Blijf het echt wel heel bijzonder vinden dat ze al zo snel ingetrokken zijn en al bezig zijn met voortplanten. Zou wel mooi zijn als er straks eitjes zijn.
Wauw geweldig Mariska! Zo leuk uilen! Wat een prachtige beesten zijn het toch! En dat ze jullie kast ook zo snel gevonden hebben, hopen op kleine uiltjes
Wat leuk! Ik klikte dat filmpje aan, meteen een soort seksfilm.
Soort marestare maar dan anders.
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-17 22:01
Haha inderdaad... uilen kunnen er wat van, en totaal niet cameraschuw tijdens de daad.. Gisteren lagen ook goed in beeld te krikken Benieuwd wanneer ze gaat beginnen met leggen Zodra ik een ei zie zal ik een foto van het beeld maken voor jullie
Ik heb even op de site van beleef de lente gekeken, wat leuk! Misschien een idee voor volgend jaar. Dan wil ik een camera met groothoeklens zodat je de hele kist kan zien. Nu is het beeld vrij 'smal' en ik kan de camera wel draaien maar dit wil ik niet teveel doen want dit maakt toch een beetje geluid en wil ze niet wegjagen.
Huifkarvakantie, wat is dat?
Tuurlijk gaan we nog op huifkarvakantie!!! We gaan dit jaar pas in Augustus, en dan geen twee volle weken maar een dag of tien. De enige onzekere factor is Katinka, ik wil nu gewoon elk jaar aankijken of ze het trekt of niet ( ) om zo lang onderweg te zijn. Want hoe ik het ook wend of keer, ze is elk jaar iets ouder, nu rond de 24-25 jaar, en er komt een dag dat het echt te zwaar wordt. Maar daar moet ik nu nog maar niet te lang bij stil staan.. Als tetsrit hebben we iets leuks in Mei. Samen met een aanspanning van vrienden van ons (die vorig jaar de eerste dag mee reden), mijn zusje Wendy en mijn vriendin Liesbeth (die tijdens onze allereerste huifkarvakantie mee was en op Joy reed) gaan we 3 dagen 'trekken'. Misschien dat ik daar nog een topic voor maak, al is het voor drie dagen misschien niet echt de moeite waard . Weet in ieder geval wel dat we met de juiste mensen zijn om het erg gezellig te maken `s avonds
Vandaag trouwens een ander bedrijf langs gehad om een offerte te maken voor het dak. Ik geef het op met hulp 1, is gewoon geen contact mee te krijgen, en deze man komt zo met een eerste gesprek in ieder geval goed over..