Samsung Ultra Touch, ervaringen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Re: Samsung Ultra Touch, ervaringen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:36

Dikke afzetters daar man.....en ook niet echt heel erg leuk personeel ofzo..

Bij T for Telecom hebben ze zelfs een gunstiger abbo voor me uitgezocht.......nu ben ik goedkoper uit :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:41

Beter :) Ben zelf ook geen phonehouse fan, iedere winkel is natuurlijk anders maar hier in Steenwijk werd ik toen ook echt niet leuk geholpen :=

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 14:10

Ik heb de telefoon gewoon besteld bij HI. we hebben het eerst geprobeerd via internet maar dat lukte steeds niet.. Daarna hebben we maar gebeld, was een hele aardige vrouw die ons super heeft geholpen! En een dag later was mn telefoon bezorgd :D

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 23:01

Stephaniiee_ schreef:
Ik heb de telefoon gewoon besteld bij HI. we hebben het eerst geprobeerd via internet maar dat lukte steeds niet.. Daarna hebben we maar gebeld, was een hele aardige vrouw die ons super heeft geholpen! En een dag later was mn telefoon bezorgd :D

Wij hebben dikke ruzie gehad met de Hi, stond binnen 24 uur levering, en dinsdag was het 2 weken geleden dat hij besteld was, zou het nog minimaal 10 werkdagen duren.. Wij hadden verlengt, dus misschien dat dat ook verschilt..

We hebben het nu maar via andere inet winkel besteld (precies zelfde abbo en zelfde actie) die kon ons vandaag vertellen dat het pakketje verzonden was, dus ik hoop dat die morgen binnen komt :D :D

Overigens heb ik wél Internet erbij, en dus gratis telefoon. Wilde ik zelf graag dus kwam goed uit voor ons :D

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 12:04

Ik moest 19,95 bijbetalen :+

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 13:22

Hij is binnen gekomen :D :D :D
Stomme Hi :+
Wat een gave foon :D Moet alleen wel eerst opladen dus ben maar naar boven verhuist, kan mezelf beneden niet inhouden :+

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 13:55

Hahah maar het beste kun je hem wel ff "met rust laten" he... 12 uur (maar dan ook écht 12 uur) aan de lader zonder hem te gebruiken (af en toe een smsje kan wel, maar neit te veel prutsen) is namelijk het beste voor de accu :=

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 13:57

MissPromiss schreef:
Hahah maar het beste kun je hem wel ff "met rust laten" he... 12 uur (maar dan ook écht 12 uur) aan de lader zonder hem te gebruiken (af en toe een smsje kan wel, maar neit te veel prutsen) is namelijk het beste voor de accu :=

dit heb ik ook niet gedaan hoor :+
En dat ding doet het nog steeds super +:)+

Ben er helemaal tevreden mee

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:00

Tuurlijk, het is ook niet zo dat je accu dr kapot van gaat als je het niet doet, maar je accu krijgt er wel een langere levensduur van. Iedere accu wordt op den duur minder en hierdoor kun je dat wel rekken ;) We krijgen zóveel accu's terug op het werk dat ze al snel af zijn, en dit is gewoon het advies wat fabrikanten geven ;)

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 15:23

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ben benieuwd of meer mensen dit hebben. Ik kan namelijk maar 200 smsjes opslaan. Dan geeft hij aan dat hij vol zit. Terwijl hij toch echt 500 smsjes op zou moeten kunnen slaan. Ik heb al uitgevinkt dat hij mijn eigen smsjes opslaat, mijn settings terug naar fabriekinstellingen gedaan maar hij blijft het doen. Meer mensen dit probleem? Anders ga ik toch echt een xtje terug....

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 20:41

Heb je niet nog berichten staan bij concepten, postvak uit of verzonden berichten? Want die tellen ook mee...

Teruggaan heeft denk ik weinig zin, denk niet dat ze er veel mee kunnen eerlij kgezegd, dan kun je misschien beter even via de samsungsite je vraag stellen!

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:53

MissPromiss schreef:
Heb je niet nog berichten staan bij concepten, postvak uit of verzonden berichten? Want die tellen ook mee...

Teruggaan heeft denk ik weinig zin, denk niet dat ze er veel mee kunnen eerlij kgezegd, dan kun je misschien beter even via de samsungsite je vraag stellen!

Nope, alles al bekeken, alles verwijderd maar blijft zo. En zoals ik zei, hij slaat geen berichten meer op die ik zelf verstuur. Maar terug gaan, ik ben sowieso verzekerd en ze hebben een apparaat geleverd wat niet goed functioneerd dus ze móeten er sowieso naar kijken :)

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:09

Volgens mij heb ik daar ergens op een ander forum ook over gelezen, weet alleen niet meer waar. Vind je het echt zo danig storend dat je er mee terug gaat?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:56

Tuurlijk dat ze er wel naar kijken maar uit ervaring weet ik alleen dat ze zelf de fabrieksinstellingen terug kunnen zetten: Dat is al gedaan, en dat ze hem daarna moeten opsturen naar een reparatiebedrijf. Gelukkig ben je verzekerd dus je hebt dan wel een leentoestel als het goed is maar je bent hem dan wel 3 weken kwijt. En misschien is het wel te verhelpen met een softwareupdate van Samsung die je zelf kunt uitvoeren dus dan heb je gewoon je telefoon nog! Op die manier bedoel ik het ;)
Dus daarom dat ik zei mail even met Samsung, wie weet hoef je hem niet 3 weken kwijt te zijn

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 10:23

Heb ik ook dat ik niet zo heel veel smsjes op kan slaan....
Best lastig.

Vind de batterij ook niet echt geweldig eigenlijk.. Om de 2/3 dagen moet ik hem zeker opladen...

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 10:30

Ik wis smsjes gewoon als het er rond de 100 zijn.
De batterij vind ik al een hele vooruitgang vergeleken met mijn iPhone die ik meestal elke nacht aan de lader moest leggen :+

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 11:02

renee16 schreef:
Heb ik ook dat ik niet zo heel veel smsjes op kan slaan....
Best lastig.

Vind de batterij ook niet echt geweldig eigenlijk.. Om de 2/3 dagen moet ik hem zeker opladen...

Wat heb je allemaal aanstaan? Bluetooth enzo? Want dat vreet batterijen.. en bel je veel?

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 19:46

MissPromiss schreef:
Tuurlijk dat ze er wel naar kijken maar uit ervaring weet ik alleen dat ze zelf de fabrieksinstellingen terug kunnen zetten: Dat is al gedaan, en dat ze hem daarna moeten opsturen naar een reparatiebedrijf. Gelukkig ben je verzekerd dus je hebt dan wel een leentoestel als het goed is maar je bent hem dan wel 3 weken kwijt. En misschien is het wel te verhelpen met een softwareupdate van Samsung die je zelf kunt uitvoeren dus dan heb je gewoon je telefoon nog! Op die manier bedoel ik het ;)
Dus daarom dat ik zei mail even met Samsung, wie weet hoef je hem niet 3 weken kwijt te zijn

Hoi Marije btw :P

Maar ja dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit :) Bij mijn verzekering zit ook nog eens dat ik een gelijkwaardig leen toestel krijg dus ik zit er niet zo mee dat ik hem dan zo "lang" kwijt ben. En als het goed is geeft Samsung geen updates voor telefoons. Ik ga gewoon morgen even langs Hi :)

@ Tanya89: Ja eigenlijk wel. Ik sms veel en moet dus minimaal 1x in de week alle smsjes verwijderen. Als een telefoon aan geeft dat hij 500 smsjes op kan slaan moet ie dat ook gewoon doen vind ik :)

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:50

Ja dat moet ik ook O:) Maar ik heb er geen problemen mee :) Succes morgen!

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:51

bij mij is de batterij ook niet goed maar dat komt omdat ik hemzelf een tijdje terug zelf verprutst hebt.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 22:28

Ik zou niet weten of ik ook de maar 200 smsjes fout heb, maar wat ik wel erg storend vind ik dat ik niet kan vinden hoe ik bluetooth nou echt uitzet, ik kan de zichtbaarheid van mijn telefoon uitzetten, maar dan blijft het tekentje staan, dus heb het gevoel dat hij dan ook batterij vreet.. heb nu maar de instellingen terug gezet maar om dat nou elke keer dat ik iets verzend via bluetooth te doen..

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 23:14

Nou, bluetooth blijft bij mij voorlopig maar uit.. alleen bij harde reset (stond meteen weer op duits :D ) is dat tekentje weg gegaan.. grr, dat vind ik dan weer zo negatief.. tjaah..

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 07:38

Jeszica schreef:
MissPromiss schreef:

Hoi Marije btw :P

Maar ja dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit :) Bij mijn verzekering zit ook nog eens dat ik een gelijkwaardig leen toestel krijg dus ik zit er niet zo mee dat ik hem dan zo "lang" kwijt ben. En als het goed is geeft Samsung geen updates voor telefoons. Ik ga gewoon morgen even langs Hi :)

@ Tanya89: Ja eigenlijk wel. Ik sms veel en moet dus minimaal 1x in de week alle smsjes verwijderen. Als een telefoon aan geeft dat hij 500 smsjes op kan slaan moet ie dat ook gewoon doen vind ik :)

Hehe hay!

Heeft de Ultra Touch geen mogelijkheid tot softwareupdatE? Welke pc-studioversie zit er bij? Want ik heb dus de Star maar die heeft nu wél een updatemogelijkheid :)

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 08:31

Shanty_Muis schreef:
Nou, bluetooth blijft bij mij voorlopig maar uit.. alleen bij harde reset (stond meteen weer op duits :D ) is dat tekentje weg gegaan.. grr, dat vind ik dan weer zo negatief.. tjaah..

Ik heb even gekeken, en ik heb het nu al gevonden;
Menu - extra's - bluetooth - knopje links bovenaan; activeren aan/uit ;) ;)

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 09:58

tanya89 schreef:
Shanty_Muis schreef:

Ik heb even gekeken, en ik heb het nu al gevonden;
Menu - extra's - bluetooth - knopje links bovenaan; activeren aan/uit ;) ;)

Of gewoon op het telefoontje drukken, als bleutooth aan staat dan is het knopje (en het scherm van de telefoon) blauw en staat in het scherm het bleutooth teken, als hij uit is is het knopje geel en het scherm leeg.

@ Misspromiss: Hmm ik had laatst via pcstudio gekeken maar ik kon niks vinden. Ik ga gewoon zo ff richting de stad, is toch dichtbij. Mogen ze het voor me uitvoeren :Y)