Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zie ze niet 123 in ons huis hangen, maar vind ze wel heel leuk

Ik heb witte gladiolen gehaald voor in die keramieken vaas waar ik eerst wilgentakken in had en heb twee supermooie lelie's gekocht om te wisselen in twee kleine vaasjes. Oja, en zo'n drielaag glazen bonbonnerie (geen plateau's, maar bakjes).
,ik post niet altijd braaf mee maar volg het wel .Saffier schreef:Jullie moeten naar Frankrijk verhuizen, hier heb je geen intratuin
Ze hebben nu inderdaad nog 3 dagen bedenktijd, maar het kwam wel heel goed over!
(zou voor mij ook wat zijn....) Ipsiedipsie schreef:Mag ik me hier ook melden? Wij wonen sinds maart in ons nieuwbouwhuis, het is nog lang niet af, de nieuwe meubels moeten nog geleverd worden en alle tips en ideeën zijn van harte welkom.
Ik las een paar pagina's eerder over iemand die twijfelde over een pvc vloer, wij hebben beneden een pvc vloer liggen en ik moet zeggen dat de vloer elke cent waard is.
. En boven laminaat in dezelfde kleurstelling. Op de eerste trap komt antraciet vloerbedekking en op de zoldertrap van hetzelfde tapijt maantjes.. Kentaro schreef:Intratuin heeft ook Riverdale, en daar kom ik ook bijna nooit zonder iets weg.....![]()
Vanmorgen voorlopig koopcontract getekend van ons huisZe hebben nu inderdaad nog 3 dagen bedenktijd, maar het kwam wel heel goed over!
Zou je je pinpas niet tijdelijk kunnen blokkeren, net als op bokt kan?!(zou voor mij ook wat zijn....)
it
Was afgelopen woensdag bij Intratuin voor cadeautje voor een vriendin en heb me echt moeten beheersen... 
. Ik ben aan het "sparen" om me te kunnen uitleven bij Intratuin. Heb zo'n blikken spaarpot die je alleen met blikopener kunt openmaken. Daar stoppen we het klein geld in, en soms ook wel eens briefjes als er wat over blijft. Als we in ons nieuwe huis wonen, dat zal rond november worden, dan mag ik met dat geld los gaan bij Intratuin..Dus dat zal voornamelijk kerstspul worden
. Oma heeft beloofd dat we voor het nieuwe huis bij Intratuin mooie potten/planten mogen uitzoeken. Mocht ook toen we 5 jr geleden in ons huidige appartement kwamen.. Zo leuk!
(en als je nog wat zoekt, wij hebben een zolder vol...
)