[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-21 23:18

JolisaJ schreef:
De beste wensen voor jullie en alle dieren!

Weer een leuke update, wat is de schuilstal mooi geworden zeg. Die was inderdaad aan vervanging toe. :+

Leuk om Brego zo naast Blue te zien, dan zie je gelijk hoe groot Brego is haha! Of hoe klein Blue, is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk :D

Dankjewel :D :+:
Haha ja... daar durfde ik zelf niet eens onder te gaan staan :')
Jaa leuk om te zien hè haha, vond ik ook :D Binnenkort weer eens doen, kijken of er iemand gegroeid is :P

DeniseES schreef:
Dat plaatje van die auto _O- so true

Je hebt die staart goed wit gekregen :D en het bejaardentehuis is zo mooi geworden <3

Hahaha jaaa, en als 't ff kan nog met strotouwtjes vastgezet _O-
Ja! Met Odin zo lang aan het zoeken geweest hoe we z'n staart weer zilver i.p.v. geel konden krijgen := Dat ik nu alle trucjes wel zo'n beetje heb geprobeerd _O- Bejaardentehuis :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-21 00:46

En weer een pagina verder, dus ik kan weer een update plaatsen!! :D :D :D De eerste week van september: 31 augustus t/m 6 september..

Onze eerste week van de zomervakantie :):) Begonnen met de loonwerker die de grond bij de oudjes ging keren :D Wilg nog op d'r tijdelijke plekje.. de lieverd <3 Maar wel tijd dat ze weer gewoon lekker in 't zand kan slapen!

Afbeelding

De loonwerker aan de slag! 8-)

Afbeelding

Leuk om het steeds meer vorm te zien krijgen :D Met de laser op afschot leggen!

Afbeelding

Afbeelding

En klaar :D

Afbeelding

Afbeelding

Wilg blij :D :+:

Afbeelding

Sinds deze week hebben wij met de Coop uit het dorp afgesproken dat we de groentes die over zijn en niet meer verkocht mogen worden, kunnen komen ophalen.. zodat de konijntjes elke dag lekkere groentes kunnen eten :9 :D :+: Zo gaaf!! Voor de konijntjes is het namelijk nog prima vers genoeg om te eten.. sommige dingen zou ik zelf nog wel eten! Maar omdat de datum is verstreken, mag het gewoon niet meer in de winkel liggen...

Afbeelding

En nog zoiets liefs, een volger uit dit topic heeft ons toen een berichtje gestuurd dat ze nog wat konijnenspulletjes over had.. of wij daar interesse in hadden. Natuurlijk!! Ben ik zo blij mee <3 Wat een verwennerij :D En zo'n leuk kaartje erbij :+:

Afbeelding

En niet alleen ik was er blij mee :D Nacho met z'n nieuwe speeltje :D

Afbeelding

Ook de snoepjes vallen in de smaak :9 Onze lieve Nibit <3

Afbeelding

Als klap op de vuurpijl kwam er ook nog een doos met allerlei lekkere kruiden binnen voor de konijntjes :9 :):)

Afbeelding

Zelf heb ik ook bladeren van de framboos geknipt om te drogen :D

Afbeelding

En we hebben nieuwe nestkastjes gemaakt :D Lees: ik bedacht, Kevin gemaakt :')

Afbeelding

Knappe Cinna lekker buiten :+:

Afbeelding

Minty zoekt het graag hogerop :')

Afbeelding

Pepper en Sal lekker buiten gespeeld ook :D Lekker in 't zand :):)

Afbeelding

Sal had een beetje een vieze kont, omdat ie behoorlijk dik was toen we 'm gingen halen, en hij zich daardoor zelf niet meer goed schoon kan houden...

