) http://www.blond-amsterdam.nl/#/nl/prod ... detail/536
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Daar had ik die koekjes pot dus ook van. Ik vind alleen de blauwe strepen leuk en die met oranje stippen.

Ir111 schreef:ecyoj schreef:vraagje
hebben sommige van jullie ook wekpotten staan voor de sier. leuk lintje erom heen enzo.
wat hebben jullie erin zitten?
Nou, niet voor de sier (en dus ook niet met lintje) maar gewoon in gebruik in de keuken, met rijst en macaronie enzo.

miep1979 schreef:@Denice mooie wc, prachtig je fotobehang maar vooral ben ik heel erg benieuwd naar jou ervaring, het product dat je gaat gebruiken voor de flittervernis. Ik wil het zelf graag gaan toepassen maar ik kom niet verder dan Histor en geen prettige gebruikerservaringen hiermee
Overigens kreeg ik vandaag een blad over verbouwen van mijn schoonmoeder....Geloof dat ik wij echt heel ouderwerts ons huis gaan inrichten, tja boeiend zolang het maar aan onze wensen voldoet

uitgebreid tafelen en je ziet niets van de troep in de keuken, is helemaal uit iedereen riep het al en nu ook weer in dit blad, doorbreken die muur maar dat willen wij niet.....
We hebben het nu iets te druk/gezellig, waardoor het moeilijk schoon te houden is, zeker met dieren in huis. Dus we gaan het weer downscalen...naar landelijk, maar wel netjes 
Zie het eigenlijk bij bijna niemand, wel bijzonder. Toilet ziet er goed uit, wat voor tegels hebben jullie gebruikt op de muur?
Wij hebben ook natuurlijk houten meubels, houten vloer, rijkelijk gestoffeerde megagrote hoekbank, alleen de muren hebben we nu een houten lambrisering op en die willen we eraf halen en dan van die hoge witte plinten maken
Trap waar we ons helemaal de rambam op geschuurd hebben, wil ik dan eigenlijk weer in 1 kleur...wit denk ik
We hebben nu best een donker huis en dat begint me soms een beetje de strot uit te komen...terwijl we een hoekhuis hebben met redelijk grote ramen én ramen aan de zijkant. En in de uitbouw nog een lichtkoepel van 1x1m. 

ze had mijn eigen moeder kunnen zijn....
Wat is er dan minder aan van dichtbij? Wij hebben de hele badkamer met grote 30x60 vloertegels gedaan. We doen het nooit meer