Ja wilde eerst iets nieuws kopen, maar dit is leuker denk ik Moet wel een bijpassende kapstok, maar wilde eigenlijk een plaat mdf in een grijze kleur schilderen en hier beetje barokke witte haakjes op maken. De vraag is dan alleen even hoe we dat vastmaken aan de muur, moet even kijken waar de gaten van de vorige kapstok zaten daar kan dan een latje tegen en dan daar het mdf tegen aan schroeven kan ik dan weer wegwerken door er een haakje overheen te maken.
Wij hadden ook zo'n dekenkist altijd onder de kapstok (m'n ouders nog steeds). Ook handig voor sjaals ed.
Yv_
Geplaatst: 24-07-12 12:26
Heb je toevallig een foto van die dekenkist ? Vind dat zo ontzettend gaaf, maar helaas.. Heb al een halbankje (aka schoenenkast ) + bijpassende kapstok gekocht, dus heb geen ruimte meer in de uitsparing. En om het nou in mijn gang te zetten van net 1 meter breed, gaat me ook te ver .
Nee heb ik niet en het is ook maar een hele simpele trouwens. Mijn schoonvader heeft em zelf gemaal Zal eens kijke of ik iets vergelijkbaars kan vinden.
Wij hadden bij het appartement zo'n container met pasje Toen we nog een "gewone" afvalruimte met containers hadden werden daar echt de raarste dingen gedumpt... van vuilniszak tot oude kasten of wasmachines
Nu hebben we een GFT-bak (die tot nu toe elke week propvol zit met dat gras maaien en tuin opschonen) en een huisvuil-bak. Beiden worden om de week geleegd. Eerste rekening moet nog komen Ga volgende keer dat ik bij AH ben wel echt die zakken voor de plastic meenemen, dat zal toch echt wel schelen.
Opgezette dieren.... neh, ook niet mijn ding M'n oma heeft een paar opgezette dieren, maar ik vind het niks. Vooral de vogels vind ik eng, maar nu vind ik die sowieso super eng. Zowel dood als levend
Ben net terug van een grote shopronde, we hebben zaterdag onze housewarming Heb nog een tweede kroonluchter voor op zolder gekocht en verder alleen maar "nuttige" dingetjes voor de housewarming. Netjes he
ons huurhuisje tot nu toe! Het huis tot nu: slaapkamer van me dochtertje De woonkamer, op de panelen komt nog behang de hal, op het grijze deel komen straks allemaal foto's in zwarte lijsten.
Thnx voor de leuke reacties Als het helemaal af is natuurlijk update foto's Verder lees ik eigenlijk stil mee en doe ik ideetjes op De blauwe muur wilde ik graag laten stucken maar werd te duur voor in een huurhuis (misschien doen we het ooit nog is)
Nic
Geplaatst: 24-07-12 15:34
Jullie houden van kleurtjes
Leuk idee die grijze band met foto's
Anoniem
Geplaatst: 24-07-12 15:35
Wat een leuke kleuren zeg, al zou ik zelf helemaal kierewiet worden in de kamer van je dochter Ik las iets over troep op boerderijen, ik kom hier in Twente regelmatig op boerderijen en je wilt niet water wat ik allemaal tegen kom, van wcpotten in de berm tot hometrainers achter de stal
Joolien, De kamer van me dochter is maar 1 muur gelukkig haha de rest is gewoon wit. Zelf word ik daar nog niet kierewiet van maar van 4 muren zou ik dat wel worden inderdaad
Anoniem
Geplaatst: 24-07-12 15:47
Niene87 schreef:
Joolien, De kamer van me dochter is maar 1 muur gelukkig haha de rest is gewoon wit. Zelf word ik daar nog niet kierewiet van maar van 4 muren zou ik dat wel worden inderdaad
Oh ja dan scheelt het wel, ik dacht dat het 4 muren waren hihi!
Ariebombarie
Geplaatst: 24-07-12 15:50
Mootje schreef:
Hihi Manz... Randstad zal wel met kop en schouders bovenaan staan!
het zal je verbazen, maar het is Zeeland!
en een goeiemiddag, mag ik hier meekletsen? zie enorm leuke inrichtingen voorbij komen hier, en wil wat inspiratie op doen
Nic
Geplaatst: 24-07-12 15:52
Met een beetje fantasie lijkt zo'n blauwe wand wel op zo'n metrowand (die tegels zijn/waren toch ineens zo in?)
Wauw zag echt een ontzettend mooie hal voorbij komen! Netjes hoor!
En die "traplamp" is ook erg leuk!
Niene leuk behang in de kamer van je dochtertje, zijn alle wanden dat behang? Ben verder niet zo van blauw. Maar de kleuren in je gang zijn wel erg mooi!
Nou hoewel we vorige week te horen hebben gekregen dat de hypotheek rond was, bleek dat gisteren weer niet zo te zijn... Op mijn werkgeversverklaring ontbrak nog ergens een kruisje. Pfff ik zou toch bijna de hypotheekadviseur ontslaan! Hij heeft 3 maanden de tijd gehad om dat na te kijken!! Maar goed nieuwe verklaring is vandaag op de post gegaan maar baal wel (termijn was eigenlijk vorige week maandag verstreken..)
Gisteren was toch al een rotdag.. te horen gekregen dat ons paardje ernstige artrose in kootgewricht en spat heeft. We zijn er kapot van.