Maar alleen op zaterdag en dan nog 4x doordeweeks.

Dan wordt het een stuk duidelijker.

Begrijpend lezen wordt een stuk makkelijk als er een begrijpende tekst staat.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rebeccaa schreef:Per week ja. We wonen met z'n vijven waarvan 3 jongeren die naar school gaan en een druk sociaal leven/sport leven hebben. Die 200 is dus per week. Overigens leven wij in een gezin met 2 inkomens (vader, stiefmoeder) en zijn we echt gek op lekker eten. En verwend ook.. qua beschuit eet ik bijv. alleen waldkorn en ik eet er zo'n 3 per dag. Stiefmoeder eet er ook 2 op een dag dus met 2 dagen is zo'n pak leeg.. à 2 (?) euro. Eten we naast het standaard avondeten ook nog altijd een verse salade enzovoorts. En tsja, jij geeft geld uit aan je paard.. wij geven het liever uit aan eten.
flicka schreef:Laat dat kind nou maar in haar sop gaarkoken. Die hoort hier niet thuis, is een miepende puberrrrrr.
Ik heb hier een warme bakker vlakbij, kleine zaak met heerlijk brood. Dat zo'n bakker nog rond kan komen verbaast me wel want aan de andere kant van de weg zit een groot winkelcentrum met AH en een brood/broodjeszaak (bakken niet zelf).
Jargeau schreef:Weggooien doe ik ook heel weinig. Zonde. Kijk ook eerst goed wat ik nog heb voordat ik boodschappen ga doen. Ik probeer ook maar 1x per week te gaan. Scheelt ook. Morgen weer. Verwacht maar ongeveer 10 a 15 euro kwijt te zijn. Heb nog vanalles in huis dus wil dat voorlopig eerst zoveel mogelijk opmaken.
Citaat:Tsja, ieder zijn prioriteiten. Als jullie dit kunnen betalen. Prima, vooral zo doorgaan. Maar wat doe je dan in dit topic? Dit gaat over bezuinigen op boodschappen. En dat kan ik dit nou niet bepaald noemen. Er zijn nou eenmaal mensen die het niet zo breed hebben.
Fleurtje100 schreef:nasi mix
bami mix