Afbeelding

Dus lekker gewassen en afgedroogd <3

Afbeelding

Staan we bij de konijntjes, horen we ineens een hoop gekraak en geritsel en gedoe... valt er gewoon een boom om!!! :oo

Afbeelding

Snow wordt toch wel écht 'dik'... dus we verwachten wel dat er binnenkort iets uit komt..... <3

Afbeelding

Ze wil zelf nog graag naar buiten... maar dat durf ik niet meer := Wat vaak resulteert in dit:

Afbeelding

:')

Ze slaapt verder ook wel erg veel.. samen met Stormpje <3

Afbeelding

Wat ook zo'n grote lieverd is <3

Afbeelding

En graag samen met mij tv kijkt :') :+:

Afbeelding

Of hij naar mij kijkt :')

Afbeelding

Afbeelding

Nog zo'n grote lieverd :+:

Afbeelding

En knapperd <3

Afbeelding

Allemansvriendje.. :+:

Afbeelding

Lekker rondje met Jay gedaan <3

Afbeelding

Afbeelding

Ook voor de katten is er een volle doos gekomen.. nog meer katten erbij, dan wil ik ook wel nóg een kattenbak :=

Afbeelding

Over kattenbak gesproken.. heerlijk om de gang nu even te kunnen luchten als ik 'm schoongemaakt heb :P Fijn zo'n deur die open kan :')

Afbeelding

Nog zo'n lekker klusje, maar nodig om de schuur te kunnen behandelen tegen boktor en houtworm: de isolatieplaten van het dak verwijderen..

Afbeelding

Er komt zoveel troep achter vandaan...

Afbeelding

Vandaar dat m'n vader er ook zo bij loopt :=

Afbeelding

Met platen:

Afbeelding

Zonder platen :D Zo kunnen we mooi al het hout bereiken +:)+

Afbeelding

Wat een verschil alweer met nu :oo Zo ziet het er echt zo klein uit!!

Afbeelding

Zo is het nu:
Spoiler:
Afbeelding

En ja, dit is echt dezelfde schuur, vanaf dezelfde hoogte een foto gemaakt, alleen misschien een stapje verder naar achter gezet :P Maar: wát een ruimte!! :oo <3

Nog zo'n leuk klusje, deze hoop klimop weghalen..

Afbeelding

Zal wel iets onder zitten, dachten we.. maar dat dit tevoorschijn zou komen, hadden we niet verwacht :=

Afbeelding

Klimop weggehaald en pot weer teruggezet, kunnen we vast weer wat leuks mee :D

Afbeelding

Met de buren gekeken naar de plek waar we de schuilstal willen neer gaan zetten, om te kijken of we qua erfgrens goed zitten enz. De buurman viel echter een boom op die al gevaarlijk overhing en raadde ons aan om die weg te halen. Bosje naast ons is van hem, dus de volgende dag stond hij met een andere buurman met een kettingzaag klaar om de boom weg te halen :D

Toen hadden we ineens weer een voorraadje haardhout! :D En een takkenwal, zodat het kleine hondje van de buren ook niet meer onder het hek doorpaste :P

Afbeelding

Afbeelding

Omdat ik nog steeds in de veronderstelling was dat onze fotoshoot door zou gaan, was ik nog steeds op zoek naar een jurk. Mijn moeder kwam een bruidsjurk tegen en vond dat ik die écht moest proberen op Tamme :') Dus:

Afbeelding

Precies op dat moment kwamen weer andere buren langs, en ja hoor: niet veel later kregen we de vraag of we getrouwd waren :')

We hebben paaltjes gezet om het stuk waar Wilg lekker mag slapen :D

Afbeelding

En overdag mag ze lekker op de wei :+: :9

Afbeelding

Dat is lekker wakker worden <3

Afbeelding

Zodat wij een begin kunnen maken aan de schuilstal!!! :D
Waarbij we eerst de poeren in de grond moeten zetten!

Afbeelding

Even het werk reflecteren :')

Afbeelding

Poeren in 't beton, toen ze allemaal waterpas stonden :D

Afbeelding

En dit moet even drogen :D Maar, de basis is gelegd!!! :D <3 :+:

zonnebloem18

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 01:10

Jeuj weer een update!!!

