Wat een prachtig moment nog met je oma om te koesteren
dat zal haar ook veel goed hebben gedaanGelukkig heb je ook zat leuke dingen nu
Die baby konijntjes zijn echt ontzettend leuk en die twee laatste foto's, wauw! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
een dikke virtuele knuffel en nogmaals sterkte!
.

Heb ze afgelopen week allemaal ontvangen en dan kan een fototopic niet uitblijven natuurlijk 
) weer een update maak! Zal eens proberen of ik dat per maand kan doen i.p.v. per week
Dan komen we vast rap weer bij!

Ze zijn ook wel erg knap! Hoorde iemand over fevercoat kittens, dus de tijd zal het leren of de kleur zo blijft.. maar dat zien we vanzelf 

Hier kan hij wel of geen ster worden, dus hij gaat niet voor dekhengst
Dat is wat te hoog gegrepen voor 'm haha. Wij vinden het vooral erg leuk om eens mee te maken hoe zo'n traject is en wat er allemaal bij komt kijken! En we zien vanzelf wel wat Dije in z'n mars heeft! Hij is nu al enorm veranderd, want ze hebben 'm op de Friese manier getoiletteerd.. ik zou niet weten hoe

sassycas schreef:Oh wauw speciaal kleurtje van die kittens inderdaad!
Maar anders zullen ze cypers worden, wat ik ook erg mooi vind 
Prairy schreef:Ik vind Dije echt nog steeds een hele mooie, ook al ben ik echt nooit een fan geweest van Friezen... Maar hij knuffelt zo lekker
Het is een enorme knuffelkont
Ze zullen hem ook wel serieus gaan opmeten, ben benieuwd welke stokmaat er nu uit gaat komen!
Gaan jullie er zelf ook nog wat van houden?