Ik heb mijn wcpot enzo van het weekend besteld en heb vandaag de tegels besteld.

En we zijn naar de notaris geweest voor het samenlevingscontract. Het einde van het geregel komt een klein beetje in zicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ecyoj schreef:vraagje
hebben sommige van jullie ook wekpotten staan voor de sier. leuk lintje erom heen enzo.
wat hebben jullie erin zitten?
Laurabram schreef:Denise: wat een gaaf fotobehang zeg! Glitterverf geen ervaring mee, maar klinkt ingewikkeld, benieuwd hoe dat gaat worden. Succes ermee in elk geval.ecyoj schreef:vraagje
hebben sommige van jullie ook wekpotten staan voor de sier. leuk lintje erom heen enzo.
wat hebben jullie erin zitten?
Ik heb hele ouderwetse, die met een losse deksel en niet met zo'n klemding. Die zijn van mijn oma geweest en had er mega veel op zolder staan, die zijn verdeeld onder de familie toen het huis leeg moest. Ik heb ze in de badkamer staan op een kastje, gevuld met zeepjes, schelpjes, kaneelstokjes ed.
Mijn nicht heeft ze juist wel weer in de keuken met rijst, macaroni en dat soort dingen.
Spannend Youngster.
En Miep krijgt een ouderwets huis, lekker belangrijk, als het maar je thuis wordt.
Naath86 schreef:Voor op de andere slaapkamer heb ik ook nog een rolgordijn om op te hangen. Kan je dat ook gemakkelijk zelf op maat maken?
Ir111 schreef:Naath86 schreef:Voor op de andere slaapkamer heb ik ook nog een rolgordijn om op te hangen. Kan je dat ook gemakkelijk zelf op maat maken?
Ja, dat is heel simpel. Dopje aan 1 kant eraf halen. Stuk van buis afzagen en gordijn op maat knippen. Even opletten dat je dat netjes recht doet. Balkje onderin op maat maken, dopje er weer op doen, oprollen ophangen.Kind kan de was doen.
Ik hou niet van vouwgordijnen dus daar zou ik niet voor kiezen. Zeker niet in de keuken waar ze vettig kunnen worden. Ik zou voor plakplastic gaan geloof ik. En eventueel een rolgordijn dat je als het donker is naar beneden kunt doen.