Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) zijn we nog flink aan het klussen hier in huis, genoeg te doen
.
Nog 11 te gaan, ach het houd je bezig he
. Hebben meer van jullie van een oude houten trap alle verf/lijm afgehaald en de trap daarna kaal (of met blanke lak) gelaten? En bevalt dat? Ik denk dat het in ons huis wel mooi zal staan, voor de rest hebben we namelijk veel wit en straks ook weer een strakke vloer. Maar het is nogal een klus!
. Maar ik heb er ook lang over na zitten denken wat voor kleur ik hem wilde geven. Onze kast is lang niet zo groot als die van jou (ong 130x60x200) maar dat vond ik al lastig. Zo'n groot meubel is heel bepalend in je woonkamer
. Onze kast lijkt wel veel minder groot sinds hij geschilderd is in een lichtere kleur, hij ziet er wat vriendelijker uit zeg maar
. Je kunt er trouwens bij zo'n grote buffetkast ook nog voor kiezen om de binnenkant een andere contrasterende kleur te schilderen, dat is ook vaak erg mooi! (of maak ik het nu alleen nog maar moeilijker?)
. Je moet wel in de gaten houden dat door de was de kleur ook weer iets donkerder wordt.
. Wat trouwens wel handig is, bij degene waar ik altijd de annie sloan verf koop kan ik ook een klein proefpotje krijgen om thuis een proefstukje te kunnen schilderen. 
Ik bestel ze ook wel eens online, net als siernagelstrips, scheelt een hoop getimmer. Ik heb al een paar keer besteld bij http://www.wotexmeubelstoffen.nl/

. Had ondertussen een aantal andere opties gevonden, dus moet goed komen. Vanmiddag de steigerplanken op halen en dan aan de slag, ben benieuwd hoe het gaat worden.
Ben benieuwd hoe het wordt