De spiegel hoeft toch niet even lang te zijn als de bank?? Lijkt me juist mooier als hij wat korter is. Bijv. 2,5m ofzo. Heb ooit bij Ikea hele gave spiegel gezien...
Kijk eens op die websites die gepost zijn. Wij weten jouw smaak niet Of ga eens langs bij een winkel als Loods 5 of de woonstore.... Voor ieder wat wils!
Heeft er iemand ervaring met statische raamfolie? Ik heb zo'n strook naast de voordeur en hik al 3.5 jaar tegen het plakken aan. Van dat kleefspul zie ik niet zitten eerlijk gezegd Deze vind ik erg leuk en past bij de kozijnen: http://www.kleurmijninterieur.nl/webwin ... ge=1&num=6
Zijn er ook echte winkels met een redelijk assortiment in statische raamfolie of kan ik het beter online bestellen?
ik had statische folie, maar dat liet telkens los na 2 weken nu toch bijna overal weer plakfolie zitten. Dat is helemaal niet zo moeilijk hoor! van te voren goed op maat snijden met een heel scherp mesje en dan met een plat ding vanaf de ene hoek naar de andere hoek strijken dat van mij zit er op zonder belletjes. ik geloof dat ik toen iets van een plamuurmes heb gebruikt (kijk dan wel uit voor de scherpe randjes van je mes) maar een ander plat ding werkt ook prima
Krijg je het er ook weer een beetje makkelijk af? En waar koop je dat?
Eleionomae
Geplaatst: 20-01-12 18:18
het onze hebben we bij karwei gekocht met stickers plakken, was het een stuk goedkoper haha. Je krijgt het er ook zo weer af, je moet redelijk stevig trekken (zeker naarmate het er langer opzit is mijn ervaring bij het huis van mn ouders) en even daarna het raam vegen met een stickerverwijderaar
Begin bv links onder en werk de rand af langs het kozijn en dan vervolgens weer van links onder naar rechts boven, zo ging het bij mij het makkelijkst je moet even uitvogelen van welke kant beginnen voor jou het makkelijkste werkt
Ik ga morgen wel een rondje bouwmarkten doen! Ik irriteer mij altijd zo aan het glas, omdat het niet netjes te zemen is. Glas is 10cm bij 2.60m dus niet ideaal om te zemen
nee pcies waardeloos, wij hebben het nu beneden in de studeer kamer. Ramen van plafond tot vloer en mijn bureau staat er voor. Iedereen kan er dus zo binnen kijken. Ik heb nu dus op ooghoogte dat spul hangen. Dat ze mn voeten zien vind ik niet zo erg (ruiten zijn verdeeld in 2 vierkanten en dan onderaan nog een klein rechthoekje en dat 3x naast elkaar, tis net een aquarium )
Ik zit een brits woonprogramma te kijken. Britse inrichtingen vind ik geweldig, maar het nut van laminaat of vloerbedekking in de badkamer blijft voor mij een raadsel
Iehhl, vloerbedekking in de badkamer vind ik echt zo goor Vind het trouwens ook wel heel leuk altijd om dat soort programma's te kijken:))
Wij hebben hier ook op alle ramen aan de galerijkant statische folie en dat ging perfect Ramen goed ontvetten, met een spons vochtig maken en dan aanbrengen en vanuit het midden naar buiten toe met een bankpasje oid uitstrijken om luchtbelletjes te voorkomen. Luchtbelletjes blijven altijd wel iets, maar trokken hier na een week of 2 weg.
Zit er nu ruim een jaar op en gaat prima, het hangt hier op ooghoogte voor ons zodat wij wel lekker naar buiten kunnen kijken, maar voor voorbijgangers over de galerij is het haast onmogelijk om naar binnen te kijken omdat dat iets lager ligt. Is wel fijn ivm strijkkamer waar ik me omkleedt, computerkamer met pc voor het raam en keuken, heb er een hekel aan als iedereen daar binnen kan kijken
@zidane: ga anders eens ter orientatie bij de Ikea kijken, die hebben een groot assortiment aan canvasdoeken en schilderijen. Ook 3-luik.
Vind die woonprogamma's ook geweldig, vooral "de grote verhuizing' met Kirsty en Phil. Prachtig die engelse cottages met die landelijke inrichting. Alleen die kleuren die ze soms op de muren gebruiken, soms is het echt bont en blauw met in elke ruimte weer een andere kleur.
Samantha, ik ben benieuwd naar je huis! Ik ben net even een rondje bouwmarkten geweest voor statische of plakfolie, maar ze hadden echt niets leuks! Dan bestel ik de folie die ik hier al had gepost Verder nog wel een superschattig kleurtje voor in WC gezien.
Eerst maar even wachten op salaris
Samantha_
Geplaatst: 21-01-12 15:36
ik ga nog even foto's maken, heb wel foto's maar dat zijn oude, toen we hier nog niet woonden. Ik heb wel een vraagje. Ik wil andere gordijnen in onze slaapkamer, deze zijn nog van t oude huis, en creme met lime gordijnen. Uit de tijd dat lime hip was zeg maar. Ze waren vrij prijzig, dus we hebben toen we hier gingen wonen ze gewoon weer opgehangen. Maar wil nu wel wat anders... De muren zijn wit, 1 muur is metallic zilver, boxspring is zwart. Beddegoed is grijs of wit. Euhm, vloer is geen idee hoe het heet, maar beetje zilver/lichtgrijs laminaat. En kast is wit, maar ik wil tzt een schuifdeur kast. Nu twijfel ik over de gordijnen. Mijn gevoel zegt wit, maar we willen wel verduisterend, en ik vind het bij wit zo mooi als het doorschijnt. (dat heeft een naam toch) maar dan moeten er rolgordijnen achter. En heb je weer kiertjes waar licht doorheen komt etc etc. Dus mijn man zegt, grijs of zwart. Maar dan wordt het zo donker?
Witte verduisterende gordijnen of wit met grijs/zwart
Mootje
Geplaatst: 21-01-12 15:40
Ik heb vitrage (dat doorschijnende) en daarvoor nog verduisterende gordijnen. Als ik mijn gordijnen open heb, is het heerlijk licht Ik denk dat zwarte of grijze gordijnen juist heel chique staan bij de rest!