Wat hou ik toch van mijn poezel.... Had mn telefoon nét uit het doosje, lag naast me op de bank terwijl ik even vlug dat boekje aan het doorlezen was.... en toen... keek ik naast me... zat mn lieftallige poezel op mn Iphone te kauwen! Gelukkig geen krassen, de poezenspuug heb ik er netjes vanaf kunnen krijgen.....
Haha, is je poes misschien jaloers op je iphone? weten jullie hoe dat spelletje heet hoe je ijsjes maakt? en dat spelletje waar je blokjes moet verschuiven?
Ik ben er dus nu achter hoe ik foto's op mijn telefoon krijg... maar kom er maar niet achter hoe ik foto's er weer af krijg.
Kan iemand mij helpen?
JuliaMaria
Geplaatst: 23-05-10 17:43
Dit vind ik zelf echt ontzettend leuke apps:
WeRule (gratis): eigen kingdom maken, is een heel uitgebreid spel Angry Birds: met vogels op biggetjes schieten (heel schattig ) Sally's Spa: je spa opbouwen en de mensen behandelen e.d. IceTycoon: ijsjes maken TalkingCarl DoodleJump BirdStrike
smokey17: als je naar de foto gaat kun je rechts onderin op een vuilnisbakje klikken om hem te verwijderen. Als er geen menuutje oid staat (met knopjes als verder etc.) dan moet je even 1 keer op de foto klikken.
RoosIris
Geplaatst: 23-05-10 18:36
Angelita schreef:
smokey17: als je naar de foto gaat kun je rechts onderin op een vuilnisbakje klikken om hem te verwijderen. Als er geen menuutje oid staat (met knopjes als verder etc.) dan moet je even 1 keer op de foto klikken.
@smokey: iphone aansluiten op je compu en dan via mijn computer hem opzoeken, dan kan je kiezen om de foto's te verwijderen. Via je iphone kan dat niet.