Goeie deal trouwens met de Coop, groente en fruit is nog een leuke kostenpost met een boel konijntjes.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 01:13

Ik volg in stilte mee, maar wil toch even zeggen dat ik het super leuk vind dat er weer nieuwe updates zijn!! Mooi plekje hebben jullie!!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 01:21

Leuk om dat proces en de dieren te zien. Wij hebben jaren geleden ook de oude fruit en groente opgehaald bij de supermarkt voor ons toenmalige paard. Overrijpe mango was zijn favoriet. Ik beken dat ik best wel eens heb mee gesnoept.

Toch ook een waarschuwing;
Ik zie al een paar keer konijnen op/in de ruifjes zitten. Zo ben ik mijn konijn kwijtgeraakt. Hij is er in gaan zitten, is met een achterpoot verstrikt geraakt en ik heb hem laten inslapen. Zijn poot was helemaal door. Alleen het vel hield het nog bij elkaar en zat om een spijl van de ruif gedraaid. Het was naar om hem zo te vinden en zijn pootje los te moeten maken. Ik zou de ruifjes aan de buitenkant van het hok hangen of ruifjes kiezen waar een deksel/dak op zit.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-21 01:55

zonnebloem18 schreef:
Jeuj weer een update!!!

Goeie deal trouwens met de Coop, groente en fruit is nog een leuke kostenpost met een boel konijntjes.

Dat was inderdaad echt niet meer te doen op een gegeven moment.. een buurvrouw (jaa, we hebben allemaal heel meedenkende buren :P ) wees me erop dat ze daar iemand voor zochten bij de Coop. Nu kom ik 1x in de week een krat halen, en de vogelopvang krijgt een andere dag in de week een krat :D En ik doe precies een week met die krat. Zo hebben ze lekker elke avond een flinke bak groentes allemaal :D :9

k_m schreef:
Ik volg in stilte mee, maar wil toch even zeggen dat ik het super leuk vind dat er weer nieuwe updates zijn!! Mooi plekje hebben jullie!!

Wat leuk dat je nu toch een berichtje plaatst :D En dankjewel :+:

Malenka schreef:
Leuk om dat proces en de dieren te zien. Wij hebben jaren geleden ook de oude fruit en groente opgehaald bij de supermarkt voor ons toenmalige paard. Overrijpe mango was zijn favoriet. Ik beken dat ik best wel eens heb mee gesnoept.

Toch ook een waarschuwing;
Ik zie al een paar keer konijnen op/in de ruifjes zitten. Zo ben ik mijn konijn kwijtgeraakt. Hij is er in gaan zitten, is met een achterpoot verstrikt geraakt en ik heb hem laten inslapen. Zijn poot was helemaal door. Alleen het vel hield het nog bij elkaar en zat om een spijl van de ruif gedraaid. Het was naar om hem zo te vinden en zijn pootje los te moeten maken. Ik zou de ruifjes aan de buitenkant van het hok hangen of ruifjes kiezen waar een deksel/dak op zit.

Wat leuk dat jullie dat toen ook al deden! Fruit neem ik over het algemeen niet mee, omdat daar teveel suiker in zit voor de konijntjes.. maar soms krijgen we zóveel appels, dat de paardjes inderdaad ook nog wat lekkers krijgen :D En inderdaad, soms is het nog zo goed, dat ik ook wel 's een hapje mee eet :D

Ohhh!! Echt waar?! :oo Oh dat zou ik zo erg vinden... en buiten dat is het voor ons ook veel makkelijker om de ruifjes van buitenaf te vullen... hoeven we niet steeds alle hokjes open te maken.. goed dat je het zegt, ik ga eens kijken of wij het ook zo kunnen oplossen, en anders iets bedenken. Ik vond het steeds al eng dat die kleintjes hun koppies erdoor staken, maar die angst was dus gegrond.... dank voor het aangeven :+:

