[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:49

HorseyDude schreef:
magda_90 schreef:
Hier doet ie het wle gewoon, maar ik kan geen foto's verzenden. Dat uploadscherm komt niet in beeld.

Ze hadden beter hotmail kunnen laten blijven zoals ie was. :=

Zie je niet een gele balk bovenaan verschijnen om een plugin te installeren? Die moet je installeren voordat je foto's kan verzenden. Bij mij gaat het wel. (ActiveX of zo...)

Ik heb inderdaad die gele balk, maar ik heb geen optie om hem te installeren. Ik krijg alleen "meer informatie" te zien en dan wordt ik doorverstuurd naar de help-pagina van windows live (waar die mogelijkheid tevens ook niet opstaat).

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:15

mmm, nu kan ik al niet eens meer naar hotmail.com...
krijg een foutmelding met een suggestie voor live.com, wat raar zeg.

ow, nu kan ik er wel weer op.naja, stom internet ~~}>

LK_2312

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 09:58

Zijn er nogsteeds mensen die niet op hotmail kunnen komen? Mijne geeft vanaf woensdag al de melding dat ze onderhoud aan de server aan het plegen zijn. Ik vind dit knap vervelend aangezien al mijn mails via mijn hotmail adres gaan.

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:22

Ik heb hier nergens last meer van :n
doe ook alles via hotmail dus snap dat het knap vervelend is als je er niet op kan....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:29

Iedere keer als er een iemand aanmeld, komt er (normaal gesproken) één schermpje links onderin mijn scherm, nu is dat bij bepaalde personen zo, dat er een stuk of 10 achter elkaar komen. Dat vind ik nu echt vervelend worden. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:42

Dit heb ik wel vaker gehad, vaak genoeg melden die mensen zich steeds aan en af..
Als dit niet zo is weet ik niet hoe het komt.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 15:21

Ik heb groepen op msn, en soms als er niemand online is, staat de groep wel online..
Betekend dit dat 1 iemand offline staat, maar wel online is, of mij geblockt heeft? :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:01

magda_90 schreef:
Ik heb inderdaad die gele balk, maar ik heb geen optie om hem te installeren. Ik krijg alleen "meer informatie" te zien en dan wordt ik doorverstuurd naar de help-pagina van windows live (waar die mogelijkheid tevens ook niet opstaat).

Heeft er iemand al een idee oid? Ik kan die balk nog steeds niet installeren. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 17:02

als ik mijn aanmeld dan sluit msn zich automatisch af :S ik typ mijn wachtwoord in en klik op aanmelden. dan begint hij met aanmelden maar het scherm sluit zich en rechtsonderaan zie je dan het msn poppetje verdwijne. hoe krijg ik msn weer normaal aan het werken ?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:51

Wat is dit nou weer, heren van MSN? Steeds wanneer ik iemand toevoeg raakt die persoon GEBLOKKEERD! Moet ik steeds de nieuwe toegevoegden deblokkeren... :( GRRRRRRRRR!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:53

edit:
heb mn bericht weer verwijderd.
kreeg ineens een geniale ingeving als zoekterm voor google en heb zo mijn probleem al opgelost!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 21:34

Ik heb sinds ongeveer 2 dagen dat ik opeens maar heel weinig mensen online heb? :( Normaal zijn er rond de 60 online rond de klok van 7 uur, en nu gewoon maar 13 ofzo? Het is al 3 dagen zo dat het niet meer als 15 is. Ik heb ook nog maar 130 mensen in mijn lijst? Als ik bij Hotmail Messenger kijk bij Contactpersonen komen ze er allemaal te staan en daar boven staat dan het alfabet, alleen maar de P Q R S T & V W X Y Z is aanklikbaar, ook alleen de emailadressen die met 1 van die letters begint staan erin?
Iemand een idee hoe ik de rest van mijn contactpersonen te voorschijn haal ? :(

GypsyJarig
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 15:49

Ik heb ook een practisch vraagje, heb een nieuw email adres, hoe voeg ik nu alle oude contactpersonen van mijn oude lijst toe aan mijn nieuwe msn? En natuurlijk 't liefst snel en makkelijk. :+

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 16:41

Contactpersonen» Contactpersoonlijst opslaan » Inloggen op nieuwe msn » Contactpersonen uit een opgeslagen bestand importeren.

GypsyJarig
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 17:07

Edit: Dankje, maar die optie heb ik niet? heb windows live...

