Artimes schreef:[ [url=m/iLphGP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NAkJ34.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fotos van mijn zelfgemaakte gordijnen, kreeg ze helaas niet erbij in mijn vorige post
Netjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Artimes schreef:Wat gaan jullie snel haha!
Mooie tegels en laminaat Vonneke!
Weet even niet wie, maar met die schuine wand en die strips op de slaapkamer,
Zitten die gelijmd? Of geschroefd? Wij hebben dat op de zolder gehad, zaten gelijmd en kregen die er niet zonder schade af, hebben de platen moetem vervangen helaas
Martine schreef:Mooie gordijnen
Wat was je daarvoor kwijt als ik vragen mag?
Artimes schreef:Weet even niet wie, maar met die schuine wand en die strips op de slaapkamer,
Zitten die gelijmd? Of geschroefd? Wij hebben dat op de zolder gehad, zaten gelijmd en kregen die er niet zonder schade af, hebben de platen moetem vervangen helaas
_San87_ schreef:Artimes schreef:[ [url=m/iLphGP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NAkJ34.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fotos van mijn zelfgemaakte gordijnen, kreeg ze helaas niet erbij in mijn vorige post
Netjes. Mooie kleur ook.
watnou1 schreef:Volgens mij heb ik daar eerdere ervaringen over gelezen in dit topic en die waren niet positief.Even een vraagje, ik volg dit topic trouw voor allerlei leuke ideeen op te doen!
Maar heeft iemand hier toevallig al de kalk verf van de action gebruikt op een muur?
Wil deze gaan gebruiken op de muren van toilet, nou in elk geval een poging doen..
MMIDV schreef:Ik kom hier ook weer eens binnenvallen en inspiratie opdoen
Tijdje terug een eigen woning gekregen nadat mijn relatie over was. Nu continu op zoek naar leuke budgetmanieren om mijn huis huiselijker te maken.
watnou1 schreef:Even een vraagje, ik volg dit topic trouw voor allerlei leuke ideeen op te doen!
Maar heeft iemand hier toevallig al de kalk verf van de action gebruikt op een muur?
Wil deze gaan gebruiken op de muren van toilet, nou in elk geval een poging doen..