Samsung Star S5230

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:06

MarisJj schreef:
Hallo,
Ik las hier net iets met dat je gebeld word door een anonieme oproep, en dan niks hoort... Er was iemand die zei dat dit een "nepoproep"was die je zelf inschakeld?? Diegene heeft dat uitgeschakeld ...Hoe doe je dat?? Want ik heb daar ook last van, en vind het behoorlijk irritant eigenlijk! :7

hoe moet je die inschakelen dan dat wil ik wel eens zien namelijk :D

Celinee_

Re: Samsung Star S5230

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:12

Je telefoon op toetsenblokkering zetten en dan het volumeknopje aan de zijkant naar beneden ingedrukt houden. ;)

Evine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:32

ik had dat serieus een x in de klas... dat ding stond dus aan en dat knopje werd perongeluk ingedrukt door mijn broek... shiit, gaat mijn mobiel ineens af xD

MarisJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 22:17

Ik zou m niet activeren.... Blijft echt doorgaan!! Echt irritant hoor!! :? Wat stom dat je dat niet weer uit kan zetten!?! :?

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:33

Ja vind het ook erg irritant.. Gebeurt bij mij niet zo heel vaak dat de nep oproep af gaat, maar af en toe is al vervelend!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:16

Val hier ook maar even binnen :) Heb gezien dat er nu ook een Samsung Star Wifi is(helaas hier in de stad nog bij geen enkele winkel te verkrijgen :+ Wel al bij typhone.)
Heeft iemand die misschien al?
Hij is gewoon exact hetzelfde als de samsung star alleen dan zit er wifi op en een stylus pen bij.

susie_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:55

Ik krijg morgen de Star Qwerty (wit/roze :+:). Heb nu een Omnia en dat vind ik zo'n vreselijk ding!!
Lees overal hele goede verhalen over de Star Qwerty dus ben erg hoopvol geworden. Hoe zijn jullie ervaringen met deze telefoon en hoelang heb je hem al?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:19

Ik denk dat je, als je nu een omnia hebt, toch wel dingen gaat missen... De Star Qwerty is toch een telefoon die, niet om banketstaaf over te komen, een klasse lager is dan de Omnia, je doet echt wel een stapje terug denk ik..

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:26

Hoe krijg ik hem zo ingesteld dat ie wel trilt als ik gebeld/gesmst wordt, maar niet als ik mn toetsen aan raak?
Heb blijkbaar iets verkeerd gedaan, maar ik word er gek van dat ie dus trilt als ik mn toetsen aan raak. :+
Heb hem eigenlijk altijd op stil staan.

Evine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:31

Marloess_ schreef:
Hoe krijg ik hem zo ingesteld dat ie wel trilt als ik gebeld/gesmst wordt, maar niet als ik mn toetsen aan raak?
Heb blijkbaar iets verkeerd gedaan, maar ik word er gek van dat ie dus trilt als ik mn toetsen aan raak. :+
Heb hem eigenlijk altijd op stil staan.

dat kan je regelen met dat + - knopje op de zijkant

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:43

Niet als je hem op stil hebt staan. :+

Edit: Dat staat al op 0, hij trilt ook niet altijd, alleen als ik iets in het menu aan raak? }:0

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:40

Dan zet je 'm even op geluid en dan verander je de trilfunctie zo dat hij het niet meer doet als je je telefoon aanraakt? Dan zou die het moeten doen, werkt bij mij iig wel.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 12:58

MissPromiss schreef:
Ik denk dat je, als je nu een omnia hebt, toch wel dingen gaat missen... De Star Qwerty is toch een telefoon die, niet om banketstaaf over te komen, een klasse lager is dan de Omnia, je doet echt wel een stapje terug denk ik..

Klopt, ik ben diep teleurgesteld door de weinig functies die erop zitten.

