Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:horsii schreef:Merkte wij idd ook, hier ook niet heel veel overboden. Maar wel leuk boven de vraagprijs. Makelaar had het ook al aangegeven dus hadden bewust de vraagprijs wat hoog ingezet.
Zo zie je maar weer, jr hebt geen dertig biedingen nodig.
Fijn starters weer aan een huis
Ja dat was ook hier de strategie![]()
Had andere potentiële kopers die vielen over toch maar 2 slaapkamers. Daardoor waren er een paar afgehaakt. Maar goed de prijs was ook lager, meer kamers dan is de vraagprijs hier een stuk hoger.
x_Irisje_x schreef:Ik ben van nature nogal een negatieve denker... je hebt gelijk! Ik wacht gewoon rustig af.
Vanavond en morgen even flink aan de poets zodat alles netjes en fris is.
Doubtless schreef:Ik herken het in deze context wel hoor IrisjeIk ben niet te genieten vorige/deze week. Vind het echt spannend, de bezichtigingen en hopelijk straks een goed bod.
Charaz schreef:Wil je de link delen van je huis Irisje?
x_Irisje_x schreef:Doubtless schreef:Ik herken het in deze context wel hoor IrisjeIk ben niet te genieten vorige/deze week. Vind het echt spannend, de bezichtigingen en hopelijk straks een goed bod.
Ja heel herkenbaar haha.Charaz schreef:Wil je de link delen van je huis Irisje?
Ja hoor! https://www.funda.nl/koop/afferden-ge/h ... estraat-7/
Ginger1991 schreef:Hier nog niks gehoord van de makelaar hoeveel bezichtigingen er al ingepland zijn.
Morgen is de 1e dag voor de bezichtigingen.
Ik ben zo zenuwachtig![]()
![]()
Gelukkig wel interessant voor starters, benedenwoning met 2 slaapkamers en een tuin. Dus hopelijk komen er veel mensen kijken
listiglistje schreef:Grappig dat we allemaal rond dezelfde tijd kopen en verkopen
x_Irisje_x schreef:Doubtless schreef:Ik herken het in deze context wel hoor IrisjeIk ben niet te genieten vorige/deze week. Vind het echt spannend, de bezichtigingen en hopelijk straks een goed bod.
Ja heel herkenbaar haha.Charaz schreef:Wil je de link delen van je huis Irisje?
Ja hoor! https://www.funda.nl/koop/afferden-ge/h ... estraat-7/
Shiloh schreef:listiglistje schreef:Grappig dat we allemaal rond dezelfde tijd kopen en verkopen
Tis al een paar keer genoemd, maar waarschijnlijk ook een signaal dat het wat bekoeld, dat het zoveel mensen nu lukt. Begin me nu extra af te vragen of wij niet veel te hoog zijn gaan zitten en ze dat “gun factor” verhaal hebben opgehouden om ons niet te slecht te laten voelen![]()
Ach ja. Maar gewoon niet teveel over nadenken. We hebben een fantastisch huis die helemaal voldoet aan wat we willen. Gewoon loslaten en door
flooooo schreef:Dat vind ik ook moeilijk met de bezichtiging van aankomende week hoor. Valt prima in budget en is een mooie woning maar op zich zou het nog beter zijn om er wat af te krijgen natuurlijk! Maar dan ben ik weer bang hem mis te lopen ofzo. Durf het in deze markt nog niet zo goed te zeggen hoe het gaat.
x_Irisje_x schreef:Inmiddels 11 bezichtigingen dus komt wel goed denk ik. Mooi 3 dagen achter elkaar.