Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morrie schreef:Knoffer schreef:Iemand hier ervaring met de HTC HD mini?
Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe mobiel en ik vind het vooral belangrijk dat ie klein en plat is.
De HTC HD mini is volgens mij de kleinste smartphone die er is?
ja ik, ik heb hem al 2 maanden (had op vorhand besteld, dus was 1 van de eerste) en hij bevalt me prima
Alleen smssen en mail tikken met je vingers was ff wennen, ik had hiervoor een Diamond met een pennetje en de HD mini kan je alleen met je vingers bedienen, maar als je scherm goed gekalibreerd is, gaat dat prima!
Het enige is dat hij enorm moeilijk uit elkaar te halen is. Hij is 2 x echt op hol geweest (bleef maar bellen terwijl er niemand belde en reageerde niet op de uit-knop) en toen kreeg ik de batterij er niet snel uit, tot grote ergernis van iedereen om me heen
MissPromiss schreef:Waarom ga je niet naar een winkel die alle providers hebben? Die zullen dus de Iphone hebben (aangezien die met T-mobile verkocht wordt) en die kunnen je véél meer toestellen laten zien! Dan kun je ze eerst zelf zien, je kunt even vragen of hij even aan mag.. dan kun je zelf bepalen! In die winkel kunnen ze je abbo ook gewoon verlengen. Sterker nog, dan heb je vaak betere voorwaarden dan via de telefoon!
Marleen schreef:Muzefee schreef:Goedemiddag!
Vanaf volgende week mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken en mijn oog viel op de HTC Desire! Ik ga even terug lezen hier in het topic naar ervaringen, als die er nog niet staan hoor ik graag meer over deze telefoon!!
Doen doen doen!! haha
IngridM schreef:Iris, omdat de HD2 een windows telefoon is en je voor de desire bv veel meer apps hebt.