[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 18:31

Bij mij wel... gelukkig!

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 18:42

Nu krijg ik bericht dat mijn account is geblokkerd. Snap er helemaal niks meer van!

Sannessep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 20:36

Lolacabana schreef:
Nu krijg ik bericht dat mijn account is geblokkerd. Snap er helemaal niks meer van!

Bij mij lag het aan mijn wachtwoord. Vraagt hotmail "er missen gegevens in uw account", en daarna om een wachtwoordswijziging? Zo ja, dan moet je hotmail even mailen via een wachtwoord-reset, deze kun je vinden op de help-pagina (kun je aanklikken bij de inlogpagina). Dat was bij mij het probleem in ieder geval en ik kan nu weer gewoon zoals anders inloggen.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 20:47

Ja ik moest ook opeens mijn wachtwoord veranderen. Ik gedaan, later op mijn mobiel ofzo vroeg hij dat weer, ik weer terug veranderd want ik wil liever mijn oude wachtwoord. Maar kon niet meer op mijn mobiel op msn enzo, zei die dat het wachtwoord verkeerd was, bij oude én nieuwe ww. Maar hij doet het gelukkig weer!

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 21:41

Inmiddels doet mijn hotmail het ook weer. Moest ook mijn mobiele nummer invoeren om mijn wachtwoord te kunnen wijzigen. Erg vaag allemaal.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:46

Ja ik ook, heb ook mijn nummer moeten geven.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 13:38

Hotmail doet het hier niet >;)
Ik kom of op vangpagina van mijn virusscanner, of ik krijg melding: webpagina kan niet worden weergegeven.
Ik heb laatste tijd ook wat problemen met m'n MSN.
Ik heb toch echt wel internet, anders zou ik ook niet kunnen bokken (thank god... ;) )

Meer mensen met (dezelfde) problemen?

Edit:
Hij doet het alweer.
Mochten er meer mensen last van hebben, ik heb in DOS (opdrachtprompt) een ipconfig/release en ipconfig/renew opdracht gegeven.
Dit heeft bij mij probleem (tijdelijk) opgelost.

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 11:08

pff ik heb mensen geblokkerd staan op msn maar sturen me wel berichten rara wie heeft t antwoord?

GypsyJarig
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 17:18

ok ik krijg nu foutmelding dat deze service tijdelijk niet beschikbaar is? gr....

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:43

Ik kan ook niet op msn :(:)

Kelperpau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 13:37

Hee,,

Ik heb een virus op mijn msn weet iemand hoe ik die der af kan halen

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 13:53

Bedoel je zo'n bericht dat je automatisch verstuurd met een link erin? In dat geval werkt het vaak om simpelweg je wachtwoord te wijzigen :j

Kelperpau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:09

:j

:oo oke maar ik krijg steeds een waarschuwing met daar in trjojaans paard ofzoo,,

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 15:21

heeft iemand enig idee waar ik de msn widget voor de samsung diva kan bestellen?

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:01

Ik kan al bijna een week niet meer op msn, krijg de melding dat service niet beschikbaar is?? :+

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:29

Mijn email icoontje doet het niet meer als ik die aan wil klikken vanuit msn. Dit is gekomen nadat ik Google Chrome gedownload heb. Heb Chrome er al weer afgehaald maar dat heeft niet geholpen. Wie kan me helpen?

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:31

Een paar dagen geleden meldde Windows dat er een update was die ik moest installeren. Deed ik dat niet door er op te klikken dan zou windows de update uitvoeren als ik mijn computer af zou sluiten. Hierbij zat dus ook een update voor Windows Live essentials, ik had alleen niet door dat Windows live messenger/MSN daar ook onder viel. Nu heb ik dus een hele andere MSN, ik snap er niks van!

De vormgeving hiervan is totaal anders, veel meer gericht op sociale netwerken ( waar ik niets mee doe) dan op MSN zelf. De contactpersonen staan naast elkaar ipv onder elkaar, maar goed dit is gewoon even wennen daar kan ik nog wel overheen komen :P.
Maar nu is mijn Msn naam dus ook weg, nu staan er gewoon mijn voor en achternaam. En dit wil ik niet als mijn msn naam, alleen mijn voornaam is meer dan voldoende maar je kunt hem niet meer zo makkelijk wijzigen. Heb alleen ontdekt hoe je je naam kan wijzigen die je ziet als je een mail verstuurd maar die wil ik juist weer gewoon hetzelfde houden!

