Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 00:29

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 08:11

idinn schreef:
Zonnig plafond zo :+

Laminaat is altijd wel ergens in de aanbieding toch? Ik kan pas over 2 weken ervoor gaan shoppen..

Als je zeker weet dat je de sleutels krijgt en je ook zeker weet dat je er een nieuwe vloer in gaat leggen kan je ook gewoon vragen of ze het opslaan voor je :) mijn laminaat heeft ook zo'n 1,5e maand in de winkel opgeslagen gelegen en nadien hebben we gewoon de dichte pakken teruggebracht :)

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 09:03

Wij hebben een antraciet tegelvloer 60x60, nooit weer. Echt ideaal met dieren en een gezin want er kan van alles mee gebeuren maar pfff je ziet er alles op. Wij hebben dan ook nog een grote pui met openslaande deuren waardoor het licht er extra opvalt. Nu hebben we pvc een eiken kleur besteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 10:32

Hier ook een donkere antraciet vloer en zou het zo weer doen. Super mooi en ik stofzuig toch iedere dag en met het natte weer om de dag de dweil erdoor.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 10:58

Foto's van onze vloer, net gemaakt (ik heb dus niet opgeruimd :+ ).
Op de ene foto zie je tegels goed, op de andere de vloer meer als 'vlak'.

Afbeelding

Afbeelding

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 11:10

Janine1990 schreef:
Shanna schreef:
Laminaat is makkelijk zelf te leggen hoor, ik vind het ook een stuk frisser en makkelijker schoon te maken. Ik leg het ook in mn eentje, en ik ben geen top-klusser (al ben ik best handig, en in theorie weet ik het allemaal wel hoe het moet, maar als ik een gaatje moet boren gaat hij scheef, en schroefjes draai ik dol.. :+

Laminaat was niet zo zeer het issue hoor, m'n vader vind het gewoon zonde om laminaat te leggen op een zolder. En eigenlijk 3 á 400 euro weg te gooien, terwijl je er nooit komt. Voor 100 euro heb je keurig zeil of iets anders netjes... Dus dat begrijp ik wel. :j

Ik wilde alleen graag oefenen. :+ :')

Dolgedraaide schroeven zijn ellende, vaak oud of slechte kwaliteit. Ik haal vaak schroeven bij Hornbach, niet duur en kwalitatief erg goed! :D (gegalvaniseerd volgens mij)

Ik heb ook vloerbedekking op zolder.
Ideetje voor je knieschotten: zo’n lage billy boekenkast op een plank met wiletjes bevestigen. Ik zalde foto op pinterest eens opzoeken.

Afbeelding

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 15:54

Wij hebben in de hal en keuken ook antraciete tegels, wel met wat kleurverloop(noem je dat zo?) erin, antraciet grijs en n beetje blauwig. Vind ze nog steeds geweldig en je ziet er niet veel op vind ik. Ja goed. Witte hondenharen wel. Maar die zie je overal wel op natuurlijk.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:20

Vooral op zwarte kleding ja. Leuk als je klanten kunnen raden dat je hond witte haren heeft.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:23

Die had ik inderdaad ook gezien Karijn! Heel erg mooi, maar ik wil alleen heel lage knieschotten omdat er nogal wat tocht onder de kap vandaan komt en daarmee ook rommel. Ik heb gewoon helicoptertjes op mijn zolder liggen zonder dat er een raam open staat. :roll:
Dus als ik zoiets zou maken, dan zou dat voor de lage knieschotten komen t.z.t.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:42

Ik kom mij hier eventjes melden in de hoop dat iemand mij kan helpen. *\o/* ik ben al enige tijd opzoek naar een leuk vloerkleed, nu zag ik er hier al een paar voorbij komen.

Maar naar wat ben ik opzoek:

Het moet een vloerkleed zijn die een beetje bij de vloer last, een vlak modelletje wat makkelijk te stofzuigen is. Wat in een hoogpolig gaat mij teveel inzitten en ik ben bang voor spinnen dus not.. :') de lengte mag 1 meter bij 1 meter zijn en mag max 1.20 bij 1.20 zijn. Liefst geen heel duur vloerkleed :+

Foto van mijn vloer:

Afbeelding

Alvast bedankt voor tips!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 17:01

Even iets anders, wie van jullie heeft wel eens Ikea telefonisch proberen te bereiken? >;)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 17:03

xPareltje schreef:
Ik kom mij hier eventjes melden in de hoop dat iemand mij kan helpen. *\o/* ik ben al enige tijd opzoek naar een leuk vloerkleed, nu zag ik er hier al een paar voorbij komen.

