Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinkersjakie schreef:Zidore schreef:hier zie je hoe je het touwhalster maakt
en dit is het touwhttp://www.action.nl/producten/ppm-6ass ... telistid/1 hebben ze ook in het rood maar die is iets dunner (dus scherper voor je paard)
touw ligt bij de schroevendraaiers/verfspullen
vandaag wederom de action weer leeggekocht... dacht dat ik alles inmiddels nu wel had!!!
Was bij een andere vestiging en ze hadden hier wel de knoflookverkruimelaar en meer dingetjes die ze bij de andere niet hadden
Ik zal binnenkort weer eens een lijstje opsommen
Ik maak zelf ook touwhalsters en ik vind 6 mm echt het dunste wat ik gebruik. De rode is maar 4 mm en dat vind ik persoonlijk te dun.
Of het veilig is?? Is het zelfde als je een touwhalster koopt en je moet hem gebruiken voor trainen en niet om mee vast te zetten enzo.
Max_en_Max schreef:_l_amanda_l_ schreef:die blijft wèl heel Max_en_Max?
Moet ik toch die maar halen, kan voor 4€ bijna geen miskoop worden
ja, wij hebben een 'XL' hond en die krijgt hem niet kapot met zn gespaai en gebijtde harde rand is gewoon van een soort plastic, maar je moet het badje wel goed vol doen wil j een beetje vorm erin hebben
boooo schreef:ik ga voor moederdag een pakket samen stellen!
SimoneDV schreef:ik ben momenteel bezig mn fiets te spuitenEerst grijze onderlaag, die zit er nu op. En straks kleurtje er over. €2 per bus dus als het goed is heb ik straks voor €4 totaal mn fiets gespoten
Zidore schreef:boooo schreef:ik zag ze ook net en dacht hetzelfde!! Heb ook die lerenpoetsdoekjes gekocht; handig!!!!
SimoneDV schreef:hafjelinger schreef:Laat je foto's zien simone?? Ben wel benieuwd!!
Heb tijdens al af en toe een foto gemaakt, straks nog een af foto en dan post ik er wel een paarHet wordt wel mn studentenfiets dus zit misschien hier en daar een plekje niet helemaal goed maar dat boeit dan niet zo