Ik heb me vandaag bedacht of ik mijn huizen niet te koop zou zetten .... Voelt nog steeds niet als "thuis" aan, maar ik woon hier pas. Maar sinds vorige week zit ik met een dubbel gevoel ineens :s.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Belsje schreef:Keifijn Poes! Hopelijk ga je het echt superleuk vinden daar
Ik heb me vandaag bedacht of ik mijn huizen niet te koop zou zetten .... Voelt nog steeds niet als "thuis" aan, maar ik woon hier pas. Maar sinds vorige week zit ik met een dubbel gevoel ineens :s.
Faelynn schreef:Snorlex schreef:Is het baanaanbod iets waar je gelukkiger van wordt? Als het je leuker lijkt en het betaalt iets meer dan is de keuze snel gemaakt. Maar je kunt bij je huidige werkgever natuurlijk ook aangeven “financieel heb ik meer nodig, daarom overweeg ik een andere baan”. Ze kunnen dan twee dingen doen. 1: ga maar of 2: we doen een nieuw loonaanbod.
Onderhandelen bij mijn huidige werkgever heeft geen zin, als ik daar kon blijven had ik dat sowieso gedaan want het werk is super en het loon is ook echt top, het is gewoon ideaal, maarja ze stoppen er mee, dus iedereen is straks hoe dan ook werkloos.
Skippy01 schreef:Belsje schreef:Keifijn Poes! Hopelijk ga je het echt superleuk vinden daar
Mijn oma zei altijd 'een huis is het eerste jaar je vijand, het tweede jaar een vriend, het derde jaar een thuis'. Anderzijds, als het écht niet ok voelt: wegwezen. Ik heb bijna tien jaar ergens gewoond waar ik me oprecht niet ok voelde. Mijn huidige huis voelde vanaf de eerste stap binnen goed, en is nu ook écht 'thuis'.
Zonnebloem92 schreef:Oke jullie zullen het niet geloven, ik postte zo'n 2 maanden geleden dat we waren opgelicht voor 35.000 (auto importeren ging niet goed, hoop gezeik) en we toen al een maand aan het wachten waren.
We hebben zojuist, dus 3 maanden verder toch de betreffende auto in ontvangst genomen.
Veel grijze haren en stress verder, maar dit is echt super fijn!
Hoelang woon je er nu Belsje?
Zonnebloem92 schreef:Oke jullie zullen het niet geloven, ik postte zo'n 2 maanden geleden dat we waren opgelicht voor 35.000 (auto importeren ging niet goed, hoop gezeik) en we toen al een maand aan het wachten waren.
We hebben zojuist, dus 3 maanden verder toch de betreffende auto in ontvangst genomen.
OleJon schreef:Zonnebloem92 schreef:Oke jullie zullen het niet geloven, ik postte zo'n 2 maanden geleden dat we waren opgelicht voor 35.000 (auto importeren ging niet goed, hoop gezeik) en we toen al een maand aan het wachten waren.
Wat geweldig nieuws, zal vast een last van je afvallen