Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Bij Nibud staat 2010 kWh per jaar voor 1 persoon. Waar dus niet aan zal komen gok ik met mijn apparatuur. Als ik gewoon 4 kWh gemiddeld per dag verbruik zal ik rond de 1500 kWh per jaar zitten
Liselot schreef:lifaya schreef:Bij Nibud staat 2010 kWh per jaar voor 1 persoon. Waar dus niet aan zal komen gok ik met mijn apparatuur. Als ik gewoon 4 kWh gemiddeld per dag verbruik zal ik rond de 1500 kWh per jaar zitten
Daar kom ik nog niet eens aan en zoals ik net al zei; ik leef echt niet zuinig en heb behoorlijk wat machines en apparatuur staan.
Vraag me echt af uit welke hoge hoed ze die getallen toveren
. Hopelijk heb je er niet al die weken over in de stress gezeten. daffieduck83 schreef:Ik leef in een soortgelijke situatie als TS, alleen dan met een wasmachine die gemiddeld 2 wassen per week weg wast en misschien iets vaker tv en computer aan en gebruikte de afgelopen jaren steeds rond de 1100 kwh per jaar.
. Zo werkt het helaas vaak. De ideale wereld bestaat helaas niet. Dat heb ik inmiddels ook soort van geleerd (the hard way).

elenaMM77 schreef:daffieduck83 schreef:Ik leef in een soortgelijke situatie als TS, alleen dan met een wasmachine die gemiddeld 2 wassen per week weg wast en misschien iets vaker tv en computer aan en gebruikte de afgelopen jaren steeds rond de 1100 kwh per jaar.
dat is een behoorlijk laag verbruik daffie, TS had een verbruik van bijna 3.5x zoveel?
of misschien begrijp ik je verkeerd en bedoel je dat je in een zelfde soort woning woont
En ja heb tafel model vriezer, wasmachine, draait 2/3 keer per week, vaatwassertje draait 1 per week, elke nacht radio aan, overdag veel led tvtje en dvd spelertje aan, laptop geregeld aan de lader. Maar geen koelkast, koffie zet dingen/waterkoker, geen magnetron 
Je zal nu beter slapen
Sterkte met poezel en werk vinden.
Sammie schreef:Als jij je niet kan herinneren ze gezien te hebben dan is de datum fout. Ze kunnen niet in je huis komen zonder sleutel. Dat moet dus of eerder zijn geweest of je wordt dement