Bokt meeting in de zon?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esther_ schreef:Hout en pellets zijn nu mega duur, evenals de kachels zelf. Ik hoorde mijn vader dat hij van de pellets maar 10 zaken mee kreeg, want daar zijn schijnen nu ook leveringsproblemen te zijn. Logisch.
Shinedown schreef:Wij hebben afgelopen jaar (van september 2021 tot september 2022) 630 m3 verbruikt. Eind september loopt ons contract af dus ik ben benieuwd naar ons nieuwe maandbedrag... tot nu toe was dit 59,- voor stroom en gas.
Shinedown schreef:Shinedown schreef:Wij hebben afgelopen jaar (van september 2021 tot september 2022) 630 m3 verbruikt. Eind september loopt ons contract af dus ik ben benieuwd naar ons nieuwe maandbedrag... tot nu toe was dit 59,- voor stroom en gas.
De jaarrekening.. we krijgen 230 euro terug maar ons nieuwe maandbedrag wordt 259.
Maris schreef:Shinedown schreef:
De jaarrekening.. we krijgen 230 euro terug maar ons nieuwe maandbedrag wordt 259.
met welke prijs dan per m3 gas en welke elekt prijs ?
zonnebloem18 schreef:Dan staat jullie cv waarschijnlijk zo ingesteld dat hij ook 's nachts het water in de ketel opwarmt.
karrij schreef:zonnebloem18 schreef:Dan staat jullie cv waarschijnlijk zo ingesteld dat hij ook 's nachts het water in de ketel opwarmt.
Ok ,wist helemaal niet dat wij een ketel hadden , wij hebben een Remeha Avanta, wist niet dat die water warm houdt.
Kunnen we die instelling ook uit zetten? Weet jij dat toevallig ook zonnebloem18
verootjoo schreef:Dat doet de ketel om water op temperatuur te houden. En sommige ketels verwarmen eens in de zoveel tijd hoger voor de legionella preventie. Dus ik zou daar niks aan doen.