Ik heb net zo'n verslag opgezocht en gelezen. Wat een geniale schrijfstijl! Filmpjes doen het niet en de meeste foto's ook niet, maar het filmpje van Wendy dat Gerard de tafel omtovert tot bed 1.0 heb ik meerdere keren bekeken Wat een aanstekelijke lach en humor! Zou graag een rondje meerijden
tuurlijk echt wel een webcam op de wagen.....zo veel volgers maar zou wel bepaalde tijden doen haha anders helemaal geen prive leven meer en drie dagen is ook leuk hoor.....dus doen
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-17 19:29
Oke, ik Geef het toe, ik ben een penny
De oude dame even lekker op het gras onder de appelboom..
Ennnnnnnnn morgen komt de stucker, dus gauw de woonkamer leeg halen!
Geweldig zo vanuit je keukenraam met je paardje knuffelen ....
Bij mij kan dat niet ..... (geen raam dat open kan...) heb wel een borduurwerk gemaakt met een pony en hondje bij een keukenraam, als ik er naar kijk geeft me dat altijd wel een lach
Groet Karin.
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-17 21:58
Gelukkig, dan kan ik op het werk vertellen dat het volgens bokt heel normaal is om je pony door het keukenraam te willen voeren haha
Nou, de woonkamer is leeg... Oke op het bankstel na dan. We hebben een zeil opgehangen tussen de woonkamer en de tussenkamer tegen de ergste stof, ziet er wel apart uit nu.
Ik wordt altijd zo blij van jullie reacties! En van thuiskomen en zien dat de stucker al halverwege is.. Hopelijk komt het morgen af! En het is zoooo gaaf, blij met de keuze.
Ik ben een stille meelezer en rijd sinds de opening van de nieuwe rotonde over de n34 achter je huis langs. Dat maakt het nog nooit leuker om te volgen