Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Coby schreef:De kids in mijn klas (SBO groep 10 t/m 12 jr) vonden het geweldig. Zijn braaf wezen planten en die tablet oplossen in water is gaafVooral de leerlingen met autisme vonden dat ware magie. Heel erg leuk.
Ze mogen straks allemaal 1 stekje uitzoeken en zelf verzorgen. En dan maar hopen dat ze met al die liefde groot gaan groeien...
Het bakje met radijs vind ik wat een vreemde. Radijs is eigenlijk bedoeld om in de volle grond gezaaid te worden. Want schiet enorm snel door in een warme ruimte. Als AH had ik daar een andere plant voor bedacht.
Met alle goede hulp van Bokt zijn alle bakjes op 1 na voorzien.
Ik mis alleen nog maar spinazie...
Wie heeft die toevallig liggen??
En heb heel veel dubbel...
bieslook
radijs
broccoli 3x
lenteui
tijm
krulpeterselie
selderij
Wie heeft er nog spinazie over?
Amable schreef:Denk dat ik ook ineens een klas heb
maatje987 schreef:Coby schreef:De kids in mijn klas (SBO groep 10 t/m 12 jr) vonden het geweldig. Zijn braaf wezen planten en die tablet oplossen in water is gaafVooral de leerlingen met autisme vonden dat ware magie. Heel erg leuk.
Ze mogen straks allemaal 1 stekje uitzoeken en zelf verzorgen. En dan maar hopen dat ze met al die liefde groot gaan groeien...
Het bakje met radijs vind ik wat een vreemde. Radijs is eigenlijk bedoeld om in de volle grond gezaaid te worden. Want schiet enorm snel door in een warme ruimte. Als AH had ik daar een andere plant voor bedacht.
Met alle goede hulp van Bokt zijn alle bakjes op 1 na voorzien.
Ik mis alleen nog maar spinazie...
Wie heeft die toevallig liggen??
En heb heel veel dubbel...
bieslook
radijs
broccoli 3x
lenteui
tijm
krulpeterselie
selderij
Wie heeft er nog spinazie over?
is ook echt magischik heb ook autisme dus vind het ook geniaal
Ilona_Mambo schreef:Mijn brocolli is al heel groot!
Maar hij is eerder ontkiemt dan op dat briefje staat, moet je ze dan ook eerder verpotten? En wanneer moet dat ongeveer?