[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 19:22

eilleen333... ik heb in eerste instantie ook Windows essentials eraf gehaald, zelfs een systeemherstel gedaan.

Kon wel een site vinden om de vorige versie te oude te downloaden.
Mijn toppie gaf melding dat hij de door mij oude gedownloade versie "niet uit kon pakken".
Kun je me de link geven waar jij de oude versie vandaag hebt gehaald, ga ik nog maals een poging doen.... b.v.d

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:34

Ik heb 'm verwijderd maar als ik de oude wil installeren geeft hij aan dat er een "nieuwere versie" aanwezig is... niet, die heb ik eraf gegooid >;) hij is ook helemaal nergens terug te vinden... ik ga m'n vader (computerprogrammeur) maar even om hulp vragen. Ik ben zelf niet heel slecht met computers, maar ik kan 'm echt nérgens vinden. :7

MissBonny

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:46

Klinkt erg haaatelijk!

Ik heb ook weinig verstand van computers.. vorig jaar deed m'n msn het ens niet meer, bij het aanmelden liep m'n laptop steeds vast! Uiteindelijk maar laten gaan, af en toe wel wat aan gerommeld en toen had ik het weer opgegeven en ineens een halfjaar later deed m'n msn het weer :+ Heeeel apart die computers af en toe...

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:48

_flo_ schreef:
Ik heb het er ook opstaan... de vorige versie laat zich niet meer downloaden.
Ik heb er al een systeemherstel overheen gedraaid helaas.

Alle verandering wekt in eerste instantie weerstand op !

Belijk het eens rustig, lees goed (!) ga ermee aan de slag, alles went en... m.i zijn er meer mogelijkheden.

Josien_: je naam (en veel meer) kun je aanpassen en ook afschermen via je hotmail, goed lezen, het wijst zichzelf !

Alleen al die reclame...

Hier nog iemand die veel problemen heeft met die nieuwe msn.
Ik besef dat het vaak een kwestie van wennen is.

Maar ik heb toch even wat vraagjes.

_flo_: je zegt dat je je scherm naam kunt aanpassen? Waar dan? Ik heb zondag al 1,5 uur gezocht, alles gelezen wat er te lezen valt, de hulp ingeschakeld, maar ik kan het niet vinden. Hellup!

Verder nog een probleempje. Elke keer als ik vanuit MSN mijn e-mail open, dan springt mijn msn op 'online'. Terwijl ik altijd op offiline sta. Dus elke keer als ik mijn hotmail open, moet ik 'm weer op offline zetten. Heel irritant. Wie weet hoe je hotmail kan instellen op 'offline weergeven' en dat ie dat dan ook onthoudt voor de volgende keren dat ik aanmeld. Opnieuw het hele gebeuren afgespeurd, maar ik kan niets vinden. Wie helpt?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 16:29

Ik heb een vraag over hotmail en ik hoop dat iemand me kan helpen :D Sinds kort (volgens mij sinds ik die nieuwe verrotte msn heb geinstalleerd :( ) komen sommige verzonden e-mails niet meer in de map "verzonden" Met de nadruk dus op sommige, want het geldt niet voor alle verzonden e-mails :n
De mails worden wel gewoon verzonden, want ik krijg gewoon antwoord en in mijn postvak in staat ook gewoon dat paarse pijltje dat aangeeft dat ik een mail beantwoord heb :) Zou het kunnen dat mijn map "verzonden" vol is ofzo? Of zou het iets heel anders zijn?
Irritant is het in ieder geval wel :\

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:10

Corelli..... systeemherstel uitvoeren en je hebt gewoon je "öude" msn weer terug !