Het moet een vloerkleed zijn die een beetje bij de vloer last, een vlak modelletje wat makkelijk te stofzuigen is. Wat in een hoogpolig gaat mij teveel inzitten en ik ben bang voor spinnen dus not.. :') de lengte mag 1 meter bij 1 meter zijn en mag max 1.20 bij 1.20 zijn. Liefst geen heel duur vloerkleed :+

Foto van mijn vloer:

[ [url=m/5hhD87.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afbeelding

Wij hebben op dit moment dit kleed op onze vloer liggen.

Wordt wel vervangen door een ander kleed in ons nieuwe huis.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 17:07

Rienn schreef:
Even iets anders, wie van jullie heeft wel eens Ikea telefonisch proberen te bereiken? >;)

Nee, maar via hun fb page weet ik wel dat je daar een lange adem voor moet hebben

Geloof dat je beter een berichtje op hun fb kunt droppen

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 17:18

Sonja_vR schreef:
Rienn schreef:

Nee, maar via hun fb page weet ik wel dat je daar een lange adem voor moet hebben

Geloof dat je beter een berichtje op hun fb kunt droppen

Ik heb het opgeven, ik wilde de aflever datum van onze kledingkast wijzigen, maar na 5 keer lang in de wacht vind ik het wel prima. _-:( Mijn vriend komt er praktisch langs zo, regelt hij het maar.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:24

Janine1990 schreef:
Die had ik inderdaad ook gezien Karijn! Heel erg mooi, maar ik wil alleen heel lage knieschotten omdat er nogal wat tocht onder de kap vandaan komt en daarmee ook rommel. Ik heb gewoon helicoptertjes op mijn zolder liggen zonder dat er een raam open staat. :roll:
Dus als ik zoiets zou maken, dan zou dat voor de lage knieschotten komen t.z.t.

Je kan dan ook nog gaan voor een dergelijk systeem op wielen. Dan zet je er geen billykast op maar gewoon een recht plank met een handvt (zal eens op pinterest kijken). Maar tocht is niet fijn nee. Wij hebben in het voorjaar een heel kerkhof aan lieveheersbeestjes op zolder. Zodra het maar even warm is buiten, komen ze tevoorschijn om vervolgens het loodje te leggen.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:25

Ik heb vandaag Mn nieuwe meubels gehad, nu moet dressoir en bank nog naar boven, dat moet over t balkon, past nie door t trappengat :(

Afbeelding

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:42

Rienn schreef:

Check! Drie kwartier in de wacht...

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:24

Ik zag laatst vinyl vloerkleden. Erg mooi en goed schoon te maken. Maar niet warm en heel knus natuurlijk.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:45

Bij de meeste zaken kun je een stuk vloerbedekking naar keuze laten omzomen tot een kleed in de maat die je hebben wilt.

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:54

Sharon wat fijn de meubels binnen!
Hoop dat de rest morgen via het balkon lukt.

Je hebt ook Nature kunststof in en outdoor tapijt in bv sisallook deze kan je ook laten banderen en af en toe met de hoge druk schoon spuiten :)

Onze oosterse, markt eettafel is vandaag binnen gekomen en we zijn de woonkamer aan het inkleuren ♡
Vandaag ook slaapkamer planten geshopt.

Even een sneak peak:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 21:10

Mooie tafel, doei!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:38

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 07:55

xPareltje schreef:

Foto van mijn vloer:

[ [url=m/5hhD87.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou daar een witte of lichte koe op leggen. Die zijn super makkelijk te stofzuigen. Zara home heeft ook mooie kleden. Zelf heb ik een kleed van gevlochten leer en jute van het merk ByTzum. Die hebben ook gave spullen. Althans vind ik dan.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 10:13

Ik vind de tafel wel mooi, maar de vloer past er niet heel erg bij jmho.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 17:29

Mijn huisje is zo goed als klaar <3 helemaal blij mee

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding