bij mij lagen de loom elastiekjes helemaal aan het begin als je de winkel in kwam en bij de kassa in winkelmandjes.. geen idee of die er nog steeds liggen, misschien ga ik straks nog even naar de action (is tot 20:00 open )
Woeww vandaag een rondje action gedaan met mam. Schade: 18 euro 3 flesjes haarserum waren het duurste hahaha Heb gezocht voor schoenen maar kon geen nep allstars of ballerina's vinden, dat is wel balen, aangezien mijn echte allstars op het punt van overlijden staan en ik geen geld heb voor nieuwe
Volgens mij zijn de Allstars dit jaar in geen enkele Action. Als je ze echt heel graag wil: ik heb ze bij Bristol gehaald, hier hadden ze 2 paar voor €16.
Ja Jolien bij de bristol hebben ze ze vaker ja, maar daar kom ik nooit Action's zitten overal wel, bristols hier alleen in de centrums enz, en laat ik daar nu nooit komen sinds ik niet meer naar school ga Enige schoenenwinkel hier is de shoetime, en die hebben wel de echte maarja, wel voor de volle mep uiteraard..
kosseh
Geplaatst: 28-05-14 10:48
Je kan ook bestellen bij de http://www.bristol.nl Weet alleen niet of er verzendkosten zijn.
Ik denk dat ik vandaag maar even naa action ga. Even leer doekjes halen. Moet morgen ergens anders rijden dan normaal maar me laarzen zitten onder het witte zand en andere dingen die je in het duin tegenkont. Kom vast wel met meer terug dan moet