Ik ben wel verbaasd dat die zonnebrand in 2012 gefabriceerd is... Ik heb altijd geleerd dat de factor minder wordt als je zo'n fles lang laat staan, dus dat je elk jaar nieuwe moet kopen. Maar als die nieuwe dan al twee jaar in een magazijn heeft rondgeslingerd, maakt dat dus ook weinig verschil.
Kentaro
Geplaatst: 23-05-14 13:13
Dat is al lang 'achterhaald' Als ik het goed zeg, kun je het 3 jaar gebruiken zonder dat het in werking af neemt! (liefst wel donker bewaard)
3 jaar inderdaad. Maar dan wel koel en donker bewaren. Dat is wat winkels fouten. Particulieren kunnen dat niet. Fles gaat mee in de tas/auto etc, staat in de zon op de tuintafel of naast de badhanddoek etc
Ik denk dat je als ouder ook altijd verantwoordelijk bent. Kinderen in de felle zon zou je altijd in de gaten moeten houden en op tijd de schaduw in. Desondanks blijft het erg vervelend natuurlijk!
Konstantine
Geplaatst: 23-05-14 20:56
Ik gooi het laatste restje aan het eind van de zomer altijd weg, dan is die fles inderdaad helemaal verfomfaaid van overal mee heen gesleurd worden, zandkorrels everywhere, etiket niet meer leesbaar, dopje hangt er half af... Weg met die handel
Ik heb echt geniale neonkleurige sokken met glitters gekocht vandaag, ik moest ze gewoon hebben. Gelukssokken zullen we ze maar noemen.
Air
Geplaatst: 23-05-14 22:06
Als hier iemand is die wil kijken of ze deze ballerina's:
nog ergens in maat 41 hebben, deze kleur(maar ik dacht vorige week ook een soort taupe kleur gezien te hebben, ook prima evt.) en dan voor mij zou willen halen(uiteraard tegen betaling en evt. vergoeding verzendkosten).. die maakt mij heel blij!
Echt geen enkele ballerina pas ik, of te groot of te klein. Nu lag er nog een 41 in het knalroze dus even gepast en die pas ik. Maar voor knalroze pas ik haha
Action kon me helaas niet vertellen of ze weer kwamen.. (voor de Groningers: ik ben bij Hoornsediep geweest en Reitdiep vandaag, moeder van de week in Appingedam)