HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ZZZZZ

Re: HTC Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:51

super blij mee, doet het nu goed.
Was effe puzzelen, heel anders dan mijn oude telefoon.
Ben nog steeds niet overal uit.
Heb wel hoesje besteld, ben veel tebang dat hij beschadigd in mjin zak

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:52

Morrie schreef:
Knoffer schreef:
Iemand hier ervaring met de HTC HD mini?

Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe mobiel en ik vind het vooral belangrijk dat ie klein en plat is.
De HTC HD mini is volgens mij de kleinste smartphone die er is?

ja ik, ik heb hem al 2 maanden (had op vorhand besteld, dus was 1 van de eerste) en hij bevalt me prima
Alleen smssen en mail tikken met je vingers was ff wennen, ik had hiervoor een Diamond met een pennetje en de HD mini kan je alleen met je vingers bedienen, maar als je scherm goed gekalibreerd is, gaat dat prima!

Het enige is dat hij enorm moeilijk uit elkaar te halen is. Hij is 2 x echt op hol geweest (bleef maar bellen terwijl er niemand belde en reageerde niet op de uit-knop) en toen kreeg ik de batterij er niet snel uit, tot grote ergernis van iedereen om me heen

Hmm, lekker dan, dat hij zo op hol sloeg. Dat hij moeilijk open te krijgen is, daar zit ik niet zo mee. Maar verder klinkt het goed. Thnx :)
Werkt hij ook een beetje makkelijk? Dat je alles makkelijk snel kunt vinden, het menu logisch enzo?

MissPromiss schreef:
Waarom ga je niet naar een winkel die alle providers hebben? Die zullen dus de Iphone hebben (aangezien die met T-mobile verkocht wordt) en die kunnen je véél meer toestellen laten zien! Dan kun je ze eerst zelf zien, je kunt even vragen of hij even aan mag.. dan kun je zelf bepalen! In die winkel kunnen ze je abbo ook gewoon verlengen. Sterker nog, dan heb je vaak betere voorwaarden dan via de telefoon!

Over winkels gesproken. Ik dacht ook: ik ga gewoon naar een winkel, kan ik lekker meteen meerdere toestellen bekijken en testen welke ik fijn vind. Mooi niet dus. Ik was geloof ik bij de Bel Company en zij konden de toestellen niet aanzetten, want dan konden ze die niet meer verkopen. Tja :+

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:57

staan er spelletjes op de htc legend?
en waar?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:43

Op de legend staat standaard Teeter, best grappig :P Moet je een balletje uit de gaatjes houden door je telefoon te bewegen. Verder kun je in de market natuurlijk héél veel spelletjes vinden! Alle apps, dus of dat nou spelletjes zijn of andere dingen, worden in je menu gezet, dus het pijltje naar boven!

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:58

Weten jullie nog app's of tips om je HTC iets persoonlijker te maken? :o

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 09:04

Als je toestellen wil uitproberen, kun je ook naar de mediamarkt. In eindhoven hadden ze iig alle types liggen en aan staan.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:29

Goedemiddag!

Vanaf volgende week mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken en mijn oog viel op de HTC Desire! Ik ga even terug lezen hier in het topic naar ervaringen, als die er nog niet staan hoor ik graag meer over deze telefoon!!

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:30

Muzefee schreef:
Goedemiddag!

Vanaf volgende week mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken en mijn oog viel op de HTC Desire! Ik ga even terug lezen hier in het topic naar ervaringen, als die er nog niet staan hoor ik graag meer over deze telefoon!!

Doen doen doen!! haha

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:32

Ik meld me ook in dit topic :D ik ben sinds een maand ongeveer in het bezit van een HTC Legend en ik ben er super blij mee :D

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:35

Marleen schreef:
Muzefee schreef:
Goedemiddag!

Doen doen doen!! haha

Ik zag dat hij iig een hoog cijfer heeft (althans via kieskeurig.nl), mede ook een reden. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:40

Ik heb de HTC Touch Diamond 2.. ben er wel blij mee en was er heel voorzichtig mee maar moet zeggen dat er nu al krassen en stukjes van de zijkant af zijn in een aantal maandjes tijd ( Door mijn manier van omgaan ). Kan ik dat ergens laten repareren? En die krasjes weg laten werken?

