Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Nee heb je, ja kun je krijgen Sonja. Veel mensen zijn nu ook gewoon blij om het huis kwijt te raken. Zeker als het al een tijd te koop staat.
diesel_ schreef:ik ben een beetje in de war, ik heb een discussie met iemand die zegt dat als je max een X bedrag kunt lenen je daar nu nog wel een X bedrag aflossingsvrij boven op bij kunt lenen. Dat lijkt me stug, de max is de max toch?
Ibbel schreef:diesel_ schreef:ik ben een beetje in de war, ik heb een discussie met iemand die zegt dat als je max een X bedrag kunt lenen je daar nu nog wel een X bedrag aflossingsvrij boven op bij kunt lenen. Dat lijkt me stug, de max is de max toch?
Dat kan soms als je een starterslening bij de gemeente kunt krijgen. Dat geldt dus alleen voor starters. Waar het precies van afhangt weet ik ook niet, maar het is een rentevrije lening, vandaar dat je maandlasten dan idd niet omhoog gaan.
Neonlight schreef:Inderdaad, als je genoeg inkomen hebt kan het.
Zo hebben ze het ons tenminste ook verteld. Zelfde bank als Berdien.
Juval, balen. Staat het ook echt helemaal leeg? Dat bevorderd de verkoop ook niet, zeker omdat het niet in een starters prijsklasse zit. Starters hebben nog eel een voordeel bij directe aanvaarding.
Joolien schreef:Een vriend van mij snapt niet dat we naar huizen gaan kijken van 125 met een budget van 115, mja gewoon bieden en dan zien we wel verder
Fiebie schreef:Ik zou eerder bellen met een onafhankelijk persoon![]()
Belastingdienst naait je waar je bij staat.... (of hangt, gezien je gaat bellen)