Nou zit ik nog te denken aan een kleed op dat "lege" stuk: Grote ronde van zo'n 2 m doorsnee of bijvoorbeeld een van 1 m breed en 3 m lang vanaf onder de tafel tot aan tv meubel?? En welke kleur? Ecru??
shantal
Geplaatst: 03-01-13 21:41
Leuk zo je huis en toch wel al opgeruimd hihihihih.
Sorry voor het vele gespam maar ben zo happy als de smile nog groter kon dan had die hier moeten staan.
Foto voor
Foto van de nieuwe tv,maar op de foto komt die totaal niet tot zijn recht;
Wat is hij groot Die ander ook, maar dan in de diepte
MamaMiesje
Geplaatst: 03-01-13 21:43
Hihi t is echt precies dezelfde als wij
Stiekem wilde hubs die allerduurste wel: daarbij kon je zo van je IPad naar je tv een foto swipen/gooien en dan verscheen ie zo op je tvscherm Maar die was dik 1200,- ofzo
Toch ogen ze door de smalle lijst vrij beschaafd Die wij nu hebben was ook weer een slagje groter dan de vorige en ik had echt zoiets van:"Nóg groter? " maar het LIJKT kleiner
shantal
Geplaatst: 03-01-13 21:48
HIHIH beide zijn idd groot hihihi Ja het kastje valt er net binnen maar vind het zelf niet storend ofzo.
MM ok grappig beide dezelfde tv,deze heeft ook wel aardig wat gekost maar er zat gelukkig nog 16% korting op. Dus scheeld wel dat kleine beetje,en we hebben de kosten door zijn 2en gedaan HIHIH ja idd,toen ik ook in de winkel liep en naar de 101 cm zat te kijken dacht ik zo klein hihihi Terwijl ik eigenlijk niet groter wilde
Hihih zit nu de tourist te kijken maar je kan echt de diepte zien.
rommulus
HIhihi ok ja er zit een hoop op ja. Wij zitten te kijken van dat internet heb wel me gegevens erop staan maar hij blijft zeggen bijwerken Weet niet of je nog ergens anders moet aanmelden ofzo.
Ik heb idd wifi en zit met me laptop ook via wifi Maar ik moet me volgens mij bij samsung aanmelden alleen wil dat ook niet echt vlotten hihihi. Ik had wel met een kabel eraan dat die een verbinding kreeg,dus er zit ergens nog iets niet goed.
Ja precies ik had wel met aan doen dat de tv om de gegevens vroeg hihi en hij zegt ook aangemeld. Maar ga morgen op me gemak kijken hoe en wat,nu geen zin meer in hihih.
Zie wel een app van fitniss erop hihhih dus wie weet in de woonkamer staan fitnissen als het slecht weer is hihih
Ik ga morgen ook nog 'even' naar IKEA Deze rolgordijnen voor in de keuken ( die hangen ook voor de ramen onderin ons huis, bij de ramen van de speelkamer en de onderste deur)
En deze lamp voor aan het plafond in de woonkamer, tegenover de kast dus
Heb ze nooit in het echt zien branden maar wel in boekjes gezien hihi
blazelover
Geplaatst: 03-01-13 23:51
Ik wil mij ook graag hier melden vandaag de sleutel gekregen van mijn eerste huurappartementje! laminaat is besteld, vloerbedekking voor in de slaapkamers komen ze morgen opmeten en de witte verf is al gehaald! nu met een laag budget de ruimtes zo leuk mogelijk proberen in te richten!
Leuk, blazelover! Gefeliciteerd met je nieuwe huisje
Kentaro
Geplaatst: 04-01-13 00:14
Gefeliciteerd met je huisje!
MM, jullie kat denkt echt dat het allemaal om hem/haar gaat!! Vrienden en onze overburen hebben ook die lamp! Geeft zeker een gaaf effect! vrienden vonden hem nog redelijk prijzig en hebben hem via Marktplaats weten te bemachtigen!
chantal, vind de tv ook wel erg groot voor je kastje..... Wat een vooruitgang t.o.v. je oude tv hé!? Wij hadden hiervoor ook een super grote bak en gril oven (50 kilo woog dat malle ding) Onze huiskamer was ook echt niet groot en dan is zo'n platte tv echt een verademing!
MM ziet er heeeel ruim uit zo! Snap dat je blij bent. Ecru kleed lijkt me mooi! Maffe Maliki, zit in de familie, heel de wereld draait om hem. Was vandaag met zn broertje: was bij een vriendin 2 straten verder, heeft ie n half uur voor de ramen daar zitten janken. Hallo ik ben er ook nog!
Mooie tv shantal, groter kastje was ook t eerste wat in mij op kwam.