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 15:12

Ohhh komen daar die groentes vandaan! Dat is goed geregeld! :j

Ik vergeet ook altijd dat je inderdaad nog een voordeur hebt _O- ik vond t ook al zo gek van die sleutel, hoe dan... maar dat is dan natuurlijk de 'achter'deur _O-

Wat ga je trouwens hard ineens :') heerlijk! Er wordt echt veel gedaan _/-\o_ Je vader :') schitterend

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:49

Ziet er weer tof uit!
Jullle hebben die schuur flink aangepakt zeg, zoals ik denk te zien dus ook de spanten ingekort en houten balken en pilaren vervangen voor (rode) ijzeren exemplaren?
Wanneer verwachten jullie de kittens?

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:05

Hard gewerkt weer! En wat een verschil zo met die schuur.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:30

Wat een gave updates weer!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 16:32

DeniseES schreef:
Ohhh komen daar die groentes vandaan! Dat is goed geregeld! :j

Ik vergeet ook altijd dat je inderdaad nog een voordeur hebt _O- ik vond t ook al zo gek van die sleutel, hoe dan... maar dat is dan natuurlijk de 'achter'deur _O-

Wat ga je trouwens hard ineens :') heerlijk! Er wordt echt veel gedaan _/-\o_ Je vader :') schitterend

Jaa echt superfijn! En nu nog steeds wekelijks dat er een hele krat voor ons klaarstaat om op te pikken :D
Hahahaha ja, voordeur wordt hier niet echt gebruikt :')
Ja! Heb 't ineens weer te pakken :D En zonder mijn papa, waren we nog láng niet zo ver geweest haha.. die helpt zo enorm veel!!

Hannanas schreef:
Ziet er weer tof uit!
Jullle hebben die schuur flink aangepakt zeg, zoals ik denk te zien dus ook de spanten ingekort en houten balken en pilaren vervangen voor (rode) ijzeren exemplaren?
Wanneer verwachten jullie de kittens?

Jaa, we zijn daar erg rigoureus aan 't werk gegaan. De spanten (die horizontale trekbalken) hingen op een kleine 2m. hoogte... wij liepen dus steeds gebukt door de schuur heen. Dus met een paard er doorheen lopen ging al helemaal niet lukken! We hebben door een constructeur laten berekenen of we deze konden verhogen en wat daar dan allemaal voor nodig was. Deze kwam met een (vaag...) plan, welke wij vorm hebben gegeven, staal laten maken en zelf gemonteerd. Zo konden we die trekbalken doorzagen en hoger weer terugplaatsen :D Andere volgorde dan :') Maar ZO FIJN!! Wat een ruimte geeft dit zeg...

En uhmm... wat betreft de kittens :D :

Afbeelding

Helaas maar 1 in leven gebleven, maar die is hier nog steeds en gaat ook niet meer weg <3 Hebben we Ice genoemd :+:

Lys_PPA schreef:
Hard gewerkt weer! En wat een verschil zo met die schuur.

rocymax schreef:
Wat een gave updates weer!

Dankjulliewel!! :D :D

nobillityJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:43

Wat een geweldige updates weer.
En je konijntjes zijn wel blij met zoveel verse groenten

Mocht ik ooit weer op vakantie gaan mogen mijn rabbits komen logeren? (Haha)

Ik reed pas geleden bijna tegen Kevin op.
Jullie hebben zo’n grote auto en ik zo’n kleine. Precies in de bocht van de straat van de sauna

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 17:53

nobillity schreef:
Wat een geweldige updates weer.
En je konijntjes zijn wel blij met zoveel verse groenten

Mocht ik ooit weer op vakantie gaan mogen mijn rabbits komen logeren? (Haha)

Ik reed pas geleden bijna tegen Kevin op.
Jullie hebben zo’n grote auto en ik zo’n kleine. Precies in de bocht van de straat van de sauna

Whaha :') Ik zal Kevin eens aanspreken op z'n gevaarlijke rijgedrag _O-
En natuurlijk mogen je rabbits hier komen logeren! :D Afhankelijk van hoe druk 't hier in de hokjes zit, moeten we misschien wat improviseren :P Maar hartstikke welkom :D :+:

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 18:24

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:25

Ben een tijdje niet online geweest, maar gelukkig niet heel veel gemist.

