De andere bedden ga ik wel voorbereiden, maar dan in het voorjaar zaaien. Eens kijken wat het verschil is. Ze zeggen dat het bed in september gezaaid, sterkere planten op moet leveren. Maar ik vind het toch wel spannend met de vorst enzo.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Het voelt zo rijk de groentewinkel in de tuin. Het gewoon kunnen pakken. Allerlei recepten uitproberen en het meeste heb ik of kan ik veranderen in iets anders.
Gisteren appelcompôte gemaakt. Ik mocht rapen bij de buren. Die van ons zijn nog niet Zo ver.
De garage puilt uit (ik heb zelfs nog potten van vorig jaar), de vriezer ligt vol en we kopen amper nog groente. Wel nog fruit en citroenen vanwege de pectine.
balance schreef:Beetje teleurgesteld, mijn aardappel plant heeft nog niet gebloeid. Zou ik die zak gewoon binnen moeten zetten?
Ik heb een flinke haskap struik staan, geen fruit. Daar moet dan denk ik een andere bijgeplaatst worden?
Het lijkt me heerlijk om zo in je tuin te kunnen shoppen. Vooral omdat ik gewoon echt vlakte weinig groenten eet
pien_2010 schreef:Hoeveel bakken heb je loveslimpie?