Ik had verwacht dat de Qwerty dezelfde functies zoals foto bewerken, 3 gedeeltes achtergrond, eigen thema/lettertype etc. als de Star had!
Eigenlijk is de SS Qwerty gewoon een hele simpele telefoon zonder foefjes.. :\

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 17:39

Celinee_ schreef:
Dan zet je 'm even op geluid en dan verander je de trilfunctie zo dat hij het niet meer doet als je je telefoon aanraakt? Dan zou die het moeten doen, werkt bij mij iig wel.

Dan trilt ie nog. :=

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 17:42

@ Marloess_ probeer het dan eens via menu > Instellingen > Telefoon > Feedback trilsignaal. :)

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 17:50

Jij bent echt mijn heldin vanaf nu. _/-\o_

Thanks!

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:04

Naam: Uit....internet!!
Toegangsnaam:
Verificatietype: Normaal
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Protocol: HTTP
URL startpagina: http://
Proxyadres:
Wachttijd (sec.): 300

Dit heb ik nu (wil graag niet op internet kunnen!), staat het zo goed? Dat blauwe blokje met witte hoofdletter g (G) staat er nogsteeds...
Kan het misschien nog op een andere (100%) betrouwbare manier?)
iemand die het weet? Heb de telefoon vanmiddag gehad..:D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:33

Je kunt toch ook gewoon alle profielen verwijderen? Dan kun je er ook niet op!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:38

Weet iemand hier toevallig hoe je foto's kunt draaien met de qwerty? Ik kan het gewoon nergens vinden..

Verder ben ik niet zo super tevreden met de telefoon.. wat ik vooral schijtirritant vind is dat die toetsenblokkering geen goede toetsenblokkering is.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:50

Nagini schreef:
Weet iemand hier toevallig hoe je foto's kunt draaien met de qwerty? Ik kan het gewoon nergens vinden..

Verder ben ik niet zo super tevreden met de telefoon.. wat ik vooral schijtirritant vind is dat die toetsenblokkering geen goede toetsenblokkering is.

Dat kan niet. :P

Klopt, ik ging gister eventjes op de trampoline en hij is wel 3x uit en aan gegaan, ik heb tig smsjes verstuurd, 100 mensen proberen te bellen etc etc. :+

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 13:55

Wie wil mijn Qwerty kopen O:) ?
Ik heb mijn oog laten vallen op een veeeel mooier,gave, sexier alles telefoontje! En ook nog eens goedkoper! :D

Helaas alleen in de VS te koop, dus dat betekend nog 3 maandjes wachten..

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 22:26

Jemig wat is dat raar.. waarom kun je geen foto's draaien?

Ja ik heb nu overal een wachtwoord opgezet.. en de QWERTY gebruik ik eigenlijk nooit :o

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 08:41

Geen idee! Je kunt ze ook niet bewerken of groter/kleiner maken om in je achtergrond te passen. Dat vond ik wel een groot minpunt, omdat zelf mijn oude Nokia nog meer kan als deze sch**t telefoon. :=

Ik ben mijn telefoonwachtwoord vergeten dus nu kan ik helemaal niks meer veranderen. :(

Ik sms tegenwoordig ook meet met het touchscreen dan met het toetsenbord. Hij slaat bij mij standaard de L I en N over. :(

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:46

Nagini schreef:

wil je ze draaien met kijken of om op je achtergrond te zetten? de foto's draaien automatisch als je je toetsenbord tevoorschijn haalt, andere manier van draaien heb ik nog niet gevonden.

die toetsblokkering is inderdaad niet handig en zwaar irritant, maar ik heb het opgelost door een leren hoesje er omheen te doen, dan worden je toetsen ook niet meer zo makkelijk ingedrukt en bijkomend voordeel, je telefoon beschadigt niet! :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:53

Ja goed, maar ik ben over het algemeen niet zo tevreden over. Ik wil ze echt draaien.. zodat ze op de achtergrond kunnen.

Ik ben wel voor een goedkope fijne telefoon aan't kijken. Gewoon een simpele nokia of sony ericson met fatsoenlijke toetsenblokkering.