Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
avaluna schreef:@Appiesjappie: ik was er eigenlijk zeker van dat het zo weg zou zijn, was wel geen doorsneehuis, maar een vakwerkhuis, centraal gelegen en echt helemaal af, in 1 week 3 keer kunnen verkopen... We hadden meer moeten vragen
Fiebie schreef:AvalunaDan heb je inderdaad echt mazzel gehad hoor! Pfff.... Veel mensen zijn jaloers op je denk ik
Wat betreft de gehorigheid..... Tja, als vriend en ik samen gaan kopen weet ik ook dat het vrijstaand gaat wordenSjoooooonge jonge zeg.
appiesjappie schreef:Fiebie schreef:AvalunaDan heb je inderdaad echt mazzel gehad hoor! Pfff.... Veel mensen zijn jaloers op je denk ik
Wat betreft de gehorigheid..... Tja, als vriend en ik samen gaan kopen weet ik ook dat het vrijstaand gaat wordenSjoooooonge jonge zeg.
haha bij ons ook! de buren kunnen we helemala volgens als ze in e tuin zit en zo af en toe gooien ze met de deuren, de buurvrouw doet aan paaldansen dus af en toe hoor je haar dat boven doen. Tjah dat krijg je soms met buren...
Neonlight schreef:Wat is extreem laag, hoeveel procent ligt het onder de vraagprijs? En hoeveel procent onder de oorspronkelijke vraagprijs (neem aan dat ze in die 3 jaar wel gezakt zijn?) ?