Motorrijbewijs, wie ook?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

Re: Motorrijbewijs, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:16

Als het 21 februari blijft dan kan ik mee.

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:59

leuk om te lezen dat het lessen beter gaat bij Snoevie en Goldie, voor jullie het weten is het mooi weer en hebben jullie het rijbewijs in the pocket :D

Sorriso, de street glide is ook niet mijn ding.... wil toch echt voor de sportster Iron gaan, heb een leuke op marktplaats gezien, maar blijf het toch eng vinden om zoiets tweedehands te kopen, maar helaas geen geld voor een nieuwe :(

Vind deze erg mooi, weet niet of de link werkt...
http://www.marktplaats.nl/a/motoren/mot ... ousPage=lr

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 07:46

Angelkisssss schreef:
Is het niet leuker om dan het etentje te verschuiven dat er wat meer mensen mee kunnen. Miss in april dan?

Op zich geen gek idee, zonde als er zo weinig mensen mee kunnen

plieza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 15:41

Libiris, ben je niet bang voor een gebroken rug als je lang toert op zo'n model?
Wat betreft het etentje, ik ben wel voor 21 februari. Kunnen we niet ergens gaan eten waar jullie naar het concert gaan? Jullie moeten toch eten :+

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:54

Hahaha wie weet is dat ook nog een optie :+ Maarja Utrecht is net wat centraler dan Amsterdam :=

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:39

Het zou jammer zijn als het verplaatst zou worden, maar als er dan meer mensen zouden kunnen komen dan moet dat maar gedaan worden denk ik. Liever gewoon 21 februari zodat ik er ook bij kan zijn :D

Jullie gaan naar een concert in Amsterdam, en komen uit...?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:49

Den Helder. :)

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:52

Aah, dan is utrecht wel een hele grote omweg -O-

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:48

Hoorn komen er ook twee vandaan,

Opzich vind ik het niet erg om een stukje te rijden, maar het moet niet bagger weer zijn. Heb namelijk geen auto, alleen een motor. Zou natuurlijk wel auto kunnen regelen hoor maar motor meeting hoor je op de motor te komen *D

plieza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:20

Ik kom ben ik bang sowieso met de trein. Studentenleven gaat nauwelijks over snelwegen helaas. Daar naast woon ik in Amsterdam, en staat de motor in Woerden.
Ik neem even aan dat het concert bij de HMH is? Daar in de buurt is vrij weinig maar de stad of omliggende plekken zijn makkelijk te bereiken.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:29

Hahaha mijn idee pluus. Heb ook alleen een motor. Maar dan gaan we gewoon in Amsterdam ergens eten. Ik rijd wel een eindje op mn motor hoor, Scalarider aan, muziek op en gas *\o/*

Nee baggerweer zit ik op de motor ook niet op te wachten en echte kou ook niet, vinden mn b(h)andjes niet zo tof.

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:24

jullie zijn echt bikkels hoor om met dit weer nog te rijden en ach... voor een gezellig etentje moet je wat over hebben :+

en welk concert is het? anders moet ik denk ik veel terug lezen....

verder ben ik niet bang voor een gebroken rug, lekker veel stopjes tussendoor, wat drinken...wat eten...wat drinken....wat eten...wat drinken.... pfff...eerder last van een bolle buik ;)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:26

Jett Rebel, beetje onhandig maar de dag ervoor gaan we naar Kensington :') Kwam toevallig zo uit :+

Morgen zou ik weer les hebben, ben benieuwd of het doorgaat. Bij ons ligt eigenlijk niks aan sneeuw, maarja in Alkmaar is het dus wel helemaal wit. Hoop dat het verder dus niet gaat sneeuwen...

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:41

Ah tour d'la mour? Ofzo :')
Ik ben vorige maand naar jett rebel geweest in Alkmaar, super leuk! *\o/*

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:50

dat zijn wel hele leuke concerten!! Twee hele verschillende, gaaf hoor!
Hier lag een heel klein beetje sneeuw en is nu zo goed als weer weg... hoop voor jou het niet gaat sneeuwen... en ook een beetje voor mijzelf...haha zodat ik lekker kan paardrijden :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:31

Ja dat wil ik ook nog doen, maar dat schiet er vrees ik een beetje bij in := Vanavond naar Queen :Y) (normaal ga ik bijna nooit naar een concert :+) en morgenmiddag ga ik met m'n oude studievriendinnetjes even shoppen in Alkmaar en daarna high-wine :)
Gisteren na het werk even snel zonder zadel gehobbeld en daarna op de bank voor wie is de mol... Naja niet dus -O- Toen snel omgekleed en nog even een uurtje XCO gedaan in de sportschool... iets met van de nood een deugd maken :+

Wat leuk pluche_pluus, ben erg benieuwd :j

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:15

veel plezier vanavond !!

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:52

Veel plezier goldie :D! Mijn vader is jaloers op jou :+ Ik kocht mn motor in augustus 2013, heb de hele winter doorgereden, op m'n supersportje! Vind het heerlijk en zodra ik de kans heb stap ik weer op hoor *\o/*

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:42

Het was ook echt super vet!!! *\o/*

M'n les ging net echt fantastisch!!! Kreeg eerst heel veel complimenten over m'n remproeven :o Dat waren dikke tienen, het was superstrak en helemaal uit t boekje :o Toen ben ik lekker de halve draaien en het achtje gaan oefenen en de eerste pogingen meteen goed ook *\o/* Daarna nog wegrijden parkeervak gedaan, rechts wel goed maar links blijft mwa... :7
Langzame slalom ging ook goed, het blijft een beetje harken maar het is voldoende :j
Zooo blij!! :Y) Instructeur werd helemaal hyper omdat ik nu ineens weer zo goed ging :D
Bij m'n rijmaatje ging het vandaag ineens niet, hij had vandaag ruzie met de remproeven. Vond het wel sneu voor hem...

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 13:13

Super dat het zo goed ging Goldie :D Misschien maar vaker de dag ervoor naar een concert :Y) Hou dit vast, gaat helemaal goedkomen en zodra je het weet zit je op je eigen motor :D

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 13:54

Super Goldie! Zie je wel!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 16:48

Super Goldie!!!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:51

Fijn dat je les zo goed ging meid!

Ik had vandaag les, AVD. Zat mezelf onwijs in de weg het eerste half uur (tranen met tuiten gehuild) maar daarna ging het wel fijn :) Woensdag weer AVB.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:40

DAMWolf schreef:
Super dat het zo goed ging Goldie :D Misschien maar vaker de dag ervoor naar een concert :Y) Hou dit vast, gaat helemaal goedkomen en zodra je het weet zit je op je eigen motor :D

Ik hoop het, kijk er echt naar uit!
Kreeg in de middag nog een berichtje van m'n instructeur dat hij ontzettend tevreden was en dat het echt top ging!! Hihi wel leuk :o

Wat balen Blinnii... Maar soms kan je het er maar beter even uitgooien, kwam ik ook achter :+ Gelukkig ging het daarna weer beter :)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 23:19

Dat is helemaal leuk, zo'n smsje! :)

Ik merkte het vanochtend al..ineens kwamen de zenuwen naar boven en dan schiet het niet op. Maargoed, komt vanzelf goed. Blijf gewoon lekker door lessen.