Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knabbelgirl schreef:Keell94 schreef:Knabbelgirl: ja klopt haha, vond hem nieuw te duur dus 2e hands voor maar €45 op de kop getikt ipv €200 nieuw haha :p wel wat beschadigingen uiteraard want is niet nieuw maar dat houd je toch, zouden er bij ons ook weer opkomen met de hond :p
Ik heb alleen wel het onderste plateau eraf gezaagd, tafel was te hoog voor onze bank en tv kast en nu mooi in verhouding.
Plankjes hebben ze bij de actionwas voor die 3 plankjes met steuntjes nog geen €12,00 kwijt haha
Oh kijk dat is nog eens een leuke prijs! Nieuw vind ik ze eerlijk ook wel duur voor een salontafeltjede hoogte is inderdaad een beetje awkward hahaha
Oh echt? Moet ik eens kijken! Zoek nog iets leuks om mijn starbuckscollectie op te zetten, zat te denken aan van die planken met verborgen steunen maar een paar op zoiets is ook wel heel schattig!
Micha succes met het stucken en schilderenBenieuwd hoe dat zwarte eruit komt te zien!
_San87_ schreef:_Micha_ schreef:Leuke stijl! Waarom heb je niet gekozen om je tv tegen die wand aan te zetten? Zou ik zelf gedaan hebben dan kijk je recht vanuit bed naar je tv (toch?) en is die kale ruimte ook meteen opgevuld.
Ik lig altijd op m'n zij als ik tv kijk.
loulou schreef:Goed bezig micha, ziet er al veel beter uit ja!
In ons vorige huis hadden we ook donkere kozijnen. Keek heel chique. In het huis waar we nu wonen staat dat niet vind ik, dus alle kozijnen wit.
Gordijnen zijn gewoon belachelijk duur. En ik vind het ook gewoon niet leuk om er geld aan uit te geven
loulou schreef:Grappig dat jullie die schuine wand wel mooi vinden![]()
Maar het gaat mij ook niet om het schuine hè, maar om het verschil in kleur / materiaal. Vooral die stripjes erop vind ik heel lelijk![]()
Schuin blijft hij zowiezo, anders moet ik een hele nieuwe wand zetten. Ik ben wel een beetje handig, maar er zijn grenzen
vonneke schreef:Mooi loulou!
Micha ga je voor donkere kozijnen?
Rachel_x schreef:[ [url=m/sK3i1n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zCBXn3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier onze slaapkamer in wording! We hebben voor de kerst het verlaagde plafond verwijderd. Niet wetende dat we heel wat electriciteit te verleggen hadden en we de muren aan alle zijden nog 30 cm moesten ophogen en daarna stucen. Maar hee! Vandaag zijn we dan zo ver, het verfwerk is (zo goed als) klaar en we zijn er zo blij mee! Zaterdag gaan we een nieuwe vloer leggen, een donker houten vloer met ietsje rode gloed er door. Heel mooi vonden we hem. Dan kan het inrichten beginnen! Jullie nog leuke ideeën voor nachtkastjes?
[ [url=m/Ldbuth.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hier nog een stukje woonkamer