef:xLenax schreef:Wat grappig. Volgens mij heeft hier familie van mij ooit gewoont. Is het dakterras groot genoeg dat er een zwembad kan zijn. of was dat er toevallig nog?
Sinds wanneer zat die club er?
Het wordt wel echt schitterend.
Ja het dak terras was eerst een zwembad, nu is het zwembad gehalveerd