Weet iemand hoe je dit kan doen ?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 20:17

Ik snap er ook helemaal niks van. _O- Het is vaag, lelijk, onhandig en ik wil de oude MSN terug! |(

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 21:12

Ik heb het er ook opstaan... de vorige versie laat zich niet meer downloaden.
Ik heb er al een systeemherstel overheen gedraaid helaas.

Alle verandering wekt in eerste instantie weerstand op !

Belijk het eens rustig, lees goed (!) ga ermee aan de slag, alles went en... m.i zijn er meer mogelijkheden.

Josien_: je naam (en veel meer) kun je aanpassen en ook afschermen via je hotmail, goed lezen, het wijst zichzelf !

Alleen al die reclame...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 21:53

Ik kan ook geen oudere versies meer instellen... en helaas nu de nieuwste versie ook niet meer omdat hij zegt dat die erop staat, maar ik kan 'm nergens vinden... :') En ik vond MSN al slecht, maar het gaat er echt steeds meer op achteruit, alleen de layout al. ;)

En hoe stel je je schermnaam in dan. :?
Ik wil gewoon normaal via MSN kunnen werken, niet alles via Hotmail doen en zeker niet al die extra zooi over sociale netwerken erbij. :x

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 00:11

Jullie zouden eens kunnen overwegen ICQ te downloaden naast of i.p.v msn, 't geeft ook mogelijkheden !

Daar kun je ook offline berichten achterlaten, foto's, muziekbestanden ed. naar andere contacten sturen, webcammen, spreken via headset.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 18:09

Omdat mijn webcam het niet meer wilde doen via msn ging ik een nieuwe versie installeren... Grootste fout ooit!

Het ziet er wat anders uit, dat is een kwestie van wennen. Maar ik kan ook een boel niet meer.

- als ik msn wil aanmelden is mijn e-mailadres verdwenen. Wel staan er 4 oude adressen in van mensen die ooit eens hun mail geopend hebben op mijn laptop, maanden geleden. Mijn adres, wat ik dagelijk gebruik, staat er niet bij.
- Ik heb ingesteld dat msn meteen moet opstarten als ik mijn laptop aanzet, doet ie niet.
- ik kan mijn schermnaam niet meer wijzigen. In gesprekken zien anderen mijn schermnaam wel, ikzelf niet. Ook zie ik de schermnaam van anderen niet, ik zie alleen hun voor en achternaam. als ik mijn naam wil wijzigen gaat ie naar mijn hotmail. Daar kan ik mijn voor en achternaam aanpassen, maar dan veranderd die naam ook bij mails die ik vertuur. en ik wil mijn schermnaam alleen wijzigen. Denk niet dat docenten zitten te wachten op een mail van: Mone is mijn toppertje ;) .
- webcam doet het nog steeds niet :P . hij maakt gewoon geen verbinding, terwijl de cam het zelf wel doet. kan wel filmpjes en foto's van mezelf maken ;) .

Hoe/waar kan ik dit aanpassen? Of kan ik gewoon terug naar mijn oude msn ofzo? Behoorlijk irritant dit!

Edit: Ik wilde msn eraf halen en opnieuw installeren, maar ik kan m bij programma's verwijderen in het configuratiescherm niet eens vinden...
Laatst bijgewerkt door eilleen333 op 24-10-10 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 18:15

Volgens mij heeft iedereen dezelfde problemen met die nieuwe versie. _O-

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 18:22

Ik baal er echt van. kan helemaal niets, behalve praten (daar is msn ook voor) maar dat ding loopt dus ook vast als ik bestanden wil verzenden.
en ik kan mijn vrienden uti de USA nu niet meer via de cam zien, want dan loopt msn vast :S

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 18:46

Ik heb in het configuratiescherm heel Windows Essentials eraf gehaald en toen msn opnieuw geïnstalleerd. Mijne doet het weer :) .