Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Zonnig plafond zo![]()
Laminaat is altijd wel ergens in de aanbieding toch? Ik kan pas over 2 weken ervoor gaan shoppen..
Janine1990 schreef:Shanna schreef:Laminaat is makkelijk zelf te leggen hoor, ik vind het ook een stuk frisser en makkelijker schoon te maken. Ik leg het ook in mn eentje, en ik ben geen top-klusser (al ben ik best handig, en in theorie weet ik het allemaal wel hoe het moet, maar als ik een gaatje moet boren gaat hij scheef, en schroefjes draai ik dol..
Laminaat was niet zo zeer het issue hoor, m'n vader vind het gewoon zonde om laminaat te leggen op een zolder. En eigenlijk 3 á 400 euro weg te gooien, terwijl je er nooit komt. Voor 100 euro heb je keurig zeil of iets anders netjes... Dus dat begrijp ik wel.![]()
Ik wilde alleen graag oefenen.![]()
![]()
Dolgedraaide schroeven zijn ellende, vaak oud of slechte kwaliteit. Ik haal vaak schroeven bij Hornbach, niet duur en kwalitatief erg goed!(gegalvaniseerd volgens mij)
xPareltje schreef:Ik kom mij hier eventjes melden in de hoop dat iemand mij kan helpen.ik ben al enige tijd opzoek naar een leuk vloerkleed, nu zag ik er hier al een paar voorbij komen.
Maar naar wat ben ik opzoek:
Het moet een vloerkleed zijn die een beetje bij de vloer last, een vlak modelletje wat makkelijk te stofzuigen is. Wat in een hoogpolig gaat mij teveel inzitten en ik ben bang voor spinnen dus not..de lengte mag 1 meter bij 1 meter zijn en mag max 1.20 bij 1.20 zijn. Liefst geen heel duur vloerkleed
Foto van mijn vloer:
[ [url=m/5hhD87.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alvast bedankt voor tips!
Sonja_vR schreef:Rienn schreef:Even iets anders, wie van jullie heeft wel eens Ikea telefonisch proberen te bereiken?
Nee, maar via hun fb page weet ik wel dat je daar een lange adem voor moet hebben
Geloof dat je beter een berichtje op hun fb kunt droppen
Janine1990 schreef:Die had ik inderdaad ook gezien Karijn! Heel erg mooi, maar ik wil alleen heel lage knieschotten omdat er nogal wat tocht onder de kap vandaan komt en daarmee ook rommel. Ik heb gewoon helicoptertjes op mijn zolder liggen zonder dat er een raam open staat.![]()
Dus als ik zoiets zou maken, dan zou dat voor de lage knieschotten komen t.z.t.
Sonja_vR schreef:
xPareltje schreef:Ik kom mij hier eventjes melden in de hoop dat iemand mij kan helpen.ik ben al enige tijd opzoek naar een leuk vloerkleed, nu zag ik er hier al een paar voorbij komen.
Maar naar wat ben ik opzoek:
Het moet een vloerkleed zijn die een beetje bij de vloer last, een vlak modelletje wat makkelijk te stofzuigen is. Wat in een hoogpolig gaat mij teveel inzitten en ik ben bang voor spinnen dus not..de lengte mag 1 meter bij 1 meter zijn en mag max 1.20 bij 1.20 zijn. Liefst geen heel duur vloerkleed
Foto van mijn vloer:
[ [url=m/5hhD87.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alvast bedankt voor tips!