ineke1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 20:32

gelukkig ben niet de enige die hier problemen mee heeft.
Ik krijg mijn berichten niet weg of ze komen niet bij mij aan. Dus mensen tikken zich verrot en ik krijg niets terwijl ik online/afwezig/bezet sta en dan sta ik weer off bij anderen. Webpagina's openen niet, hotmail opent niet. De hele zooi eraf gekiepert, hele pc doorzocht waar maar iets van messenger in stond en er afgegooit, opnieuw opgestart.
En toen maar een oude versie downloaden (8.0) die altijd goed werkte.
Keurig, kwam binnen hehe gelukt (dacht ik) tot ik me wilde aanmelden.... er is een nieuwe update gevonden wilt u die downloaden ja of nee, klik braaf nee aan, had het wel even gehad. Kon me weer aanmelden en weer dat schermpje met updaten ja of nee. Ik kon nee aan blijven klikken, dan maar ja proberen en wat doet ie, weer de nieuwste downloaden Essential 2011 die ik er juist afgegooid heb. Downloaden gestopt en alles weer opgezocht en weggegooid. Ben nu met ebuddy online en heerlijk even geen gezeur, mn eigen adressen online, kan weer lekker kleppen en niets wat weigert. Oke kan geen bestanden verzenden maar dat kan ook in mail :D
Heb nu zoiets van, msn bekijk het maar ik blijf wel bij ebuddy wat altijd werkt. Alleen moet nog uit zien te vogelen hoe ik in de nederlandse versie nieuwe contactpersonen kan toevoegen.
Lang leve MSN (not)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 20:46

_flo_ schreef:
Corelli..... systeemherstel uitvoeren en je hebt gewoon je "öude" msn weer terug !

Misschien ben ik heel dom, maar: hoe doe ik dat? En ben ik dan niets meer kwijt?
(sorry als dit al in het topic genoemd is, maar ik zit op mobiel en kan lastig het topic lezen nu O:) )

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 20:57

Even denken... Via bureau-accessoires, systeem, systeelherstel, terug naar herstelpunt... dacht ik...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 06:33

Damn, ik heb nu windows live essentials erop staan en dus ook de nieuwe MSN. :\ Kan mijn schermnaam wel veranderen maar ik vind het heel onhandig...en nu staan al mijn contacten rechts ipv links en ik vind hem echt kút. :=

Bente, je had gelijk. :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:54

Ik heb je gewaarschuwd... :')

Ik ben nog steeds MSN-loos, nog geen tijd gehad om er beter naar te kijken. Stom programma is het ook. :roll:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 12:09

Ik probeer die hele update te cancellen want hij is er nog mee bezig maar dat lukt niet. :roll: En die MSN.... :(

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 12:44

Systeemherstel uitvoeren en je hebt je oude msn weer terug.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 12:50

Ja, dat las ik idd...maar mijn laptop is nog bezig met Windows Live Essentials erop te zetten. (het is een update) Kan dat dan geen kwaad?

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 12:53

Wacht tot deze update klaar is en draai dan systeemherstel erover tot voor de datum van je laatste update.
Je raakt niets kwijt aan gegevens, je hebt gewoon je oude msn terug.
Succes !

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:00

Ik ga dat ook maar eens proberen, eerst even uitvogelen waar het staat. :Y)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:01

Ja, laat ik dat ook maar doen dan. :j

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:02

Ik heb ook een vraagje, hoe verander je de achtergrond bij de nieuwe msn?
En hoe zet je je webcam op (dus geen videogesprek)?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:04

Ik kan 'm niet terugdraaien omdat er geen punt is om 'm naar terug te draaien.. :\

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:47

Ik heb ook een probleem met msn. Ik heb gewoon nog 'de oude' versie volgens mij. Maar tegenwoordig kan ik niet meer tegen andere mensen praten (er komt dan te staan: het volgende bericht kan niet verzonden worden). En volgens mij kunnen mensen ookk niet tegen mij praten, iemand idee hoe dit kan? :(

ineke1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:02

Laatst bijgewerkt door ineke1963 op 01-11-10 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:03

Gewoon praten gaat nu wel maar klopt het dan anderen je msn foto niet zien? Ik kan nergens vinden waar ik kan aanvinken dat anderen mijn foto mogen zien...

ineke1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:04

Kon wel praten met iedereen maar niemand zag mij online staan, bovendien vond ik de nieuwe versie msn echt waardeloos. Je hebt er zelf geen controle meer over en daar hou ik niet van. Vind nieuwe programma's interessant maar wel als ik dat zelf onder controle hou en niet via via via 1000 omwegen je naam te kunnen veranderen.
Laatst bijgewerkt door ineke1963 op 01-11-10 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:05

Optie's.... persoonlijke gegevens.... mijn schermafbeelding aan anderen laten zien...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:17

Dat kan ik niet vinden hoor. :')
Heb ook de Engelse versie.

Ik zie op meerdere plekken opties staan...