JolisaJ schreef:Wat was de pick-up prachtig versierd zeg!

Leuk om jullie ook zo chique gekleed te zien i.p.v. het 'paardenkloffie' (wat in het dagelijks leven ook mijn voorkeur heeft natuurlijk

).
Sneu zeg van de baby's van Snow, gelukkig dat eentje het wel heeft gered!
En al de konijnenfoto's zijn weer fantastisch natuurlijk

Dankjewel! Was ook zó leuk om te versieren, en eens een keer te wassen
Haha ja, heel vaak lopen we er niet zo bij nee
Met kerst, en dit soort gelegenheden
Ben ook wel blij dat ze inderdaad één kleintje over heeft gehouden wel, want het is zo'n lief moedertje
Haha konijnenfoto's zijn altijd goed 
leonie87 schreef:Heerlijke update weer! Ik kom gewoon keer stiekem langsrijden hoor! ben zo nieuwschierig hoe het allemaal in het echt is hahaha
Jullie werken zo hard. dat zie je zelf soms niet als je er bovenzit.
Haha dat is goed hoor!
Denk dat het hier in het echt tóch anders eruit ziet dan via de foto's, hoeveel ik er ook plaats
gett schreef:Ik zag Dije voorbij komen, jammer dat hij weer weg gaat. Erg benieuwd hoe hij uitgroeit.
Wat is jullie schuilstal mooi geworden, mocht ik ooit de gelegenheid hebben om de paarden aan huis te hebben, wil ik ook zoiets!!
Jaa, het blijft altijd lastig, maar het is de bedoeling
En hij hoeft nog láng niet weg hoor, maar hij verdient en wil ook eigenlijk wel wat meer aandacht.. alleen zou ik hem het liefst nog wat langer houden, zodat ie nog wat stabieler kan worden voordat ie weer moet verhuizen. Dus echt alléén voor de perfecte match mag hij weg, sowieso, maar bij Dije nu nóg belangrijker
Denk dat het een ongelofelijk knap paard gaat worden 
Dankjewel! Superleuk om te horen
Ik vind 'm ook zo gaaf geworden, zeker in combinatie met de omheining nu. We willen nog wat schuilhutjes maken hier en daar (bijv. ook om bij de bak te kunnen zitten kijken, droog en uit de wind
Ooit..
), en dat willen we dan in dezelfde stijl doen 
Even weer wat 'real-life' plaatjes, want met die sneeuw van afgelopen zaterdag, kán ik jullie die foto's niet onthouden natuurlijk
Dije

Splashy

Wilg 

Kaatje, krijgt al een mooie dikke buik

Blue 

En Nibit