Maar zijn hele kleintjes toch? Of normaal formaat?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Nogmaals bedankt, ze hadden de chocobekers gelukkig ook in een normale maat, dat vond ik toch iets algemener geschikt dan die hele hoge. Heb er dit mee samengesteld, dienblad, chocopoeder, bekers en stroopwafels komen van de Action, alleen de slagroom is in de supermarkt gehaald
[ Afbeelding ]
xConnie schreef:Bij ons in de Action waar ik werk word om 5 voor omgeroepen dat we over enkele minuten/ogenblikken gaan sluiten. Als het heel druk is roepen we om 10 voor al om. Het is niet vriendelijk om klanten naar buiten te jagen, inderdaad.. Maar het is wel erg jammer dat veel mensen het omroepbericht totaal negeren en nog op hun gemakje verder gaan winkelen, zelfs na er persoonlijk aan ze gevraagd is richting kassa te gaan.
asjemenou schreef:xConnie schreef:Bij ons in de Action waar ik werk word om 5 voor omgeroepen dat we over enkele minuten/ogenblikken gaan sluiten. Als het heel druk is roepen we om 10 voor al om. Het is niet vriendelijk om klanten naar buiten te jagen, inderdaad.. Maar het is wel erg jammer dat veel mensen het omroepbericht totaal negeren en nog op hun gemakje verder gaan winkelen, zelfs na er persoonlijk aan ze gevraagd is richting kassa te gaan.
Ik hou dan de kassa in de gaten.
Zolang er nog mensen in de rij staan kan ik net zo goed nog even rondkijken.
Zodra de rij opgelost is ga ik naar de kassa.
yvonnedv schreef:Alwiene schreef:Nogmaals bedankt, ze hadden de chocobekers gelukkig ook in een normale maat, dat vond ik toch iets algemener geschikt dan die hele hoge. Heb er dit mee samengesteld, dienblad, chocopoeder, bekers en stroopwafels komen van de Action, alleen de slagroom is in de supermarkt gehaald
[ Afbeelding ]
Leuk pakket. de folie en het lint komen toch zeker ook van de Action?
Silence schreef:Vraagje he, wat vinden jullie makkelijker aan de cupcake maker dan ze gewoon diezelfde tijd in de oven te zetten? Beslag verdelen moet ook gewoon bij allebei. Vroeg ik me dus af toen ik hem in mijn mandje had zitten en heb hem maar terug gezet