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:16

Arrgggh.....

Ik kan al een paar dagen alleen videogesprek op msn. Als ik op het webcam icoontje druk gaat ie automatisch video, terwijl je normaal gewoon kan kiezen.

Ik vind dat echt heel vervelend!

Heeft iemand misschien alsjebliefttt de oplossing?

Sannessep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:58

Hallo mensen.
Ik kan al sinds gister niet meer op mijn account inloggen. Ik krijg meldingen als 'server too busy' of 'server niet beschikbaar' of dat de pagina niet meer bestaat. En als hij wel enigzins reageert dan krijg ik een melding dat er gegevens missen van mijn account en of ik een wachtwoordswijziging wil maken. Ik kan dit dan vervolgens wel doen, maar kom in hetzelfde cirkeltje uit, helpt dus niet. Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Ik denk dat het aan hotmail zelf ligt, dat er een server uit ligt of zo waar mijn account gebruik van maakt, maar dat zou betekenen dat er meer mensen zijn met dit probleem. Zijn die mensen toevallig hier? Zo niet, weet iemand wat dit is?
Ik stel met regelmaat een nieuw wachtwoord in, dus volgens mij is de kans op een hacker vrij klein...

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:00

Ik kan al 2 dagen helemaal niet op msn komen. Op geen enkele manier.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:20

zit er gewoon dagelijks op hoor, via adium :D

Sannessep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:20

Nog niemand met hetzelfde probleem als mij dus... vervelend. Ik ben ook zo dom geweest om alle belangrijke mail gewoon op mijn account op te slaan. Erg handig natuurlijk als je erbij moet op een andere PC, maar ik had alles ook op de PC zelf moeten opslaan. TJa, altijd achterafgelul natuurlijk. Maar nu erg vervelend.

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:49

Ook een vraag! Ik stoor mij er mateloos aan, dat bijna altijd als ik bijvoorbeeld een stuk of 5 mailtjes heb geselecteerd, terwijl ik bezig ben die hokjes aan te vinken, dat ik dan ineens als ik de zesde aanvink, er bij mijn klik ineens een vlakje naast mijn muispunt "1 item" opduikt, en de vorige vijf aangevinkte items zichzelf "uitvinken". Alleen nummer zes is dan dus aangevinkt, en ik kan maar 1 item per keer selecteren. Aangezien ik vrij vaak meerdere mails tegelijkertijd selecteer om ze te verwijderen, vind ik dit echt %&#*-irritant! :D Wie heeft dé oplossing?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 13:06

Ik heb geloof ik een virus op msn.
Als ik me aanmeld opent ie allerlei gespreksvensters en sluit ze weer ;(
Hoe kom ik hier vanaf???

Het vervelendste vind ik dat ik nooit op die spamlinks klik of dergelijke mailtjes open en er toch een virus op heb :?
Heb hem verwijderd en ben hem opnieuw aan het downloaden, wel al mijn bokt-smilies weer weg natuurlijk ;(

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 17:38

Annemijn schreef:
Ook een vraag! Ik stoor mij er mateloos aan, dat bijna altijd als ik bijvoorbeeld een stuk of 5 mailtjes heb geselecteerd, terwijl ik bezig ben die hokjes aan te vinken, dat ik dan ineens als ik de zesde aanvink, er bij mijn klik ineens een vlakje naast mijn muispunt "1 item" opduikt, en de vorige vijf aangevinkte items zichzelf "uitvinken". Alleen nummer zes is dan dus aangevinkt, en ik kan maar 1 item per keer selecteren. Aangezien ik vrij vaak meerdere mails tegelijkertijd selecteer om ze te verwijderen, vind ik dit echt %&#*-irritant! :D Wie heeft dé oplossing?

Dit heb ik ook %^#$%^&%$%$ !!!

ik doe nu maar eerst op ongelezen, dan alles selecteren, en dan degene welke ik wil houden deselcteren..
Wat een omweg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 19:21

marielle231 schreef:
Dit heb ik wel vaker gehad, vaak genoeg melden die mensen zich steeds aan en af..
Als dit niet zo is weet ik niet hoe het komt.

Maar waarom zouden ze dat doen? Na 1x weet ik ook wel dat die persoon online is...

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 18:30

Doet MSN/Hotmail het bij jullie ook niet? Ik kan mij niet meer aanmelden