Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:14

Je hebt wel een dure smaak. Ka :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:19

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:31

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:32

Die eerste vind ik helemaal leuk, Hedwig! Die tweede vind ik een stuk goedkoper aandoen dan de eigenlijke prijs!
Lampen zijn zo ontzettend moeilijk om te kiezen... Ik wil eigenlijk iets nieuws boven de eettafel, maar ik weet niet precies wat :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:38

Dat is geloof ik tegenwoordig helemaal in, meerdere lampen aan 1. Een kennisje van mij had laatst zelf 3 lampen (2x wit en 1x grijs) gekocht en die 'gebundeld'. Erg leuk geworden!
Vind lampen (voor boven eettafel en salontafel) ook super moeilijk! Je moet er eigenlijk gewoon tegen aan lopen :P

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:42

Die tweede komt "live" mooier over als op de afbeelding, het draad is ook niet van plastic maar van stof, dan nog is hij knap prijzig, maar hij hing een tijdje in die winkel boven een houten eettafel met mooie stoelen... En dan ben ik weer verkocht...

Nou heb ik nergens plafondlampen in huis, dus ik kan ze toch niet kopen, dus ik blijf mooi dromen.... Ik wil mijn halve huis opnieuw inrichten.... Eettafel, bank, maar ik kan nergens uit kiezen... Ik wil geen ikea maar wat wel..... *zucht*

Ipsiedipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:43

Mag ik me hier ook melden? Wij wonen sinds maart in ons nieuwbouwhuis, het is nog lang niet af, de nieuwe meubels moeten nog geleverd worden en alle tips en ideeën zijn van harte welkom.

Ik las een paar pagina's eerder over iemand die twijfelde over een pvc vloer, wij hebben beneden een pvc vloer liggen en ik moet zeggen dat de vloer elke cent waard is.

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:49

@Hedwig: Ooh, die zijn leuk he <3 Zie ze niet 123 in ons huis hangen, maar vind ze wel heel leuk :))

Je moet er echt tegenaan lopen denk ik, dan vind ik meestal de leukste dingen. Gaat ook met kleren zo; heb ik echt iets nodig dan vind ik niks en heb ik eigenlijk geen budget voor veel kleren dan kom ik in elke winkel iets tegen :=

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:49

Het was geloof ik ook meer de prijs waarover getwijfeld werd :D
Moeten jullie er nog veel aan doen dat je zegt nog lang niet af of bedoel je qua inrichten??

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 17:01

Mootje schreef:
Je hebt wel een dure smaak. Ka :+

Ja heel vervelend :(

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 20:04

Die eerste lamp vind ik erg leuk Hedwig!! zou em niet in ons interieur kunnen hangen maar leuk is ie wel! :D

verder een hoop lampen die echt niet mijn smaak zijn, beetje teveel franjes :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 20:35

Ka, Rem zal blij met je wezen :=
Ipsie, Welkom! Ik woon nu bijna 4 jaar in mijn huis en heb het idee dat het nooit af is.

Mag ik bij iemand mijn pinpas in bewaring geven? Ik ben alweer naar de Intratuin geweest :') Ik heb witte gladiolen gehaald voor in die keramieken vaas waar ik eerst wilgentakken in had en heb twee supermooie lelie's gekocht om te wisselen in twee kleine vaasjes. Oja, en zo'n drielaag glazen bonbonnerie (geen plateau's, maar bakjes).

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 21:40

Aan mij, maar ik ga niet beweren dat ie daar veilig is :+ :x

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 21:52

Hahaha :D

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:23

Ja... Ik vind ze echt super... Hoewel ik mijn huidige serie rvs booglampen en mijn rvs boomlamp ook super vind...
volgens mij is een huis ook nooit echt af, ik heb altijd nieuwe dromen of raak ergens op uit gekeken....

Intratuin... Zucht, daar geef ik ook altijd te veel uit...

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 08:42

Jullie moeten naar Frankrijk verhuizen, hier heb je geen intratuin ;)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 09:29

Jullie gaan erg hard hier :D ,ik post niet altijd braaf mee maar volg het wel .
Heb leuke foto,s huizen , toiletten etc gezien .

2 en 3 Juli heb ik een stucadoor in huis , dan krijg ik eindelijk mooie gladde wanden .
Dus moet nu echt gaan na denken in welke kleuren het geschildert moet worden .
In ieder geval geen rood meer , daar ben ik na 5 jaar op uit gekeken .
Tevens moet ik op zoek naar een leuke lamp voor boven de eettafel , zo moeilijk te kiezen .