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:04

Ik heb sinds vorige week de HTC Touch Pro 2. mn instructrice heeft hem ook, alleen dan een iets oudere versie. Alleen hij blijft vaak hangen bij mij? heeft iemand daar ook last van? aangezien mn instructrice bij die oudere versie het niet heeft. :o

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 12:24

Ik wil de HTC desire :D Ik heb nu een Samsung Touchwiz deze is makkelijk te bedienen. Maar hoe zit het met de HTC Desire? Is dat ook makkelijk om te bedienen?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 16:33

ja hoor Mitnait, ik vind hem super makkelijk.
Desire is een super keus !!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 18:54

Nog veel makkelijker dan de Touchwiz!

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 07:46

Oke super :D Dan wordt het de HTC Desire :D

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 14:17

Ik heb dus sinds een week of 2 de HTC HD2, super tevreden mee!

Maar lees veel positive dingen over de Desire in dit topic, ik heb nog even getwijfeld maar uiteindelijk voor HD2 gekozen. Nu vraag ik me wel af, waarom verkiezen jullie de Desire boven de HD2?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:22

De Desire draait op Android, en dat vind ik veel toegankelijker dan Windows! Qua apps meer keus, minder ingewikkeld en toch hetzelfde of in sommige gevallen meer bereiken. Ze hebben allebei een gHz processor maar Android is iets lichter waardoor hij net iets vlotter zou moeten zijn :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:21

Iris, omdat de HD2 een windows telefoon is en je voor de desire bv veel meer apps hebt.

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:25

IngridM schreef:
Iris, omdat de HD2 een windows telefoon is en je voor de desire bv veel meer apps hebt.

het windows mobile platform bestaat veel langer dan de iphone of android.

Toegegeven, je kan ze tot nu toe makkelijker vinden door bijvoorbeeld een appstore.
Als je weet waar en hoe je moet zoeken is er voor het windows mobile platform het meeste te vinden.
de iphone en android beginnen wel aardig in te lopen.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:54

is dat zo ? heb altijd begrepen van de kenners dat dat niet zo was maar het zou kunnen hoor :-)

wat ik wel fijn vind aan Android is dat het open source is.

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:27

bij andriod en de iphone is alles te vinden in een marktplaats/appstore
bij windows mobile is het sinds kort pas te vinden in de market place. bij windows kan je alles los installeren en plaatsen op een geheugenkaart
Windows mobile bestaat al heel wat jaren tov android en de iphone.
Een voor alle 3 platforms is het ook wat zijn nou werkelijk nuttige programma's en hoeveel zijn er van eigenlijk onzin.
Kwaliteit ipv kwantiteit

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:45

Tuurlijk bestaat Windows Mobile al wel veel langer dan Android en de Iphone maar WM is heel lang alleen voor zakelijk gebruik geweest, en daarbij was er helemaal geen behoefte aan apps, dus wat dat betreft kun je dat niet helemaal zeggen!

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:53

windows mobile was idd voor het zakelijk gebruik gemaakt maar in die tijd waren er ook al apps en funny spul.
het valt alleen niet zo op omdat alles los te vinden is ipv op een centraal punt.
Daar heeft de iphone verandering in gebracht en nu ook android.
Windows begint dat nu pas na te doen. deze stijd hebben ze al verloren tov iphone en android.

Hoeveel apps op elk platform zijn nu werkelijk nuttig/handig.
Je kan in een store wel de meeste programma's hebben maar als ze niet verder komen dan een barst in het scherm, of vuvuzela geluid kan ik ze niet echt mee laten tellen.
Kwaliteit ipv kwantiteit.

Windows mobile mag (nog)wel de meeste programma's hebben maar of ze ook allemaal nuttig zijn. nee.

Als ik de specs zie van windows phone 7 zal mijn volgende telefoon zeer waarschijnlijk wel een android toestel zijn.
Dus ik ben niet tegen de android.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 22:34

er zit wel wat in het verhaal van of de apps nuttig zijn ja :-)
90% is onzin (maar soms desondanks toch leuk)