Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:Als jij je niet kan herinneren ze gezien te hebben dan is de datum fout. Ze kunnen niet in je huis komen zonder sleutel. Dat moet dus of eerder zijn geweest of je wordt dement

lifaya schreef:Lijkt mij onwaarschijnlijk. Een woningbouw mag geen reservesleutel hebben van hun woningen. Iig de woningbouws die ik ken (maar dat zijn ze niet allemaal) hebben dat niet. Als je je sleutel kwijt bent hoef je dus ook niet naar de woningbouw toe. Staat heel duidelijk in hun regelsIk was in die tijd aan het klussen nog, kunnen zij niet met een sleutel van de woningbouw naar binnen?ik kan ook dementerend zijn hoor haha, mijn geheugen is niet wat het geweest was sinds de laatste hersenschudding xD
Kosten zijn voor eigen rekening. Dit natuurlijk wel als de woning al officieel is overgedragen.
)
Shadow0 schreef:(Even terzijde, maar ik vind het woord 'afwasturk' niet echt prettig overkomen. 'Waatwasser' als alternatief is net zo duidelijk, slechts een letter meer, en klinkt stukken vriendelijker. Ik snap dat het niet groots bedoeld is, maar het alternatief gebruiken is ook maar een kleine moeite)
purny schreef:Naja het is maar net hoe je het opneemt. Ik ben ook links maar maak me er echt niet druk om.
Ik ben toch net maar even in de meterkast gedoken. Ik ben niet goed met wat wat is maar de bovenste meter is volgens mij Electra? Hier kwam ik uit op een verbruik van 92 in een maand. Middelste is dan gas denk ik met een verbruik van 9,356 en het water is 3,442. Is dit netjes?