Snap ik, maar dan nog is de snelheid volgens het abonnement al de helft.
Nadia
Oppermuts
Geplaatst: 10-12-10 12:49
Hoe zit het met de datalimiet van 1 GB...is dat genoeg voor gemiddeld verbruik of kom je daar aan tekort? Ik heb nu geen internet op m'n mobiel en heb dus geen idee wat ik verbruik. Ik zal geen heftige dingen doen, geen films downloaden oid. Maar meer de kleinere apps gebruiken, MSN, af en toe iets op Google zoeken, af en toe Bokt...dat soort dingen.
ja toch ..nouja een apps weet ik veel ,maar bokt heeft wel een bepaald adres voor de site voor op je mobiel..en die ben ik even kwijt zeg maar , op de bb werkte dat prima
Oooh m.bokt.nl Dat is geen app Dat werkt op alle telefoons.
Vicky_88
Geplaatst: 10-12-10 13:00
manzano schreef:
Snap ik, maar dan nog is de snelheid volgens het abonnement al de helft.
Klopt, heb ik nu ook van tmobile en heb niet eens altijd 3g en heb gewoon fatsoenlijk internet
lique
Geplaatst: 10-12-10 13:02
Ach stomme ik ...ik had er www. voor gezet...
ik vind de iphone trouwens echt geweldig , vooral al die grappige apps...zoals je kan er mee fluiten ,videobellen,en de games zijn echt mooi gemaakt ..
Als ik hem vergelijk met de BB bold , is de BB alweer achterhaald..
Wooow ik heb voor het eerst hier in de winkel 3G netwerk
Josefien
Geplaatst: 10-12-10 13:37
@lique welke app is dat fluiten? ik heb inderdaad Bokt als icoontje ertussen staan. ik ben iPhone fan van het eerste uur, vandaar dat ik de 4G wil HEBBEN *grr jaloers op manlief die hem wel heeft..*
lique
Geplaatst: 10-12-10 15:38
ocarina heet dat fluit apps ding...
Je hebt ook zon drugs/snuif apps...slaat nergens op maar vind het wel grappig gemaakt ,
Je hebt ook een gratis trompet app "Trumpet Lite". En als je in een melige bui bent is "TalkingCarl" een super leuke app.
Josefien
Geplaatst: 11-12-10 00:24
ik vind Smack talk de beste! en dat je een heliumstemmetje krijgt, is ook leuk. En de aaaaaallllerbeste is fatbooth, hoeveel keer ik daarmee wel niet heb gelachen!!!
Voordat ik zo de stad in ga........ weet iemand of je nog steeds een bankafschrift nodig hebt bij het afsluiten van een abo??? Dat was vroeger zo namelijk. Maar ik ontvang al jaren geen afschriften meer
Abonnement afgesloten, doosje telefoon erbij, checken of alles erin zit enzo......... mag ik hem niet meenemen omdat nummerbehoud nog moet worden goedgekeurd
Nu dus maar wachten tot ik gebeld wordt dat ik hem mag komen halen....