Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.

Maargoed, als jullie deze kleur zelf ook zouden kiezen, het is maatwerk en nieuw kopen is echt aanzienlijk duurder, dan zou ik het zeker overwegen 
Gordijnen zijn ook preciés wat we willen: bruin in de woonkamer en zwart in de slaapkamer en allebei van mooie, zware stof.
Dan voelt het helemaal echt, en 1 oktober gaat echt enorm opschieten! Zaterdag heerlijk wezen shoppen, alleen van die voorpret genieten we al
Heel mooie meubels gekocht en een heerlijke bank
En hadden bij Karwei al leuk behang voor de slaapkamer gezien, maar wilden daar nog even mee wachten. Gisteren toch besloten dat we dat wel erg leuk vonden, en omdat het €35,- de rol kost en Karwei nu 15% korting op behang had + 12,5% extra kassakorting, ben ik vanmiddag toch even gereden, scheelt toch weer 

Manjafiek schreef:Volgens mij zit funda bij iedere makelaar standaard in het pakket. Moeten ze wel zijn aangesloten als NVM makelaar ofzoiets... geloof een keurmerk voor makelaars.
Als je een goede makelaar hebt (volgens mij de meeste wel) voldoen aan dit keurmerk. Particulier kom je er dus niet tussen voor zover ik weet.

Verder gaat er spachtelputz op de wanden, in de gang, slaapkamer en woonkamer wit en de huidige behangmuur in de woonkamer krijgt een kleurtje
Vinden we wel erg moeilijk kiezen, om je voor te stellen vanaf zo'n staaltje hoe de hele muur uiteindelijk zal worden en hoe het zich gaat verhouden tot de rest...Maargoed, we hebben nog even voordat we daar over na moeten denken
En de slaapkamer krijgt 1 behangmuur, zoals het nu eigenlijk ook al is. Strijkkamertje (waar wasmachine staat) zit op zich net en leuk behang op, misschien pakken we het mee als we ander leuk behang zien, en anders laten we het zitten
) 
.
, de masionette waar mijn vriend en ik nu wonen is huur en nieuwbouw, hij woonde hier eerst alleen dus ik hoefde hier niks te doen kwa kluswerk
.
. (ik heb eventueel wel een foto als jullie dat leuk vinden) 

.
*ja sorry, ik ben ook nog aan het zoeken
*

Vooral de kamer met de wasmachine en de slaapkamer zijn in werkelijkheid echt groter en de badkamer ook