Is Tamme weer helemaal de oude?

Wat een fijne plek voor Wilg, komt zij nu samen te staan met Splash?

En de grote schuur schiet al lekker op *\o/* inderdaad erg ruim zo.

Brego blijft zo geweldig, met iedereen en alles knuffelen, de lieve lomperd <3

En zag een super strakke bewegingsfoto van Dije voorbij komen. Wauw! wat een power knoll is het toch!! <3

en een mooie witte staart van Blue, mooi gezicht altijd, al duurt het meestal niet lang :')

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 08:26

Wat heb je toch een mooi plekje!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-21 20:21

Toverbal schreef:
Ben een tijdje niet online geweest, maar gelukkig niet heel veel gemist.

Is Tamme weer helemaal de oude?

Wat een fijne plek voor Wilg, komt zij nu samen te staan met Splash?

En de grote schuur schiet al lekker op *\o/* inderdaad erg ruim zo.

Brego blijft zo geweldig, met iedereen en alles knuffelen, de lieve lomperd <3

En zag een super strakke bewegingsfoto van Dije voorbij komen. Wauw! wat een power knoll is het toch!! <3

en een mooie witte staart van Blue, mooi gezicht altijd, al duurt het meestal niet lang :')

Tamme is nu een beetje aan het sukkelen met z'n artrose weer/nog, dus we zijn nog zoekende in wat voor hem werkt. Verder qua gezondheid gaat het echt goed, hij ziet er weer machtig mooi uit :+: <3 Mijn allesie <3
Dankjewel voor je lieve berichtje :+: Blue z'n staart is niet lang zo mooi gebleven nee :') En in deze temperaturen waag ik mij niet aan wassen, dus gelukkig hebben we hier nu nog zomerfoto's, daar issie nog mooi wit :')

tassie schreef:
Wat heb je toch een mooi plekje!

Dankjewel Anja :+: :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-21 23:46

De tweede week van onze zomervakantie :P 7 september t/m 13 september :D

Verder met de opbouw van de schuilstal :D
De eerste paal! :D :):)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar we begonnen de week ook met de tandarts! Altijd een feest, voor mijn portemonnee en de paarden hun bekkie :(:)
Ze kwam precies op tijd, want:

Afbeelding

Wat bleek... lieve Wilg had een verstekeling :oo :=

Afbeelding

De lieverd :(:)

Afbeelding

Afbeelding

Gelijk ook ontwormd, altijd leuk bij een paard die niet wil :')

Afbeelding

Splashy mocht ook, en kreeg complimenten dat z'n gebit er nog zo goed uitziet _/-\o_

Afbeelding

Tamme en Jay ook, maar ik blijf jullie niet vermoeien met tandartsfoto's :')

Lekker met Dije aan het werk <3

Afbeelding

Die overigens ook ENORM veranderd is :oo :+:
Spoiler:
Afbeelding

Heerlijk ritje met Jay :+:

Afbeelding

Afbeelding

Samen met vriendlief :+:

Afbeelding

Gelijk Jay z'n manen maar weer 's gewassen :D

Afbeelding

Lieve Blue aan z'n schoonheidsslaapje :+:

Afbeelding

Brego verdwijnt liever :')

Afbeelding

M'n vader had zich kwaad gemaakt op het erf, heerlijk weer zo'n mooie oprit! :D

Afbeelding

En m'n moeder heeft de eerste bolletjes alweer gepland :D Uiteraard is hier nog weer een laagje aarde over gegaan :P