Laatst nog een leuke/apparte "lamp "(als je het zo wilt noemen) gescoort in een tweede hand winkel .
Die erg leuk op mijn dressoir staat er passen 4 thee lichtjes in , foto volgt later .

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 09:33

Saffier schreef:
Jullie moeten naar Frankrijk verhuizen, hier heb je geen intratuin ;)

maar wel Jardiland en die is helemaal duur! ;)

Ik ben met een keuken bezig.Het dak zit er inmiddels op en de ramen er in.
Ben nu binnen aan het schilderen,dan kan de steiger eruit.De vloer glad gemaakt worden en tegels erop.
Ik wilde hoogglans wit,nu wordt het iets gebroken wit....en dan moet ik het nog 3x schilderen :(

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 09:40

Ach, Jardiland heeft niet zulke leuke spullen als de Intratuin ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 11:20

Intratuin heeft ook Riverdale, en daar kom ik ook bijna nooit zonder iets weg..... :D

Vanmorgen voorlopig koopcontract getekend van ons huis *\o/* Ze hebben nu inderdaad nog 3 dagen bedenktijd, maar het kwam wel heel goed over!

Zou je je pinpas niet tijdelijk kunnen blokkeren, net als op bokt kan?! _O- (zou voor mij ook wat zijn....)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 11:21

Ipsiedipsie schreef:
Mag ik me hier ook melden? Wij wonen sinds maart in ons nieuwbouwhuis, het is nog lang niet af, de nieuwe meubels moeten nog geleverd worden en alle tips en ideeën zijn van harte welkom.

Ik las een paar pagina's eerder over iemand die twijfelde over een pvc vloer, wij hebben beneden een pvc vloer liggen en ik moet zeggen dat de vloer elke cent waard is.

Welk merk heb je als ik vragen mag? Wij hebben vorige week de vloer ook uitgezocht, Mflor, Shade, met een biesje <3. En boven laminaat in dezelfde kleurstelling. Op de eerste trap komt antraciet vloerbedekking en op de zoldertrap van hetzelfde tapijt maantjes..

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 11:23

Kentaro schreef:
Intratuin heeft ook Riverdale, en daar kom ik ook bijna nooit zonder iets weg..... :D

Vanmorgen voorlopig koopcontract getekend van ons huis *\o/* Ze hebben nu inderdaad nog 3 dagen bedenktijd, maar het kwam wel heel goed over!

Zou je je pinpas niet tijdelijk kunnen blokkeren, net als op bokt kan?! _O- (zou voor mij ook wat zijn....)

Oeh, Riverdale.... <3 it :D Was afgelopen woensdag bij Intratuin voor cadeautje voor een vriendin en heb me echt moeten beheersen...
De gedachte dat ik al die nieuwe spullen straks net zo goed moet inpakken voor de verhuizing hielp wel een beetje :D

Gefeliciteerd met het koopcontract *\o/*

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 11:28

Ik ben gister ook weer bij Intratiun geweest, oeh, wat een mooi spul <3. Ik ben aan het "sparen" om me te kunnen uitleven bij Intratuin. Heb zo'n blikken spaarpot die je alleen met blikopener kunt openmaken. Daar stoppen we het klein geld in, en soms ook wel eens briefjes als er wat over blijft. Als we in ons nieuwe huis wonen, dat zal rond november worden, dan mag ik met dat geld los gaan bij Intratuin..Dus dat zal voornamelijk kerstspul worden :)). Oma heeft beloofd dat we voor het nieuwe huis bij Intratuin mooie potten/planten mogen uitzoeken. Mocht ook toen we 5 jr geleden in ons huidige appartement kwamen.. Zo leuk!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 11:30

Wij hebben ook zo'n spaarpot! We hebben best wat op marktplaats staan en wat daar van binnen komt, doen we in de pot. Het is toch 'extra', dus heerlijk om straks voor leuke dingen te gebruiken :D
Kerstspul kopen wij altijd na de kerst. scheelt bakken geld :P (en als je nog wat zoekt, wij hebben een zolder vol... :o )

Vankje, dank je!!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 11:32

Ik heb ook flink wat spul hoor! Maar omdat we dus vlak voor kerst helemaal gesetteld zijn, vind ik dat ik daar eindelijk eens voor mag uitpakken.. Loop al 3 jaar te zeggen, hopelijk de laatste kerst in ons huidige huis.. Volgend jaar ga ik los voor mooie spullen :D