Ja ik heb nog wel wat meer foto's denk ik.
Texas1 schreef:Denz: Gaaf!! ook mijn idee om dat te doen! Heb je nog meer foto`s?? en zelf gemaakt of gekocht?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zidore schreef:Jaaa die deuren krijg ik ook volgend jaar HTS! super!!
@niene ik zit nog eens naar je foto's te kijken en die boom is echt helemaal supergaaf geworden!
wel zou ik eens kijken naar nieuwe hoezen voor je bank, of 2 dezelfde plaids. Ook je tafeltje zou ik bijv. wit verven
en ik zie ook dat je leuk servies hebt met roze en groen. dus misschien wat leuke kussentjes op je bank?? (in roze (bloemetjes?) en groen) zoiets als dit http://www.jaatje.nl/images/tn_kussenho ... loemen.JPG dan wordt het allemaal 1 geheel. hoop dat je iets aan de tips hebt.
Loiz schreef:Leuk Spottedponie!
heb op dit moment een schoolopdracht om een duurzaam huis te ontwerpen van maar 25 vierkante meter..
Pff nooit gerealiseerd dat het zo klein is, en dan ook nog letten op duurzaam, best moeilijk!
Nu dus opzoek naar inklapbare tafels, slaapbanken, niet al te diepe maar wel hoge kasten...
(doe opleiding bouwkunde & vormgeving)
Loiz schreef:heb op dit moment een schoolopdracht om een duurzaam huis te ontwerpen van maar 25 vierkante meter..
Pff nooit gerealiseerd dat het zo klein is, en dan ook nog letten op duurzaam, best moeilijk!
Nu dus opzoek naar inklapbare tafels, slaapbanken, niet al te diepe maar wel hoge kasten...
Ir111 schreef:Loiz schreef:heb op dit moment een schoolopdracht om een duurzaam huis te ontwerpen van maar 25 vierkante meter..
Ik heb 5 jaar naar volle tevredenheid gewoond op 25m2, ik had alles, bed, grote kast, wandkast, bank, eettafel, dressoir en een boekenkast. O ja, en een losse comfi stoel. Bij die 25m2 zat ook mijn badkamer en keuken inbegrepen trouwens.
xDramaQueen schreef:ohhh echt Ir? ik zou gek worden!! mijn slaapkamer alleen al is 30m2... Ik ben claustrofobisch en alleen mijn slaapruimte moet al minimaal 20m2 zijn.... ik heb respect voor je dat je dat kan!