Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje__ schreef:Heeft er iemand ervaring met 4s uit florida halen? Mijn moeder zit daar namelijk voor een week.
Google laat weinig recente berichten (meeste zijn van 4 maanden geleden, wie weet dat veranderd?) zien behalve dat ze simlock (maar als ik goed begrijp is dat zo met een jailbreak op te lossen, en jailbreaken doe ik sowieso) zijn en dat ze niet altijd los te verkrijgen zijn.
karuna schreef:Onze ipad volgt opeens onze beweging niet meer met internet bekijken, op de plek waar alle applicaties staan volgt hij nog wel. We hebben gister wat zitten prutsen met instellingen ben ik bang, hoe krijgen we dit weer terug?
_Rianne_ schreef:Chrissie schreef:Als ze je telefoon opsturen kan je gewoon je SIM er uit halen.. Wel even rekening mee houden dat de SIM kaart van de 4 kleiner is dan je 3gs.
Is daar een oplossing voor?
karuna schreef:Onze ipad volgt opeens onze beweging niet meer met internet bekijken, op de plek waar alle applicaties staan volgt hij nog wel. We hebben gister wat zitten prutsen met instellingen ben ik bang, hoe krijgen we dit weer terug?