Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VanHuisUit schreef:Ik hou er ook altijd van als er gewoon iets anders dan anders is aan een auto, erg gaaf!!
Vind het zo'n luxe en geniet er elke dag van.

VanHuisUit schreef:Ik hou er ook altijd van als er gewoon iets anders dan anders is aan een auto, erg gaaf!!

maar we hebben wel nog een Porsche Boxster in de garage. Een limited edition van 2004. Dat is de auto van mijn vriend maar die wordt amper gebruikt. Wat ik doodzonde vind en ik geloof dat ik binnenkort bij mooi weer gewoon daarmee ga rondcruisen
Hij wil die auto eind deze zomer te koop zetten. Dat doet mij wel pijn haha, hou ook wel van een mooie, sportieve maar toch stoere auto. Als mijn mitsu de geest geeft gaan we samen een auto kopen en dus van 2 naar 1. Is ook een besparing op zich.
(ik ga mijn fiets alvast klaarzetten voor volgende week naar werk).
Ik wil eigenlijk graag weer eentje die je kan inschrijven als lichte vracht (grijs kenteken in NL denk ik?) maar dat gaat niet meer lukken na deze. Vriend wordt dooppeter in november (zijn broer wordt papa) en wil dan een auto waar je met meer dan 2 in kan. We hebben nu allebei een 2-zitter namelijk. De enige auto's die lichte vracht kunnen zijn, zijn pick-ups. Maar dat wil hij pertinent niet
omdat hij ruim 12 jaar terug in de woestijn eens met een Nissan Navara of isuzu overkop is gegaan. 
Zegt een pertinente niet-BMW-lover, dus dat zegt wat
Varekaj schreef:Voordeel aan België: je betaalt belasting op motor, niet op gewicht van je autoIk wil eigenlijk graag weer eentje die je kan inschrijven als lichte vracht (grijs kenteken in NL denk ik?) maar dat gaat niet meer lukken na deze. Vriend wordt dooppeter in november (zijn broer wordt papa) en wil dan een auto waar je met meer dan 2 in kan. We hebben nu allebei een 2-zitter namelijk. De enige auto's die lichte vracht kunnen zijn, zijn pick-ups. Maar dat wil hij pertinent niet
omdat hij ruim 12 jaar terug in de woestijn eens met een Nissan Navara of isuzu overkop is gegaan.
Die is ZO ongelooflijk schattig! 
. 
ah komt wel weer!