Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lobke_ schreef:Ik hoop dat ik hier goed zit want ik heb een vraag over itunes en mijn iphone....
En op het moment zie ik het echt even helemaal niet meer zitten ermee
Ik heb sinds een tijdje weer een nieuwe laptop en dus weer een nieuwe itunes helemaal blanco natuurlijk.
Moest alles er weer opnieuw opzetten kwa muziek, nou zo gezegd zo gedaan.
Maar nu wil ik hem dus gaan synchroniseren zodat alle muziek er weer opstaat, maar dit blijkt niet zo makkelijk tezijn.
Volgens itunes is mijn iphone dus al is gesynchroniseerd met een andere bibliotheek en kan dat nu niet weer met deze tenzij hun hem eerst weer helemaal voor mij leeghalen en dan weer alleen de nieuwe muziek etc erop zetten.
Maar opzich vind ik het niet erg om alles eraf telaten halen, maar dan ben ik wel alles kwijt kwa nummers, smsjes en dat soort dingen.
En dat wil ik niet nog een keer gebeuren... Aangezien dit al ruim de 3e keer zou zijn dat ik dan alles kwijt zou raken...
Bedankt voor het helemaal doorlezen, hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem...
HouVanUtopia schreef:Hier even een paar vraagjes.
Ik heb dan ook whatssapp erop staan.
Nu staat er bovenaan het bericht laats gelezen om 15.00 bv.
Maar is dat dat die persoon waar jij het naartoe zond het gesprek toen nog heeft geopend?
Of is dat ook als jij hem toen hebt geopend?
En als je een gesprek wist bij whatssapp maar ook gewoon bij berichten blijft bij mij de naam van die persoon wel gewoon in je inbox staan? kan dat ook weg?
HouVanUtopia schreef:Hier even een paar vraagjes.
Ik heb dan ook whatssapp erop staan.
Nu staat er bovenaan het bericht laats gelezen om 15.00 bv.
Maar is dat dat die persoon waar jij het naartoe zond het gesprek toen nog heeft geopend?
Of is dat ook als jij hem toen hebt geopend?
En als je een gesprek wist bij whatssapp maar ook gewoon bij berichten blijft bij mij de naam van die persoon wel gewoon in je inbox staan? kan dat ook weg?