Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ideaal dus, verder alles nog in huis. Dus schade voor de maand december tot nu toe is €3,20 .. volgende week zit ik hier maar tot donderdagavond en dan 2 weken thuis. Met een beetje geluk blijf ik met gemak onder de €10 en hou ik van de maand december dus €30 euro budget over.
manzano schreef:Ik zou die pasta ongekookt invriezen.....
Je kan toch gewoon flesje meenemen en vullen met water steeds?
ditano schreef:Mootje schreef:Ditano, dun gesneden plakjes met kaneel voor 90 minuten in een oven van 100 graden!
Dat klinkt wel erg lekker ....
Thanks voor de tip , ga dit vast en zeker eens proberen .

idinn schreef:manzano schreef:Ik zou die pasta ongekookt invriezen.....
Je kan toch gewoon flesje meenemen en vullen met water steeds?
Ik heb het wel al een tijdje in de koelkast liggen die pasta, maar het is nog wel tot de 25e goed. Omdat er staat dat je op dag van aankoop wel kan invriezen? Nu kan dat pakje natuurlijk niet zien waar het al die tijd heeft gestaan ...
Gaven ze die op school ook maar kan ik goed gebruiken nu.
Uiteindelijk kwam ie me geld brengen en moest ik maar boodschappen en als ik nog iets nodig had mocht ik dat ook gerust kopen. Netjes bonnetje en geld wat over was bewaard, en toen,, Aah lieve zus hou dat maar. Dus nu een beetje extra geld, nog een paar kleine boodschapjes en nog 2 porties hete kip in de vriezer.
) dus die gaat er uit. En wil meer op de pc en tv gaan letten, dat die overdag niet te veel aan staan.