Afbeelding

Snow is er klaar mee... :')

Afbeelding

Flits ook _O- Lekker dier, gaat gewoon heerlijk z'n eigen gang :D

Afbeelding

Rozen en rozenbottels knippen :D

Afbeelding

Rozenbottels om te drogen en van de winter als gezonde snack te kunnen geven :D

Afbeelding

En rozen, omdat ze anders na 1 windvlaag straks over het hele erf verspreid liggen :') En nu nog even mooi op een vaasje kunnen staan :D En daarna ook gedroogd kunnen worden voor de konijntjes :9

Afbeelding

Want konijntjes lusten ze ook graag :9 :D

Afbeelding

Achter de schermen bij konijnen-fotoshoot :P

Afbeelding

Het resultaat van lieve Droppie :D

Afbeelding

En nog een keer :')

Afbeelding

Het resultaat :D Nog nooit eerder vertoonde foto's van Nacho!!! De scheet <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De ijzerboer komt hier geregeld oud ijzer ophalen, zo handig! :D

Afbeelding

Op donderdag voorbereidingen getroffen voor vrijdag.... namelijk: de bruiloft van bokker: Robijntjah!! :D Onze pick-up is hun trouwauto en ik mocht helemaal losgaan!! :):) Dan doen we 't goed ook natuurlijk! :D Dus: kap eraf!

Afbeelding

Afbeelding

Kennis met bloemenwinkel gevraagd of zij kon komen helpen, zo gezegd, zo gedaan! :D :):)
Boeket voor op de motorkap maken:

Afbeelding

Achterop een mooie bloemenslinger :+:

Afbeelding

Zelfs de spiegels worden niet overgeslagen <3

Afbeelding

En nog een extra sliert hop + bloemen over de motorkap :+:

Afbeelding

Boeket erbij <3

Afbeelding

Zo mooi <3

Afbeelding

Afbeelding

En de achterbak klaargemaakt voor the happy couple :D :+:

Afbeelding

Tot heel laat bezig geweest met de finishing touches, zo ook blikjes voor achter de auto :D Hier nog work in progress en af-foto vergeten, want toen was 't donker _O- Maar voor het idee :D Was echt leuk :)) Op de blikjes stonden allerlei teksten, zoals hun namen, de datum en 'LOVE' enz. :D

Afbeelding

Voor de reis erheen toch maar weer ff alles eraf gehaald :') Maar, onderweg:

Afbeelding

En als je daar dan bent, ongeacht wat je aan hebt, tóch even bij de paarden kijken natuurlijk :D

Afbeelding

Helemaal geweldig, afzonderlijk van de auto versieren heeft zij een bruidsboeket gehad, en dat zag er zo uit:

Afbeelding

Meant to be :D :+:

Heerlijke dag gehad en een fantastisch (corona-proof) feestje gehad <3 En dan the day after hierbij thuiskomen, maakt het extra fijn :P :D :+:

Afbeelding

Natuurlijk nog weer verder met de schuilstal! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl Kevin hard aan 't werk is.. maak ik mooi gebruik van lieve Wilg <3 :+:

Afbeelding

En! Een begin gemaakt aan het dak :D

Afbeelding

Afbeelding

Maar, de week is nog niet voorbij _O- We hebben nog voor een laatste keer dit jaar gemaaid:

Afbeelding

En Snow wordt wel érg dik... :oo

Afbeelding

Na een slapeloze nacht, 3 babies op de wereld gezet.. alle 3 nog levend in m'n handen gehad, maar uiteindelijk heeft eentje het gered :knuffel: Snow wist er niet zo goed raad mee en heeft ze niet in de werpkist geworpen, maar verspreid over de trap, waardoor ze al veel te koud waren -O- Maar, degene die over is gebleven, is dan ook wel erg leuk <3 En is nog steeds hier :+:

Afbeelding

Knap kind <3

Afbeelding

Trotse mama :+:

Afbeelding

En verbaasde Storm _O-

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:41

En wat was de auto mooi <3

Ik wist helemaal niet dat die foto van ons genomen was, jammer dat je Aurelia haar verschrikte kop niet ziet _O-

Oh wat ben ik jaloers op jullie schuilstal en al gekeerde grond..... Zucht!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 11:06

Robijntjah schreef:
En wat was de auto mooi <3

Ik wist helemaal niet dat die foto van ons genomen was, jammer dat je Aurelia haar verschrikte kop niet ziet _O-

Oh wat ben ik jaloers op jullie schuilstal en al gekeerde grond..... Zucht!

Kevin de paparazzi :')
Nog eeeeventjes geduld :):) :):) En dan kunnen jullie het leuke werk gewoon zelf doen! :D

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 21:06

Je hebt nu al zoveel plezier van de schuilstal gehad <3 het scheelt je gewoon 2 paarden die prima staan (of zouden kunnen staan als ze niet zo dom doen _O-) en waar je van weet dat ze in weer en wind prima staan :j

Ik was dat hele stokjeding tussen Wilg dr tanden alweer vergeten -O-

Dije gaat ook echt goed man :D lekker ding <3
Wordt je niet heel verdrietig wanneer je die foto's van lekkere ritjes tussen groene bosjes en blauwe lucht voorbij ziet komen _O- (aan de vervelende vliegen, slapeloze nachten en stinkende zweetpaarden denken we even niet uiteraard

Brego _O- en je pa! Heeft die niet nog last van zn rug _O- wat een pestwerk

Kijk jullie heel fancy in die bak zitten _O-

Arme Snow :(:)

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 21:07

Ik kom met Olaf ook nog een keer jullie kant op, kan hij Dije eens in het echt zien :P

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 22:28

DeniseES schreef:
Je hebt nu al zoveel plezier van de schuilstal gehad <3 het scheelt je gewoon 2 paarden die prima staan (of zouden kunnen staan als ze niet zo dom doen _O-) en waar je van weet dat ze in weer en wind prima staan :j

Ik was dat hele stokjeding tussen Wilg dr tanden alweer vergeten -O-

Dije gaat ook echt goed man :D lekker ding <3
Wordt je niet heel verdrietig wanneer je die foto's van lekkere ritjes tussen groene bosjes en blauwe lucht voorbij ziet komen _O- (aan de vervelende vliegen, slapeloze nachten en stinkende zweetpaarden denken we even niet uiteraard

Brego _O- en je pa! Heeft die niet nog last van zn rug _O- wat een pestwerk

Kijk jullie heel fancy in die bak zitten _O-

Arme Snow :(:)

Nou, die schuilstal is echt onze beste creatie van 2020 _/-\o_ Wat een prachtig plekje is dat geworden <3 Tegenwoordig staan ze er ook wel écht in :') Hahaha die negatieve dingen van de zomer ben je zo vergeten inderdaad :') Blij dat je me er even aan herinnert :P Was erg leuk om in die kleding in die bak te rijden inderdaad, met m'n glitterpumps :')

Prairy schreef:
Ik kom met Olaf ook nog een keer jullie kant op, kan hij Dije eens in het echt zien :P

Jaa!! :D :D

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 00:42

Leuke update weer, met mooie schuilstal! Genieten je paarden al van de rozenbottel? Die van mij bedanken met vriendelijk als ik ze rozenbottel voorhou :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-21 11:48

Lys_PPA schreef:
Leuke update weer, met mooie schuilstal! Genieten je paarden al van de rozenbottel? Die van mij bedanken met vriendelijk als ik ze rozenbottel voorhou :')

Echt?! Nee hier eten ze het graag, heel graag! :D :D En de konijntjes ook! :9