Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LienC schreef:Iemand tips voor een microlederen bank en kinderen? Ofwel; een hoop vlekken en kringen..
LienC schreef:Iemand tips voor een microlederen bank en kinderen? Ofwel; een hoop vlekken en kringen..
Morrie schreef:ik ben op zoek naar Glorix spray, bij BOL kan je het alleen per 6 flessen kopen, maar ik heb maar 1 fles nodig.
De caravan wordt uitgeleend en die moet na terugkomst schoongemaakt en ontsmet worden (ik heb smetvrees) anders wil ik er niet meer weg en ik las dat je dat doet door eerst een rondje met schoonmaakmiddel te poetsen en daarna met verdunde chloor, dus leek me zo'n spray fles erg handig, maar helaas , niet te bestellen bij AH en ik ga geen winkels in.
MyWishMax schreef:Kan je dan niet beter dettol gebruiken bijvoorbeeld? Dat is juist om te desinfecteren?
Morrie schreef:MyWishMax schreef:Kan je dan niet beter dettol gebruiken bijvoorbeeld? Dat is juist om te desinfecteren?
ik heb Dettol, maar als je gaat zoeken hoe je de coronaatjes weg kan krijgen, is dat alleen met (verdunde) chloor en voor mijn gemoedsrust (ik moet zelf ook weer met die caravan weg) ga ik dat dus wel doen. Mijn vakantie is al geboekt en betaald, anders was ik er niet eens meer mee weggegaan
(mag duidelijk zijn dat het niet mijn idee was om het ding uit te lenen aan iemand met 2 kleine kinderen)
Floko schreef:https://www.trekpleister.nl/glorix-blee ... F0QAvD_BwE
https://www.plein.nl/glorix-spray-bleek ... _sQAvD_BwE
Het is wel per stuk te bestellen alleen betaal je dan meer verzendkosten dan dat het product kost.
Albertina71 schreef:Kun je de caravan niet een dag of 10 in quarantaine zetten? De coronaatjes gaan na verloop van tijd vanzelf kapot. En daarna de caravan lekker poetsen tot hij weer blinkend schoon is
Morrie schreef:Albertina71 schreef:Kun je de caravan niet een dag of 10 in quarantaine zetten? De coronaatjes gaan na verloop van tijd vanzelf kapot. En daarna de caravan lekker poetsen tot hij weer blinkend schoon is
hij moet terug in de stalling, ik kan hem niet voor de deur zetten hier en als ik hem dan half september ophaal, zit de viezigheid zo vast gekoekt, dat ik het er niet meer af krijg, plakkerige kindervingertjes overal.