Bij T for Telecom hebben ze zelfs een gunstiger abbo voor me uitgezocht.......nu ben ik goedkoper uit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ben zelf ook geen phonehouse fan, iedere winkel is natuurlijk anders maar hier in Steenwijk werd ik toen ook echt niet leuk geholpen
Stephaniiee_ schreef:Ik heb de telefoon gewoon besteld bij HI. we hebben het eerst geprobeerd via internet maar dat lukte steeds niet.. Daarna hebben we maar gebeld, was een hele aardige vrouw die ons super heeft geholpen! En een dag later was mn telefoon bezorgd

Moet alleen wel eerst opladen dus ben maar naar boven verhuist, kan mezelf beneden niet inhouden
MissPromiss schreef:Hahah maar het beste kun je hem wel ff "met rust laten" he... 12 uur (maar dan ook écht 12 uur) aan de lader zonder hem te gebruiken (af en toe een smsje kan wel, maar neit te veel prutsen) is namelijk het beste voor de accu

We krijgen zóveel accu's terug op het werk dat ze al snel af zijn, en dit is gewoon het advies wat fabrikanten geven
MissPromiss schreef:Heb je niet nog berichten staan bij concepten, postvak uit of verzonden berichten? Want die tellen ook mee...
Teruggaan heeft denk ik weinig zin, denk niet dat ze er veel mee kunnen eerlij kgezegd, dan kun je misschien beter even via de samsungsite je vraag stellen!
MissPromiss schreef:Tuurlijk dat ze er wel naar kijken maar uit ervaring weet ik alleen dat ze zelf de fabrieksinstellingen terug kunnen zetten: Dat is al gedaan, en dat ze hem daarna moeten opsturen naar een reparatiebedrijf. Gelukkig ben je verzekerd dus je hebt dan wel een leentoestel als het goed is maar je bent hem dan wel 3 weken kwijt. En misschien is het wel te verhelpen met een softwareupdate van Samsung die je zelf kunt uitvoeren dus dan heb je gewoon je telefoon nog! Op die manier bedoel ik het![]()
Dus daarom dat ik zei mail even met Samsung, wie weet hoef je hem niet 3 weken kwijt te zijn
Bij mijn verzekering zit ook nog eens dat ik een gelijkwaardig leen toestel krijg dus ik zit er niet zo mee dat ik hem dan zo "lang" kwijt ben. En als het goed is geeft Samsung geen updates voor telefoons. Ik ga gewoon morgen even langs Hi 
Maar ik heb er geen problemen mee
Succes morgen!
) is dat tekentje weg gegaan.. grr, dat vind ik dan weer zo negatief.. tjaah.. Jeszica schreef:MissPromiss schreef:Tuurlijk dat ze er wel naar kijken maar uit ervaring weet ik alleen dat ze zelf de fabrieksinstellingen terug kunnen zetten: Dat is al gedaan, en dat ze hem daarna moeten opsturen naar een reparatiebedrijf. Gelukkig ben je verzekerd dus je hebt dan wel een leentoestel als het goed is maar je bent hem dan wel 3 weken kwijt. En misschien is het wel te verhelpen met een softwareupdate van Samsung die je zelf kunt uitvoeren dus dan heb je gewoon je telefoon nog! Op die manier bedoel ik het![]()
Dus daarom dat ik zei mail even met Samsung, wie weet hoef je hem niet 3 weken kwijt te zijn
Hoi Marije btw![]()
Maar ja dat maakt me eigenlijk niet zo veel uitBij mijn verzekering zit ook nog eens dat ik een gelijkwaardig leen toestel krijg dus ik zit er niet zo mee dat ik hem dan zo "lang" kwijt ben. En als het goed is geeft Samsung geen updates voor telefoons. Ik ga gewoon morgen even langs Hi
@ Tanya89: Ja eigenlijk wel. Ik sms veel en moet dus minimaal 1x in de week alle smsjes verwijderen. Als een telefoon aan geeft dat hij 500 smsjes op kan slaan moet ie dat ook gewoon doen vind ik
Shanty_Muis schreef:Nou, bluetooth blijft bij mij voorlopig maar uit.. alleen bij harde reset (stond meteen weer op duits) is dat tekentje weg gegaan.. grr, dat vind ik dan weer zo negatief.. tjaah..
tanya89 schreef:Shanty_Muis schreef:Nou, bluetooth blijft bij mij voorlopig maar uit.. alleen bij harde reset (stond meteen weer op duits) is dat tekentje weg gegaan.. grr, dat vind ik dan weer zo negatief.. tjaah..
Ik heb even gekeken, en ik heb het nu al gevonden;
Menu - extra's - bluetooth - knopje links bovenaan; activeren aan/uit![]()